Results 1 to 15 of 15

Thread: cosmos ^_^

Default cosmos ^_^

hæh jeg faldt lige over min egen profil på throtbot, hvilket egentligt var lidt overraskende for jeg kunne aldrig drømme om at rører cosmos. Fint, så tullede jeg lidt rundt og fandt det her i faqen:

Q: How did my profile get here? I don't run Cosmos!
    A: Cosmos users have an option to "Enable Target Profile". With this enabled, they can target any nearby player and collect all public information, i.e. name, race, class, level and worn equipment.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Er det så slemt med cosmos ?

Jeg bruger selv bare telo's dit - dat og questbank.

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Hehe - det kan da kaldes "Big Brother overvågning" (eller noget) :-D
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

hvad er det lige alle alliance klovne på achimonde skal med mit gear og min profil i mod min vilje?

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Man kan sige hvad man vil om Cosmos. Men der er mange fede ting med. Også mange unødvendige. Jeg foretrækker manuelt at installere de ting jeg vil bruge. Gik dog død i det her i betaen, da versionerne går i u-du hver gang der kommer ny patch.

Cosmos har 1 fed ting jeg ikke har kunne finde som soloplugin.
    Det er et vindue med folk man har fået tells fra. Den gemmer så navnene på de sidste 10 man har fået fra. Så kan man bare trykke på den man vil skrive på.

Uunværeligt når man har en konversation i gang med flere på en gang.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Ja det er lidt skod at man kan blive smidt på nettet mod sin vilje....mener dog Davinci sagde der var et trick til at undgå det - noget med selv at smide en tom profil op eller noget.

jeg har ikke tænkt mig at gøre noget for at undgå det, det er for latterligt hvis du selv skal arbejde for at undgå effekterne af et 3rd party program.

Quote Originally Posted by anduz
    jeg har ikke tænkt mig at gøre noget for at undgå det, det er for latterligt hvis du selv skal arbejde for at undgå effekterne af et 3rd party program.
    Det tænkte jeg nok du ville sige - og du har ret.....

...men.....når det nu engang forholder sig sådan at cosmos er tilladt og kan gøre det, så må man jo enten acceptere at ens profil bliver smidt på nettet når man ikke har lyst til det, eller aktivt gøre noget for at forhindre det.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by crash
    Det tænkte jeg nok du ville sige - og du har ret.....

...men.....når det nu engang forholder sig sådan at cosmos er tilladt og kan gøre det, så må man jo enten acceptere at ens profil bliver smidt på nettet når man ikke har lyst til det, eller aktivt gøre noget for at forhindre det.
    amen..
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Jeg har så valgt at sende en suggestion til blizzard hvor jeg påpeger problemet istedet for bare at acceptere det.

Jeg har så valgt at sende en suggestion til blizzard hvor jeg påpeger problemet istedet for bare at acceptere det.
    Og det er ikke hvad du vil kalde at gøre en aktiv indsats for at komme ud over problemet? :wink:

Ikke rigtigt for hvis du kigger på boards så er jeg hvist næppe den første der brokker sig over cosmos, og blizzard har ikke rørt en finger så det ville undre mig meget hvis der skete noget. Jeg ville bare af med min vrede og utilfredshed

Det er da for latterligt at man bliver "misbrugt" mod sin vilje !

Anduz, giv dem tørt på :lsvader:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Ikke rigtigt for hvis du kigger på boards så er jeg hvist næppe den første der brokker sig over cosmos, og blizzard har ikke rørt en finger så det ville undre mig meget hvis der skete noget. Jeg ville bare af med min vrede og utilfredshed
    Nej det er du garanteret ikke....og jeg kan også godt forstå det....jeg synes også det er noget fis.
    Men hvis man ikke kan betegne det at sende mails til blizzard og give sin mening til kende på forums om at man ønsker det ændret, som at gøre en aktiv indsats for at stoppe problemet, hvad kan så? Det er da ligegyldigt hvor mange før dig der har kommenteret problemet......men ligemeget....vi er jo faktisk enige.....bare mig der ordkløver lidt.....mmmm....kløver....køer spiser da kløver ikke? Mmm....en tauren er næsten en ko!!!....

....jeg vil gerne have at Wow bliver released snart :roll:

Blizzard har bedt cosmos folkene om at fjerne flere ting fra deres mod, og de har gjordt det pronto.

f.eks. ingame thottbot lookup, og andre ting der tog kontakt til www.

Jeg tror jeg vil bruge cosmos fra dag 1 til jeg er done med wow, da det simplehen er mega nice.

er dog meget imod thottbot uploads under folk ved af det.