Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37

Thread: Hvad fr i tiden til at g med?

YEah...gik ogs og gldede mig rigtig meget til det....man er vel Star Wars fan, men s fik jeg bare aldrig kbt. Tror det er rigtig godt....hmm...kigger lige p det 8)
    Kan bare ikke lige umiddelbart finde det...cdwow har det ik mere og heller ikke p spilpriser.dk

It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Ah....ellers billigt nok...men s ender det garanteret med at tolderne snupper den og smider 25% oven i :evil:

Jeg har kbt omkring 10 spil hos dem og kun betalt moms 1 gang.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg sidder og venter p, at dem der rent faktisk spiller WoW...skriver nogle interssante posts, starter debatter, skriver om deres experience med spillet i pvp, pve, grouping, systemet generalt, tradeskills brug i pve og pvp ect.

Finegal...Daoc... :shock: 8)

Guest

Finegal; S vidt jeg ved, findes der masser er indlg her p semperdanica.dk, der omhandler forskellige medlemmers erfaring med alle spillets facetter.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

jeg spiller lidt wow closed eu beta, half life 2 multhiplayer,
    Warcraft 3 frozen throne "dota map"

Den slle bane i warcraft 3 er nok den jeg har haft mest sjov med sammen med en masse venner.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Quote Originally Posted by sprasz
    Jeg sidder og venter p, at dem der rent faktisk spiller WoW...skriver nogle interssante posts, starter debatter, skriver om deres experience med spillet i pvp, pve, grouping, systemet generalt, tradeskills brug i pve og pvp ect.

Finegal...Daoc... :shock: 8)
    Som der bliver sagt er der masser af posts allerede...mske flere i det lukkede end herude.
    Men hvis der er noget helt konkret du gerne vil vilde mere om eller noget andet du bare gerne vil hrer lidt om, s skal jeg nok svare p det....fr bare aldrig sat mig ned og tager det hele fra en ende af. :P

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Quote Originally Posted by crash
    YEah...gik ogs og gldede mig rigtig meget til det....man er vel Star Wars fan, men s fik jeg bare aldrig kbt. Tror det er rigtig godt....hmm...kigger lige p det 8)
    Kan bare ikke lige umiddelbart finde det...cdwow har det ik mere og heller ikke p spilpriser.dk
    Her er den p spilpriser.dk Star Wars: Knights Old Republic. De er bare for dovne til at skrive alle ordene

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Spiller Halflife 2 og Counterstrike: Source - dvs. jeg fr bank af en flok flabede 11 rige da jeg aldrig tidligere har rrt CS. S for mit selvvrds skyld m final beta gerne snart starte.

Ang. SW: KOTOR - genialt spil selv om det er en smule forudsigligt. Overvejer selv at tage en gennemspilling bare for at drbe lidt ventetid.

Guest

Sidder og spiller BATTLE FOR MIDDLE EARTH dejligt dejligt spil med en masse morskab og vold :twisted:.Hehe rigtigt godt spil kan anbefale jer at kbe det :wink: .

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Har fet beta key til European City of Heroes her i gr. s nu er der noget at lege med indtil FB :-D