Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Hvad fr i tiden til at g med?

Guest

Default Hvad fr i tiden til at g med?

Jo som sagt *peger op*
    Jeg har i jeblikket intet til at f tiden til at g med op til FB, bortset fra julehallj som frokoster og lign.

Jeg har roddet gamle spil og andet igennem i hbet om at stde p noget "fedt", men heldet var ikke med mig. Joo jeg fik da gamet lidt Dungeon Keeper 1 "Beware the lord of the land approaches!" :-D

Jeg faldt over Alpha Centauri (gammelt spil) det kunne jeg vel f et par timer til at g med, men min CPU er ikke supported - hh?
    N, men det blev hurtigt uninstalled og bam nu er jeg her igen.

The Sims 2 - Nej tak
    Battlefield 1942 - Nej tak
    Operation Flashpoint - Sidder stadig og grubler lidt over det, men nej
    Dune II - Hehe, gider ikke starte den gamle 8Mhz op
    Tribes II - Gik ikke

Mske i kan dele noget info med mig om hvad i spiller, s jeg (og mske andre med samme problem som mig) kan f nogle ide'er? :P

Forum Trainee

Default Re: Hvad fr i tiden til at g med?

Baldursgate serien !!
    den har holdt mig fanget hele julen
    #semper-danica on Quakenet
    WoW || Repo, Rogue, 60,*Retired*
    WoW || Skodmunk, Hunter, 70, *Crazy*
    WoW || Skodmuh, Warrior, 70 *MS-PWN*

Dawn of War
    Rigitig cool Warhammer 40k RTS spil, og det frste gode (IMO) Games Workshop franchised computerspil.

Vampire - The Masquerade Bloodlines
    Lidt bugged, men absolut underholdende og helt klart vrd at spille igennem mere end n gang.

og fr det

Need for Speed Underground 2
    Selvom det er meget lnge siden jeg har beskftiget mig med bilspil (GTA serien undtaget), men det her er rigtig fedt at bruge et par dage p.
    Flay
    Torrick

korea beta selvflgelig....hvad ellers....

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Render rundt og prver at lre Barens og dens quests at kende s jeg har det nemmere ved release
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

fr testet lidt stuff i korea beta...

har dog taget lidt tid at komme igang :?

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

Spar mig for de der "Jeg bruger min tid i beta'en" :-D

Men hh hvordan kom i ind i korea beta'en? Er der noget man kan gre for at komme med ? :P

Quote Originally Posted by Demetric
    Men hh hvordan kom i ind i korea beta'en? Er der noget man kan gre for at komme med ? :P
    Jeg var s heldig at vre klar da Flipflop sagde han havde en key til den frste som sagde til.. det tog jo ikke mange sek at skrive tilbage p det :-D

prv lige at sg efter en post.. jeg s der var en anden igr som havde en ekstra key, kan dog ikke huske hvem ops:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

Quote Originally Posted by djkick
    prv lige at sg efter en post.. jeg s der var en anden igr som havde en ekstra key, kan dog ikke huske hvem ops:
    ARG!

Hvor s du det?
    P WoW forumet?
    Hvornr?
    Igr?
    Sg p hvad?

:-D

Forum Disciple

Meget af min tid gr med at lgge 7 kabale p min comp...1 card draw, min rekord er p 47 sekunder ...

Ellers ser jeg tv, trner og er lige begyndt at spille lidt Settlers 2 igen.

NFSU 2, mangler kun 16 lb s har jeg gennemfrt alle banerne i spillet, hvilket jeg ingengang gider...
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt r! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Guest

Bruger det meste af den tid jeg ville ha brugt p wow p quake3 og div. singleplayerspil(halo, nfsu, og andre...)

Er inde i en ond cirkel, gennemfrer et singleplayerspil, og s har jeg downloadet det nste...

Forum Convert

prv AO det jo gratis til 1-1-06 bare lav account inden 15. januar

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Er netop kommet tilbage fra 3 pc-frie dage, hvilket self. var ret kedeligt... Spise, tage en lur, spise, se lidt tv, spise og gentag efter behov... :roll:

Fler mig lige s proppet som den julegs vi fik...

Men ellers spiller jeg Vampire: Bloodlines og lige nu LOTR: Battle for Mid-earth.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Jeg er i beta, men eftersom der lige skulle downloades igen har jeg ikke spillet i et godt stykke tid - er dog lige get igang igen , men da jeg ikke havde WoW kom jeg ogs godt rundt i de gamle spil....installerede Baldurs Gate 1 og spillede det lidt.....har aldrig spillet det fr og nr der ikke er noget nostalgi til at hive det op er det alts grimt og besvrligt at styre synes jeg :-D Troede jeg havde Summoner p en cd , men det vist sig at vre et eller andet klamt Wrestling spil jeg jeg afinstallerede efter 2 minutter....s prvede jeg Heroes 3 eller 4 men det gad jeg heller ikke rigtig.....det jeg har brugt mest tid p er nok AO, der som CJ jo siger er blevet gratis....kan varmt anbefales som en mellemmad indtil WoW kommer.

Guest

Demetric, jeg vil vove at pst, at det efterhnden er ret s umuligt at indlogere en figur i den Koreanske FB.

For at oprette en konto, skal du finde et ubrugt navn, KSSN-nummer og en ubrugt fdselsdato, hvilket stort set er umuligt at google sig til efterhnden.

Du kan self. godt prve, men jeg ville ikke stte nsen op efter noget hvis jeg var dig.

Brug hellere tiden op til FB med f.eks. at smide julekiloene, skrive en bestseller, nyde, at du er, spille/se Matador, bage en kage eller eller google efter "my free paysite". Det skulle der nok komme lidt sjov ud af.

spil vampire the masqurade bloodlines, ligesom mig

Herre fedt spil
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Convert

Har fundet Knights of the Old Republic frem igen, som jeg faktisk morer mig meget godt med - det er godt nok, nr man ikke har spillet det i lang tid, dog stadig en smule forudsigeligt selvflgelig...

Ellers er der jo altid Baldur's Gate-serien at tage fat p - wheee!
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Warcraft III + Frozen throne. Lige for at f opfrisket historien

Guest

Spiller US retail mens jeg venter p EU retail :roll:

Guest

Er lige startet p Ao efter at have spillet en masse singleplayer spil damn den slags spil er kedelige hehe.

Quote Originally Posted by Encee
    Har fundet Knights of the Old Republic frem igen, som jeg faktisk morer mig meget godt med - det er godt nok, nr man ikke har spillet det i lang tid, dog stadig en smule forudsigeligt selvflgelig...

Ah kotor....har sgu aldrig fet spillet :roll: Kunne vre man skulle investere idet.

Guest

Har lige prvet AO, alt for nederen.

Blev hurtigt sparket ud, spiller Warcraft III for at f lidt historie :-D

Guest

ser film og p arb, har fget pc hjem igggen whush

Guest

Korean beta self

Quote Originally Posted by crash
    Quote Originally Posted by Encee

Ah kotor....har sgu aldrig fet spillet :roll: Kunne vre man skulle investere idet.
    Je for fanden, hold kft det er et fedt spil frste gang! Som at spille en film, men nr du s kender historien gr meget af det fede godt nok af.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Page 1 of 2 12 LastLast