Results 1 to 12 of 12

Thread: Pixiebell vil gerne prve krfter med Rift

SD Medlem Forum Apprentice

Default Pixiebell vil gerne prve krfter med Rift

Hejsa SD'er
    Det er snart lnge siden !.
    Jeg har kastet mig over rift, og hber det er lige netop det jeg mangler efter WoW

Lidt om mig

Mit navn er Marcus, og er 20r gammel. Jeg er lige flyttet til Roskilde fra trekroner, hvor jeg boede med min ex og 2 veninder. Jeg lser til bekldnings designer p CPH West og regner med at lse vidre til design teknolog om 2 r.

Nr jeg ikke sidder og stener foran min pc'er s gr jeg, hvad alle andre unge p min alder laver. Gr i byen, biffen og bruger masser af tid med venner. Elsker musik og film. (her taler vi om alt fra britney spears til System of a down) og (gamle danske film til action og gys).

Mine MMO erfaringer

Mit frste og eneste MMO spil var WoW. det er begrnset hvad jeg vil skrive her. Da jeg som jeg skrev fr, har vret i SD fr. I har sikkert min ansgning gemt et eller andet sted. Men min main var Pixiebelle, en fin lille mage, der smadrede alt p sin vej ! havde ogs en druid og en DK.
    Jeg har spillet wow i 5-6 r nu og blev desvrre trt af det. Jeg har prvet alt fra stricly pvp til casual pve og endgame raiding. Men syns ikke WoW havde nok at byde p mere til sidst. Det hber jeg p Rift har.
    Nu er jeg ikke sikker p hvor intenst i spiller Rift, men hber p en blanding af alt.

Hvad forventer jeg af SD

Frst og fremmest s forventer jeg at have det sjovt. Jeg ved hvordan SD fungere og hvor meget det sociale sammenhold betyder. Jeg er mske ikke den mest out-going person, men er heller ikke associal. Somsagt hber jeg p at opleve noget lignene det samme, som jeg oplevede i WoW. En blanding af social hygge & struktureret gameplay. Jeg ved hvor sygt kedeligt wow kan vre uden en guild. S hber p at i vil tage godt i mod mig, hvis jeg kommer ind.

Hvad SD kan forvente af mig

I kan forvente i stabil spiller. Som jeg hber i ogs har oplevet fr. S holder jeg det jeg lover og dukker op hvis jeg har meldt mig til. Jeg er altid med p at hjlpe eller komme med gode rd. Jeg elsker at stene forum, s der ska i ikke vre bekymret.

SD's 5 vrdier har jeg det helt fint med. Eftersom jeg har accepteret noget der lignede, s gr jeg det self igen.

Hber det var det i sku bruge
    /pixiebelle

I fr lige min gamle ansgning
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...062#post346062
    Og afskedstrd
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...557#post402557

Ville ogs lige nvne at jeg har lavet mig en mage.
    Lige nu er den lvl 26 og comboen hedder . Pyro/ele/anch

/pixiebelle/ Marcus

Officer Forum Warden

@Trine

S hun lige ogs ser den, da det er hende der har med gamle ansgninger og gre.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Pixie.

Jeg vil lige quote noget jeg skrev i din afskeds trd

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Held og lykke Pixie, Jeg prvede at f dig p andre tanker, men kanon du gerne vil prve at kre hardmode. Skulle du, som forventet, fortryde, s er min bagdel klar til en vask

Vi ses p den anden side
    Jeg har lige markeret de vigtige elementer i den Ihvertfald fr du min Thumbs up s snart formaliteterne er klaret

Haha Jeo. Jeg str allerede klar med spand og klud !

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Guuuud ja dem havde jeg nsten glemt

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Pixie.

Beklager jeg har syltet din trd lidt, men jeg har nok ventet lidt p om ikke der var flere i SD der kunne huske dig og ville smide en hilsen til dig, -men det er selvflgelig ikke sikkert dem du spillede med lige har set din trd.

Da du forlod SD i august sidste r, kan jeg huske du gerne ville raide mere, og ikke synes SD kunne tilbyde dig dette. -der var ogs en del snak omkring CR holdet, og at du ikke mske blev og kmpede for en plads p det hold. Jeg vil rigtig gerne hre hvor du str henne i forhold til disse ting idag, og hvad der mske har ndret sig fra august og indtil nu. -du er ogs meget velkommen til at sende det afsted som en PM til mig, hvis du ikke synes du vil have det skrevet her i det bne forum.

Jeg tager din genansgning op i GM rdet hvor vi vurderer din genansgning og s hrer du fra mig.
    Hilsen Trine.

Officer Forum Warden

Jeg kan ikke rigtig huske dig s meget fra WoW. Mske fordi jeg spillede casual p det tidspunkt du var der. Men ud fra dig ingame i semperdanica channel i Rift har jeg da fet et positivt indtryk af dig.

/Gadrielz

Hey Trine
    Der er sket ret meget siden august sidste r. Det er rigtig at jeg forlod SD fordi keg
    ville raide mere. Jeg skiftede til Sanctimonia, hvor raid niveauet var lige tilpads. Sanctimonia lb
    Ind i nogle problemer og var lige ved at g nedenom og hjem, men jeg blev sammen med nogle og vi fik bygget guilden op igen, med et strkt raid team. Der krte hc's som jeg efterlyste
    Jeg endte dog med jeg forlod Sanctimonia for at spille i en guild, med nogle IRl venner og mine 2 brdre. Kan ikk huske navnet men guilden var meget opsat p endgame raids, s der fik jeg virkelig prver noget . Jeg fik en masse 25-herlig bosser ned og syns det hele var fint.

Jeg holdte op med wow. Da jeg skulle i praktik i udlandet. Det var mere
    ment som en pause, men jeg kom aldrig rigtig igen. S jeg har ikke spillet wow siden marts.
    Jeg har slettet wow fra min pc men beholdt min acc. Da jeg MSKE vender tilbage en dag.

Nr. Nu ved du hva der er sket i den mellemliggende tid. Idag, spiller jeg rift. Det har jeg gjort i kun 1 uge .
    Jeg vil gerne vre i en guild med en afslappet stemning. Jeg synes da hardcore raiding var skide fedt, men vil gerne skrue lidt bed for blusset. SD er en guild der blander alt fra casual raiding til core raiding sammen med det sociale.
    S det jeg prver at sige i denne lange besked er.
    Jeg tror SD ville passe godt til mig. For nu har jeg prvet lidt af begge verdner og ved hvor jeg str.
    Jeg vil gerne stadig raide, men det skal vre p et afslappet niveau

Hber det var svar nok

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Pixie har en thumbs fra mig

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej @Pixiebelle.

Jeg har vendt din genansgning med resten af GM rdet, og jeg vil gerne nske dig et varmt velkommen tilbage. Jeg synes det er fedt at du har fet afprvet bde den mere hardcore side og den casual, og nu er endt ved SD igen. Og jeg er glad for du lige ville forklare din udvikling fra august til nu.

Jeg giver dig adgang til det interne forum, og s smider du bare en tell til en officer i Rift og fr et invite der.
    Hilsen Trine.