Results 1 to 18 of 18

Thread: Nyt om EU FB - :O

Guest

Default Nyt om EU FB - :O

www.wowi.dk påstår at Blizzard har sendt denne e-mail til fansites!

"Another year has passed, one filled with hard work and effort to maintain and grow your fansite. World of Warcraft made great steps in development during the last year which culminated in the North America successful release in November. Blizzard Europe is currently working diligently to increase server capacity so that we are prepared for the upcoming release in Europe. It is our goal that the European community would be able to enjoy World of Warcraft as soon as possible and we strive to provide you the best customer support and game experience. More details regarding the upcoming final phase of the beta test and the release in Europe will come up very soon.

Blizzard Europe would like to thank you for all your support and for your work during the last year. We appreciate all the work you have done and we know very well that such a tremendous success would not be possible without your help. Again, thank you for everything.

We all wish you a merry christmas and a happy new year in 2005. We hope to continue working with all of you together and we look forward to meeting you in Azeroth soon. Very soon?

Yours Blizzard Community Team"

Hvis det er sandt, så ser det ud til at FB er lige om hjørnet! Da Blizzard sidst sagde "very soon", gik der 2-3 dage før det gik i opfyldelse! (Da de lovede at de lokaliserede servere ville komme op "very soon" :P )

Guest

Det er vel heller ikke for meget forlangt at de begynder at tænke på at starte FB? Nu har vi snart ventet den xtra mdr. vi skulle og jeg håber da at dem der har arbejde i normale hverdage når at spille lidt her i ferien.
    Men jeg har nok at se til den næste par dage... Fødselsdagsfester og Nytårs Aften er nok de primære ting, så jeg overlever lige ventetiden... :P
    Det skulle til gengæld ikke undre mig, at FB starter lige her når jeg ikke har tid... :shock: :wink:

Guest

Tror blizzard ville lave en officiel nyhed hvis der var 2-3 dage til FB... nej tror vi skal slappe lidt af endnu med forventningerne, very soon kan ikke sættes et tidsinterval på.

Socialt Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

YES ! ! "very soon" ikke så ofte de skriver det...hehe

De kan godt lige give adgang til FB inden nytår, ellers bliver jeg snart skuffet.
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Guest

jeg tror stadig ik på fb kommer før 2005, så ik før det står på deres hp tør jeg sætte mine forventninger op.

Guest

Håber bare på at WoW snart kommer... er kørt død i Daoc

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

tja istedet for at koncetrere sig om at få beta ud til folket skulle de få WoW EU smidt ud istedet. Så vidt jeg kan høre fra et par US buddies har de ingen problemer med deres WoW version så hvor er det lige at EU bliver besværlig?

Forum Trainee

Jeg tror de prøver på at undgå problemet med overbooked servers, den fejl som de lavede i US.
    Altså de prøver at få stablet så mange servers op som muligt før de åbner dørene.
    #semper-danica on Quakenet
    WoW || Repo, Rogue, 60,*Retired*
    WoW || Skodmunk, Hunter, 70, *Crazy*
    WoW || Skodmuh, Warrior, 70 *MS-PWN*

Det bunder nok mest i at de skulle have tysk + fransk med i wow... det er dog kommet nu, og der kom en patch som fixede nogle "loot" problemer som tyskere+franskmænd fik.

Så at FB er lige om hjørnet, det tror jeg også, men det bliver sikkert først om en lille uge :?

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

hvis FB overhovedet kommer (hvis jeg var devs ville jeg nok ikke kunne se nogen nytte i den) så er det pga pres fra marketing. en Open beta et par uger inden launch = vanvittig mange flere spillere

FB rager mig, release lortet istedet.

Du har vundet 2 ugers spil hvor du kan starte forfra, eller i mit tilfælde forsætte en af dine gamle chars og så sletter vi dig fordi vi har så god kundeservice ^_^

Hvis de er klar til at lukke 330.000 spillere ind i deres "don't buy american retail" løsning så er de fandme også klar til at release!
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Jeg er efterhånden også ved at være ligeglad med FB.....men det er jo så også fordi jeg har været i beta og har haft mulighed for at prøve de ting af jeg gerne vil....det er sgu snart på tide at de smider det spil på gaden i EU....trist trist at det skal tage så lang tid :?

Guest

TJAAAEH

AO er ikke så grimt, og jeg har nu en lvl. 8 engeneer (nice robo pets)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Er i ikke snart færdige med at whine over FB?

Det kommer når det kommer, og der er ikke mere at skrive om det.

Jeg tror snart halvdelen herinde har skrevet poster om hvad de personlige mener om Blizz og deres håndtering af FB.. Lige fra, jubii man glæder sig poster, til man er vred poster og til tudefjæs posterne...

Lad det nu ligge, og nøjes for h. med at poste HVIS DER ER NOGET NYT!

Alle de andre frustrationer er jeg sikker på i kan fyre af på daily rush og andre boards..

Orker ikke mere piveri over FB :roll:

Tak
    w 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Initiate

Der er ikke noget bedre end når folk begynder at whine over dem som whiner...

:wink: :wink: :wink:

Nej, wOOOOt har sgu ret. Det kommer når det kommer og mere er der egentlig ikke at sige om det 8)

Forum Trainee kadargo's Avatar

mange af os har fået styret vores fix med en gang korea beta, selv om det er svært at snakke med folk som skriver blanke linjer ... men nej det er hårdt at vente ... men vi bliver trukket op i en prop. :P

Guest

så er der endnu lidt nyt om FB

Starting with the European Final Beta Test in early January 2005, all European servers will be assigned a preferred language. English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers at the beginning of Final Beta. Additional servers will be added throughout the Final Beta period to accommodate the increasing number of players. The type and language of added servers will be based on the demand we see from server populations.

While you are able to use any language client on any server, we strongly encourage you to use a client of the server's preferred language. When playing on a European server all public chat and contact wish customer service is required to be in the server's preferred language.

stadig ingen nogen lunde dato så inden 14dage er mit gæt men nok den 10-1-05

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Er i ikke snart færdige med at whine over FB?

Det kommer når det kommer, og der er ikke mere at skrive om det.

Jeg tror snart halvdelen herinde har skrevet poster om hvad de personlige mener om Blizz og deres håndtering af FB.. Lige fra, jubii man glæder sig poster, til man er vred poster og til tudefjæs posterne...

Lad det nu ligge, og nøjes for h. med at poste HVIS DER ER NOGET NYT!

Alle de andre frustrationer er jeg sikker på i kan fyre af på daily rush og andre boards..

Orker ikke mere piveri over FB :roll:

Tak
    w 8)
    Loooool, så blev der givet tørt på :P
    ned med tudefjæs!
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.