Results 1 to 22 of 22

Thread: Luther - Ansøgning til SD - SWTOR

Forum Trainee Luther's Avatar

Default Luther - Ansøgning til SD - SWTOR

Min ansøgning til SD i SWTOR.

Personlige Info:
    Jeg hedder Steen, og er 37 år, gift med Tania og vi har børn (2 stk), hund og papegøje (1 stk af hver), villa men ingen volvo.
    Til daglig er jeg CTO i et IT konsulent hus på Bryggen på Amar, og det har jeg været nu i 14 år i samme firma.

Fritid:
    Den fritid jeg har, når man har læst lektier med børnene, lavet madpakker og resten af de daglige pligter, går med sådan cirka to ting, serier på mit media center, eller min computer (tag det med et gran salt, det kan jo være fruen vil nusse, og så bliver det nok til det i stedet for de to ting ).
    Nå men jeg ser altså serier, og det gør jeg fordi at da det der store "indernet" kom frem, så åbnede det for nogle dejlige muligheder for at man kunne få noget der hed valg og muligheder. Så nu kan jeg vælge at se serier år før de kommer til Dannevang. Af serier som jeg lige er blevet færdig med kan nævnes i flæng:
    Game of Thrones (Det er for vild en serie! Fantasy af bedste klasse, er man i tvivl så check imdb ud, den har fået over 9.5 ud af 10 i snit, så mangler man noget at se, så sæt i gang)
    Dexter alle udgivne sæsoner indtil nu 5 stk.
    Forbrydelsen, jeg var en af de få som aldrig så den i fjernsynet, så nu er jeg og fruen gået i gang med den.

Spil historik:
    Nu er jeg af den alder hvor min første maskine var en macintosh, hvor der var et rumspil til (Det var en monster klods af en maskine), og den blev så efterfulgt af en 286, 386, 486, amiga 500, og indtil flere intel maskiner og bærbare af næsten alle typer og manufaktur. Så min computer historik er lang og snørklet. Når jeg holder mig til de sidste 8 år, bliver listen dog dejlig kort.
    SWG indtil CU på BRIA serveren i US, fedt spil som jeg og fruen nød i fulde drag indtil SOE ødelagde spillet med den der CU. Så vi skiftede til Wow, og der har jeg så spillet lige siden med nogle breaks ind imellem.
    Ellers har jeg spillet:
    Rift, Lotro online, Conan, D&D online, primært når wow bare blev for meget, eller jeg blev irriteret over Blizzard's måde at gøre tingene på.

I SWTOR:
    Jeg regner med at spille en Jedi Knight - Tank. For healer har jeg ikke været siden vanilla, og dps er for meget button smashing , og hvis jeg kan overtale fruen til at lægge det der fotografi apparat væk (en dille hun er blevet helt vild hooked på) og spille med mig igen, så plejer vi at være Tank/Healer combo.
    Hvor meget jeg vil spille i SWTOR, afhænger meget af hvor meget spillet hooker mig, og jeg har ventet ligesom så mange andre i årevis på at det skulle komme ud. Som SWG veteran, glæder jeg mig til at gense Star Wars universet i en anden form.

SD:
    De fem værdier er helt i vinkel med mig, og jeg finder dem alle naturlige, som en del af en sund guild struktur.
    Af ting jeg kan bidrage med til SD er:
    Loyalitet, teamspiller og generelt godt humør.

Nu har jeg igennem længere tid spøgt her på forummet (som anonym læser), så nu har jeg bestemt mig, for at gøre noget ved det, og ansøge til SD. Hvis der er nogle spørgsmål så skriver i bare der ud af, jeg skal nok få dem læst og give mit besyv med.

Swtor.com navn: Sancre/Luther
    Last edited by Luther; 16-09-2011 at 14:24. Reason: Blev bedt om det i en anden post, gældende for alle ansøgere så vidt jeg kunne læse.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Steen

Tak for din ansøgning.
    Du lyder som en ung fornuftig knægt, der kom lidt sent igang med gamingkarrieren =) (1982 - ZX81 her, beat that!)

Super fin ansøgning, ikke noget at sætte en finger på der. Og Fruen, hun kan både få sine foto lyster og gaming lyster med
    i SD hvis du lokker hende. Vi har ret mange foto nørder internt!

Hæng og hyg med os på forummet frem til vi får en release dato. Engagement og fornuft belønner vi
    med en trial fra release.

Og fang mig til en snak på VT inden release ;o)

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

ZX81, kan jeg godt huske Der var en skole kammerat som havde sådan en, den skiftede han dog ud med en atari efterfølgende, men hans far var vidst også "rig" kunne jeg erindre

Quote Originally Posted by Luther View Post
    ZX81, kan jeg godt huske Der var en skole kammerat som havde sådan en, den skiftede han dog ud med en atari efterfølgende, men hans far var vidst også "rig" kunne jeg erindre
    Ja, min rigere kammerat havde også en zx spectrum.. Jeg var pænt misundelig dengang ;p
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Heh kan ikke engang huske diverse maskiner jeg har haft, eneste jeg husker er min commador 64 med båndspiller og mine amiga'er 500 og en 600 :P.

Og så alle de forskellige pc'er og diverse consoler gennem tiderne.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Default Olympiske lege på Commodore 64

Der kunne man tale om en button smasher af de store, specielt i løbe disciplinerne skulle man smadre løs på det stakkels joystick. Og så selvfølgelig spoole tiderne imellem banerne . Ser du det kunne de unge lære noget af idag, 10-15 minutters load tid for at spille en 4 minutter og så vente igen på at BASF båndene kom frem til det lækre. Gud nåde og trøste en hvis den gik kold i det, så kunne man starte forfra. Dog var piratkopiering ligesom i amiga 500 tiden på sit højeste, blot man havde et bånd kunne man kopiere over på et andet.

SWTOR ledelsen har lige kigget, og det ser rigtig godt ud indtil videre.
    Vi ser frem til at lære dig bedre at kende til næste evaluering =)

w

Ekstra plus for virkelig seriøse og konstruktive poster mange steder.

w

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Luther

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step, som er
    SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) er der bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Hejsa

Vi laver gennemgang af alle Trials d. 20 Januar og her skal du gerne have omkring 10 thumps up fra vores medlemmer, såfremt du ønsker at blive medlem.

Så hvis du stadig er interesseret i at få trial, så skal der til at ske noget i din tråd

Mvh
    Mortor

Indforstået, så må vi jo se om det lykkedes

Hej @Luther Det ser ikke rigtigt ud som om der sker noget med de anbefalinger, gør du stadig noget aktivt for at skaffe anbefalinger?

Hej @Mortor.

Jeg vil sige det sådan her:
    Jeg er glad for forummet og min daglige færden og skrivning her. Totalt set er I nogle dejlige mennesker, der deler jeres interesse for jeres hobby og hinandens liv og færden, og i passer på hinanden i op såvel som nedture. Det tiltaler mig bestemt at være en del af. Dem jeg har talt med er alle sammen hjælpsomme og rare at være sammen med lige meget om det er på Empire eller på Republic siden.
    Det skal dog siges at det der med at bede om noget falder mig meget svært rent personligt, det ligger ligesom ikke til mig at skulle bede folk om at stemme på mig i form af thumbs up. Jeg er sikkert lidt tilbageholdende på den front, eller "hæmmet i den regi" er nok et bedre ord i mangel af andre.
    Betyder det at jeg ikke kan komme ind i varmen hos SD af den grund, nå ja så må det jo blive sådan, hvilket jeg finder ærgeligt, men har forståelse for at I har visse regler/krav man bør leve op til.

Hejsa

Jeg er ikke i tvivl om at du vil passe ind i SD, men det er ikke mig personligt som skal vurdere om du passer ind eller ej, men alle vores medlemmer. Og dn eneste måde jeg kan vurdere om vores medlemmer siger god for en ansøgere er ved at kigge i en ansøgningstråd og tælle anbefalinger.
    Hvis du kan huske hvem du har spillet med igennem tiden fra SD, så prøv lige og skriv deres navne med et @ foran deres navn feks.

@Mortor

Så får de en mention og bliver ledt hen til din tråd her, og det er der bestemt ikke noget uhøfligt eller forkert i at gøre

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Kan udemærket godt forstå dig @Luther det er svært at bede folk om at skrive i ens tråd...nu er det nogle år siden det var mig der stod i din situation men jeg husker det som ret grænseoverskridende...

Da vi ikke tager ens char ind i SD men personen vil jeg ikke tøve med at give dig for dine fornuftige og hjælpsomme kommentarer både på forum og i guildchat selvom jeg ikke har spillet med dig

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Quote Originally Posted by Luther View Post
    Det skal dog siges at det der med at bede om noget falder mig meget svært rent personligt, det ligger ligesom ikke til mig at skulle bede folk om at stemme på mig i form af thumbs up. Jeg er sikkert lidt tilbageholdende på den front, eller "hæmmet i den regi" er nok et bedre ord i mangel af andre.
    Betyder det at jeg ikke kan komme ind i varmen hos SD af den grund, nå ja så må det jo blive sådan, hvilket jeg finder ærgeligt, men har forståelse for at I har visse regler/krav man bør leve op
    til.
    Præcist det du skriver mener jeg er et minus ved SD´s krav til medlemskab - ikke at jeg ved hvordan vi kan tilgodese typer som dig - som SD i mine øjne også har brug for.
    Generelt er jeg godt tilfreds med kravene for at blive member.

Har ikke spillet sammen med dig og er helt enig med Snowsarn i nedenstående
    Quote Originally Posted by Snowsarn View Post
    Da vi ikke tager ens char ind i SD men personen vil jeg ikke tøve med at give dig for dine fornuftige og hjælpsomme kommentarer både på forum og i guildchat selvom jeg ikke har spillet med dig
    Last edited by Blamage; 15-02-2012 at 9:59.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

hej Luther.

I det fleste tilfælde, er det nok blot at nævne, at du er ansøger når i går i gang med FP, raid, etc. Når du er færdig med at spille med dem, så gå på forummet og selv lige skrive en kommentar som Mortor nævner ovenfor med mentions i.. kun SD member der ikke benytter forummet hyppigt kræver lidt "ekstra" opmærksomhed, for at få en kommentar på forummet Det jeg også gjorde nogle gange, var at sende en ingame mail - det ser alle nemlig. ikke noget påtrængende, men blot en venlig påminder om, at man er ansøger, og hvis de har tid og lyst, må de meget gerne kommentere på ens ansøgning - både godt og dårligt!

Derudover skriv på VT at du er ansøger, således at de navn ser således ud: [Ansøger]Luther - på den måde kan de andre der er i gruppen se, at du også er ansøger. Det hjælper også meget at kopiere dit ansøgningslink ind i din VT comment. Det gør, at SD members hurtig lige kan bruge funktionen "copy comment" og komme direkte ind på din ansøgning uden at søge efter den på forummet først!

Hvis du har en char i mit niveau eller blot lyst til at spille lidt, så bare fang mig online

- Trist
    Last edited by Tristanas; 15-02-2012 at 10:36.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Det var nogle gode input jeg lige fik der det skal da prøves af.

Og tak for de pæne ord, det varmede på en blæsende kold dag!

Luther du får også en af mig da jeg tror at dit hjælpsomme væsen vil passe godt ind i SD.

Vil også give Luther en for jeg synes han passer fint ind i SD.

Hej @Luther

Jeg har hermed fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen som medlem i SD.

Ses ingmae

/Mortor