Results 1 to 10 of 10

Thread: Tjoman ansøger om medlemsskab i SD

Forum Fledgling Tjoman's Avatar

Default Tjoman ansøger om medlemsskab i SD

Om mig

Jeg er en mand på snart 27 år, bor i hovedstadsområdet sammen med min kæreste. Computere har altid været en del af min hverdag (uddannet IT-Supporter). Jeg startede i mine unge dage i Ultima Online på ZHS (gratis shard i sverige) efter nogle år hoppede jeg videre til DAOC og så senere WOW og nu Rift.

Om RIFT og SD

Jeg spillede Weekend Trial for nogle uger siden, og synes egentlig det var meget sjov, men fik ikke lige gjort mere ved det da jeg var lidt presset med arbejde. Nu er tiden så endeligt kommet til jeg har tid til at kigge lidt nærmere på RIFT. Men hvad er et godt spil uden en god guild hvor man kan hygge sig imens :-)
    Det der tiltrækker mig til SD er seriøsiteten med et glimt i øjet, og at folk kan finde ud af at behandle hinanden godt.

For lige at vende tilbage til spilleriet, så har jeg spillet mest healer og dps. Jeg har lavet mig en cleric nu i håb om måske at kunne (off)tanke en smule.

Min Char

Wicca:
    Rogue; primært bard, men kan også tanke med riftstalker soul (2 forskellige builds )
    Kan godt lide support, så derfor falder bard meget naturligt.

Glæder mig til at hører fra jer og lære SD bedre at kende.

Edit: spiller med min rogue nu i stedet for cleric, synes jeg får flere udfordringer.
    Last edited by Tjoman; 20-07-2011 at 23:03.

Officer Forum Warden

Heysa Tjoman.

First - Du skal starte med at læse og godkende vores værdier. Det er meget vigtigt for os, da det er dem vi altid spiller efter.

Derefter kunne det være super at vide lidt mere om dig. Bla hvad du rigtig hedder? =P

Start med at joine vores channel ingame /semperdanica, på den måde vil du have lidt nemmere ved at komme i kontakt med SDere ingame. Da du er så lavt lvl vil det nemlig nok blive en smule svært at finde alt for mange at spille med, da de fleste pt konsentrere sig om deres mains.

Held og Lykke med din ansøgning.

/Gadrielz

Yes, godt... Jeg hedder Uffe. En af mine nuværende hobbyer er cykling (hej tour de france) :-)
    Jeg er lige igang med at finde ud af hvem jeg egentlig vil spille med af char (pt prøver jeg lige hurtigt en bard da jeg godt kan lide at spille support, heraf hvorfor jeg primært har spillet healer i hele min karriere :-))

Jeg har joinet jeres kanal og så kan vi jo tage den derfra :-)

Som jeg også prøvede at påpege i den første post, så er jeg helt enig med de værdier og regler i har.

Jeg smutter lige på en velfortjent ferie på fredag, men vender stærkt tilbage om en uges tid :-)

Fik spillet en enkelt dungeon med nogle af jer her til aften, et godt run uden panik :-)

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Ja, det gik jo fint selvom det var første gang for tank og healer.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial.

Fang en Officer eller Sgt. når du kommer hjem fra ferie for at få en inv ingame.

Forum Senior Wacky's Avatar

Hej Tjoman, eller skulle jeg sige Wicca... for Wicca kender jeg jeg jo godt ingame, men anede slet ikke at du var trial.

Prøv at holde liv i din tråd her, og få de SD'ere du spiller med til at skrive herinde bare lige et godt råd på vejen.
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Hej var i et spontant "raid" med Wicca/Tjoman i aftes, hvor vi lukkede rifts i stillmoor (pga epic questen). Han spillede godt, den smule af tiden han var i live og han brokkede sig slet ikke da jeg fik ham dræbt (flere gange ), så du får en thumbs up fra mig, Tjoman
    Lokee

Hehe, det var nu meget sjov. Selvom jeg godt kunne mærke jeg lige mangler de sidste par levels :-)
    Glæder mig til de 50 så jeg rigtig kan være med til alt det sjove ;-)
    Tak for kommentaren, jeg håber snart at blive fuldblods medlem :-)

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Hej Uffe.

Så er din trial da vist overstået. Du hiver bare fat i Gadriella, Brix eller mig ingame som kan give dig en promote til medlem status.

Velkommen om bord.

mvh.
    Canopener
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin