Results 1 to 11 of 11

Thread: Andsøgning om optagelse i SD.

Default Andsøgning om optagelse i SD.

OM mig.

Hej min navn er Ken Morgenstjærne jeg er 25 år og kommer fra ringsted på sjælland hvor jeg bor sammen med min kæreste.

Jeg arbejder i Hæren hvor jeg er oks(over konstabel) jeg har været udsendt med IFAF 7 til afghan hvor jeg bliv såret.
    Mine venner og familie ville ikke ha jeg bliv i hæren mere så jeg er begyndt på udd som skov og naturtekninker.

Jeg har spillet computer i rigtig mange år og elsker og spille fantasi spil.

Jeg har læst alt det man nu skal og det virker som om det virker som et rigtig fedt guild som man kan trives i.
    Og de 5 værdier kender jeg meget til fra hæren.

Min char.
    Navn:Wolfer
    Class:Mage-stromcaller/Elemantalist.
    LVL 18 men arbejder stærkt op på de 50

Jeg håber og kunne komme ind i SD for og ha nogen og snakke/spille med og mulig vis få nogen nye venner

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Hej og velkommen til Braca .

Hvad var du udsendt med og som? Ren nysgerrighed

Hej jeg er udd spejder og var udsendt som spejder hvor jeg var pmv køre for vores føres og var den der holde styr på vores pmver

Hej @Braca (Ken) velkommen til, der skal nok være en officer som lige kikker forbi din tråd men pt. er der sommer og lidt slack kan forkomme, join vores SD chat kanal in game /join semperdanica og spørg løs og vær aktiv du kan også joine vores VT og være aktiv der, ellers held og lykke.

Du kan fange mig Ivzuron eller Malaika in game eller min kone Caisa eller Marydith vi spiller en del i aften timerne og er friske på lidt gruppespil. Vi er pt. lvl. 17-20
    Spiller.: WOW (Casual) Toon: Ivzuron|Mage (Main) | Tonkcow|Pally | Brianca|Hunter
    Venter på.: Legion

Har spillet lidt med Braca her til aften i Rift kan kun sige Thumps up han er SD MAtriale aktiv, positiv og social. Vi var ikke på VT. men kommer vi nok imorgen aften....
    Spiller.: WOW (Casual) Toon: Ivzuron|Mage (Main) | Tonkcow|Pally | Brianca|Hunter

Forum Hatchling Caiza's Avatar

Har spillet med Braca her til aften kan kun sige Thumps up her fra. Det var hyggeligt.

Officer Forum Warden

Hej Ken og velkommen til vores forum.

Vi har jo skrevet lidt sammen igame, hvor du fik svar på dine spørgsmål, så det er jo bare super.

Godt du er igang med at spille sammen med andre SDere, det er jo vejen ind i SD.

/Gadrielz

Officer Forum Warden

Velkommen på trial.

/Gadrielz

Velkommen til mate...

Forum Senior Wacky's Avatar

Spillede nogle timer med Wolfer den anden aften. Var en tur i Foul Cascade for første gang (min altså). Syntes det gik rigtig godt, og Ken virker som en flinker gut, bestemt SD materiale
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Officer Forum Warden

Hej Braca.

Godt nok har folk slacket lidt med at få skrevet her i din ansøgning (incl. mig selv), selvom du har været utroligt aktiv ingame.

På trods af de manglende anbefalinger har vi besluttet os for at byde dig velkommen til SD som member.

Velkommen til.

/Gadrielz