Results 1 to 23 of 23

Thread: Battlegrounds

Guest

Default Battlegrounds

Kunne ik lige finde andre der havde linket til det her.

De kom med noget ret fedt info omkring battlegrounds igår.

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds.html

Det ser fandme fedt ud især de mounts man kan få som reward. Håber de får det indført inden eu release.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

fedt det skal jeg helt klart have læst for det var noget jeg savnede at prøve da jeg spillede beta.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

lækkerier der ..!

:-D

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

Bliver for fedt især at spille battlegrounds som guild bliver rigtig cool ..

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Ser rigtig fedt ud, men jeg gider ikke læse det igennem nu da jeg stadig er bagstiv... :roll:

Gad vide hvordan et kodobeast ville se ud i sådan et armor... :twisted:
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Recruit

Default weee

ligner da noget man kan få rigtig meget tid til at gå med.
    Ser sku frem til og spille WOW rigtig meget nu.

OG ja en guild på 50 + kan da få det rigtigt sjovt på disse kanter :twisted:

Guest

sad lige og kiggede billederne fra det, og damn noget armor/weps de har sig.

Tjek undead, han ser alt for nice ud i den armor og hans axe er MUMS

Uh uh uh uhhh....det lyder fandme godt det der! Opgaver til lowlvls, der ikke rigtig kan kæmpe, godt loot med mobs omkring og så ikke mindst muligheden for trofæer og vilde summons :twisted:

det ser godt ud
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

kan snart ik vente til fb mere ops:, kan sidde og spille cb nu og dele account med 2 andre, det er der godt nok ik meget sjov i battlegrounds ser ud til at blive kanon 8)

Forum Initiate

Det lyder ikke bare godt... det lyder RIGTIG godt :-D

GM Wow Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Årh hvad det ser/lyder til at være supercool...

KOM SÅ MED WOW EU BLIZZARD! :-D
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Disciple

Se DET kan vi li....nu må de dog godt snart tage sig sammen og få starter FB, er træt af at vente på det her spil
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Guest

Oi det havde jeg ikke set, mange tak!

Fed info :Thumpsup:

Forum Apprentice

Har læst det hele og DAMN!! Blizzard gjorde det igen.... jeg stolede på de nok skulle klare det, og det tror jeg nu på
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Endelig noget info om hvordan PvP kommer til at hænge sammen, og jeg må sige det ser sgu godt ud ! !

Glæder mig rigtig meget til at rende rundt i battlegrounds og suge blod :wink:
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Guest

Default Part 2

Så er der kommet en fortsættelse af deres Battleground beskrivelse....

Har ikke læst den endnu, men her ligger den:

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/b...nds-part2.html

Forum Recruit

det lyder ganske fedt.

Håber dog ikke at det kommer før realeasen, har nok at se til her i FB perioden.

Guest

Quote Originally Posted by crash
    Uh uh uh uhhh....det lyder fandme godt det der! Opgaver til lowlvls, der ikke rigtig kan kæmpe, godt loot med mobs omkring og så ikke mindst muligheden for trofæer og vilde summons :twisted:
    Jeg tror ikk lige du skal regne med det er opgaver til lowlvls da de siger at man skal være lvl 60 eller i nærheden af det, tror de regner med 55+...
    Dvs. de mobs der skulle være nok er omkring 55-60 alle sammen

So we do have a cap on the number of people on each side that can enter a Battleground. Rest assured we want the two sides to be fairly matched. However, if you have to wait for your turn to enter the Battleground, you can still adventure in the rest of the game world before you are summoned to fight.
    latterligt

The ultimate goal of a Battleground is to slay the enemy's general and destroy the enemy's main base. We've set up many different quests and mechanisms to give players several strategies for accomplishing this goal.
    pvp? nej vel. Det skaber selvfølgelig et fiktivt mål i pvp, men alle der har spillet daoc ved jo godt hvor hurtigt den slags defence bliver kedeligt, og folk begynder at tage keeps når der ikke er nogen der defender.

Towers are defensive structures garrisoned by several NPC guards.
    som om der ikke var nok guards i wow pvp.

There will be a high level elite general even stronger than the camp commander, and there will be even more elite guards and more NPC defenders in waiting.
    Endnu flere guards, UBER GUARDS!

For the next few hours after your side scores a victory, the opposition will have no NPC troops to help them.
    De giver altså folk endnu større grund til at skride hvis de taber, god ide.

Quests i pvp, ja ok det skal nok være sjovt i en uge eller lignene, men det er jo bare at flytte problemet. De lover meget, men intet af det rammer mange af de kritik punker wows pvp møder fra forskellige punkter.

Jeg er ikke meget for at whine og dømme ting på forhånd, men det her er sgu noget af det mest skuffende preview jeg har set længe. Her gik man glad og håbede på at blizzard også tog det bedste fra pvp verdenen (uo,ac1, til dels daoc) og fyrede det ind i wow istedet for at forsætte everquest stilen. Som jeg ser det er der absolut intet pvp addon i battlegrounds udover en ny zone fyldt med guards man oven i købet skal side i kø for at komme ind i.

Det ser til dels udemærket ud på papiret, men når man har spillet spil hvor lignende systemer har været inkluderet ved man at det aldrig går godt når først de lukker, den horde af hjernedøde idioter som vi mmorpg spillere er, ind. Deres ideer kræver alle at folk spiller dedikeret og arbejder sammen, og det er jo ting der sjælendt kører særligt godt ret længe af gangen når vi taler mmorpg.

Når det er sagt er der dog stadig nogle positive ting, f.eks. skal der nok komme nogle gode pvp raids omkring enteryzones til battlegrounds. Jeg håber stadig de sætter en ren pvp server op, men indtil da må man vel se i øjnene at uo og ac1 er døde og så få det bedste ud af det der nu er tilrådighed. Det skal nok blive sjovt at spille wow, der er stadig mange gode ting i spillet... Det kunne bare have været så meget bedre.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Initiate

Quote Originally Posted by anduz
    Når det er sagt er der dog stadig nogle positive ting, f.eks. skal der nok komme nogle gode pvp raids omkring enteryzones til battlegrounds. Jeg håber stadig de sætter en ren pvp server op, men indtil da må man vel se i øjnene at uo og ac1 er døde og så få det bedste ud af det der nu er tilrådighed. Det skal nok blive sjovt at spille wow, der er stadig mange gode ting i spillet... Det kunne bare have været så meget bedre.
    Nu kom jeg ligesom først ind i genren efter UO og AC1s gyldne dage, så jeg har ingen ide om hvad det var der var så godt ved pvp i disse spil. Jeg har kun prøvet DAOC og kan nikke genkendende til den problematik du beskriver. Jeg er dog rasende nysgerrig over hvad du synes var så godt i UO og AC1, så hvis du vil være flink at smide et par ekstra linier op om det når nu du alligevel er i gang med at "whine" som du selv siger :wink: :Thumpsup:

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Det optimale PVP område som jeg ser det ville være et "Emain" område som fra gamle Daoc, hvor folk kan stealth solo, grp roame, eller zerge som de har lyst til.. Et par keeps er ok til at søge ly i, og som kan indtages hvis nødvendigt.. Men jeg er enig i at vi har fået nok af guards og siege..

Det er Player vs Player de fleste vil ha, en kæmpe arena hvor vi kan banke hinanden... Det er cool at man kan erobre småtårne og graveyards, og derved ha fremskredne spawn points. Men vi ønsker ikke en krigs simulator med umulige keeps og sindsyge vagter...

Dog skal vi ikke whine FØR vi har prøvet det, før ingen gider tage i battlegrounds. For folk har det med at udnytte spil mekanismerne så man alligevel får det sjovt... Hvis det ikke er sjov at tage de main keeps, jammen hvem siger ikke at spillerne bare ignorerer dem, og lader midten af Battlegrounden være deres Emain. Det afhænger jo også af størrelsen på området. Så lad os se hvad det bliver til, jeg tror nok det skal blive cool alligevel.

Jeg var røvtræt af PVE og quests i Daoc, og Siege var heller ikke min livret.. Men i WOW er RvE og Quests sjovt igen for mig, så måske bliver siege også noget bedre her end vi er vant til.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

anduz, HUSK at batleground primært er for pve serveren...dehar intet andet sted at kæmpe, os på pvp serveren kommer jo sikkert til at vælte rundt og nakke spillere over alt senere
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows