Results 1 to 11 of 11

Thread: Hun er nu meget go hende Gaga.

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Default Hun er nu meget go hende Gaga.

http://www.youtube.com/watch?v=xl0N7JM3wZk

Fino liveoptræden og det lyder nu som hun synger live.
    At hun så har tyvstjålet nummeret fra madonna, gør nu ikke så meget.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg var inde og se hendes koncert/show i Malmø og var super godt underholdt.

For ja man kan mene meget. Men hun har altså skills. Hun synger altid live (gør hun i hvert fald meget ud af at fortælle). Hun skriver selv sine tekster, sin musik, designer selv kostumer og laver koreografien til sine shows.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=xl0N7JM3wZk

Fino liveoptræden og det lyder nu som hun synger live.
    At hun så har tyvstjålet nummeret fra madonna, gør nu ikke så meget.
    Hun er sgu skræmmende at se på!! Men hun har altså et vildt talent der facinerer mig.

Forum Senior Tala's Avatar

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    For ja man kan mene meget. Men hun har altså skills. Hun synger altid live (gør hun i hvert fald meget ud af at fortælle). Hun skriver selv sine tekster, sin musik, designer selv kostumer og laver koreografien til sine shows.
    Enig, kudos til at hun er så original, det kunne man da håbe kunne give inspiration til resten af popverdenen. Men med det sagt, så vil jeg også indrømme at hendes musik (generalt alt pop) giver mig lyst til at dræbe mig selv med en dåseåbner
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Er man original hvis man gør et stort nummer ud af at være det? Kan ikke fordrage hendes musik, efter min mening er det ufatteligt intetsigende.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Hodea View Post
    Er man original hvis man gør et stort nummer ud af at være det? Kan ikke fordrage hendes musik, efter min mening er det ufatteligt intetsigende.
    Ved ikke om hun er original. Men hun er dygtig til det hun laver.
    Hun står ikke med en stor producer i ryggen der styre alt hvad hun laver. En flok der skriver hendes sange osv osv.
    Hun arbejder for det hun har opnået. Det tager jeg hatten af for.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Adept

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Hun står ikke med en stor producer i ryggen der styre alt hvad hun laver. En flok der skriver hendes sange osv osv.
    Hun arbejder for det hun har opnået. Det tager jeg hatten af for.
    Om ikke andet er det i hvert fald noget de har markedsfoert ret kraftigt. Af hvad man har hoert om af pres der laegges paa bl.a. de amerikanske radiostationer for at markedsfoere bestemte artister vaelger jeg at forholde mig skeptisk til det hele. Det skulle ikke undre mig hvis der har siddet nogle "fat cats" og besluttet at det er Gaga der skal vaere den naeste super star. Dermed ikke sagt at hun ikke har talent.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Tala View Post
    Enig, kudos til at hun er så original, det kunne man da håbe kunne give inspiration til resten af popverdenen. Men med det sagt, så vil jeg også indrømme at hendes musik (generalt alt pop) giver mig lyst til at dræbe mig selv med en dåseåbner
    Helt enig... Imo er hun ligeså stor, hvis ikke større en Madonna, så respekt for at kunne være SÅ original og tjene penge på det... Når det så er sagt, så tvivler jeg rigtig meget på at det hele er hendes egen idé. Det skulle ligne amerikanerne rigtig dårligt ikke at have et kæmpe medie cirkus bag hende, til at styre alt omkring hende... Inkl. kødkjole og andre vanvittige ideer hun er kendt for.
    Og når det så er sagt, så er musikken også noget klamp i mine ører... Men hey... Det synes jeg sgu også om Madonna, så det er nok bare mig der er sær

Tror i man om 30 år stadig vil spille Lady Gaga sange? Altså i samme omfang som Madonna, før kan i ikke tale om at blive større. Fint at hun sælger så mange plader og laver en masse udsolgte shows, det viser jo bare at hun har fat i masserne, ikke nødvendigvis noget positivt.

Quote Originally Posted by hophop View Post
    Om ikke andet er det i hvert fald noget de har markedsfoert ret kraftigt. Af hvad man har hoert om af pres der laegges paa bl.a. de amerikanske radiostationer for at markedsfoere bestemte artister vaelger jeg at forholde mig skeptisk til det hele. Det skulle ikke undre mig hvis der har siddet nogle "fat cats" og besluttet at det er Gaga der skal vaere den naeste super star. Dermed ikke sagt at hun ikke har talent.
    THIS!

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Hodea View Post
    Tror i man om 30 år stadig vil spille Lady Gaga sange? Altså i samme omfang som Madonna, før kan i ikke tale om at blive større. Fint at hun sælger så mange plader og laver en masse udsolgte shows, det viser jo bare at hun har fat i masserne, ikke nødvendigvis noget positivt.
    Ja det tror jeg faktisk at man gør... Og ja, jeg forudser at hun bliver ligeså stor. Om ikke andet så er hun ihvertfald ligeså stor nu, som Madonna var i 80'erne/90'erne imo...
    Men kan jo selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed