Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: Saenjaina - Ansøgning til SWTOR

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Default Saenjaina - Ansøgning til SWTOR

Hej alle sammen,

Hermed bekræfter jeg, at jeg har læst, forstået og accepteret Semper Danica's ansøgnings- og medlemsbetingelser. Herunder følger min officielle ansøgning til Semper Danica's SWTOR-guild.

Lidt om mig:

Navn: Christian Saenjaina Hansen
    Alder: 25
    Beskæftigelse: Support (fuld tid) hos Fynske Medier
    Uddannelse: Bachelor i engelsk og medievidenskab
    Bopæl: Odense

Planlagt class: Jedi Knight – Guardian

Virkelighedens verden:

Jeg er en frisk, kvik og humoristisk fyr fra Fyn. Mit mærkværdige mellemnavn stammer fra Thailand, og betyder groft oversat: ”stor rismark”. Folk tror jeg tager pis på dem når jeg forklarer det, men det er altså rigtigt. ;)
    Da jeg har allerede har opremset min beskæftigelse ovenfor, såvel som min uddannelse, så vil jeg springe til mine hobbyer, som er langt mere interessante.
    Jeg er amatør-fotograf. Jeg elsker at fotografere, har vundet en enkelt konkurrence engang og har efterhånden også brugt mange penge på denne noget dyre hobby. Det der tiltaler mig ved hobbyen er det, at skabe noget ud af ”ingenting”. Noget man bagefter kan være stolt ved, og som har betydning for mig, og indvirkning på dem der betragter det.
    Derudover spiller jeg guitar og klaver. Endnu en af mine helt store interesser. Jeg elsker musik!
    Sidst og ikke mindst, så lider jeg af en voldsom samler-mani. Det vil sige, at jeg i mit hjem efterhånden har skrabet en del nørdede genstande sammen, som rækker fra to-hånds sværd fra Ringenes Herre til figurer og statuetter fra Star Wars. Det er sgu hyggeligt nok. Min kæreste er heeeelt sikkert enig... :)

Tilbageblik:

Jeg har altid spillet meget computer. Det har været en af mine store interesser i al den tid jeg kan huske. Det startede med Diablo II, som så udviklede sig til Counter Strike (CS). Derefter fik jeg øjnene op for SWG, som nok har været min første MMO oplevelse. Naturligvis afløst af WoW. Siden da har jeg spillet og afprøvet stort set alle større MMORPG udgivelser, og har spillet WoW on/off i hele perioden.
    Højdepunkterne i denne periode har især været min tid med CS, som virkelig bød på socialt samvær, konkurrence, anerkendelse og venskab. Jeg har i nogle år været administrator på Boomtown, hvor jeg gik under pseudonymet ”Landbetjenten”. Ak ja, det var tider!
    World of Warcraft er min anden store oplevelse, hvor jeg har prøvet alt fra det hårdeste hardcore til casual og lidt frem og tilbage de sidste mange år. En spændende tid, hvor jeg som i CS har gjort mig nogle dejlige bekendtskaber som jeg er lykkelig over at have den dag i dag.

Nu og her:

Jeg har ventet på SWTOR lige siden det blev annonceret for efterhånden mange år siden. Da ventetiden dog har syntes pinefuld har jeg løbende haft nogle måneders afbræk, og beskæftiget mig med andre ting, men så har jeg snart igen vendt blikket tilbage og fortæret alle de videro, blogs osv. der er sluppet ud om det længe ventede spil. Frem til det punkt, hvor jeg atter ville side hver fredag og vente på ”opdateringen”.

Star Wars er mit foretrukne univers. Skarpt efterfulgt af Middle-earth. Siden jeg blot var en spæd padawan har jeg elsket Star Wars. Så voldsomt at jeg endda åd prequel-trilogien råt, og elsker selv dén for hvad den er.
    SWG var helt specielt for mig, og jeg kan huske spillet som var det i går. Desværre oplevede jeg dermed også dets nedture i form af CU og NGE. En kæmpe skam, og med WoW som et lyn fra en klar himmel... Ja så var der ikke meget andet at gøre, end at komme videre.

I forhold til Semper Danica:

Naturligvis er jeg da stødt ind i Semper Danica idet jeg har fulgt SWTOR. Jeg oprettede mig for lang tid siden på jeres side, da jeg betragter det som et interessant, spændende og rart sted at være. Netop disse betragtninger danner også grundlaget for min ansøgning i dag. Nærmest symbolsk, idet jeg sidder med min CE pre-order i hånden, synes jeg tiden er rigtig, hvor jeg søger ind.

Mine værdier, når jeg er spiller, er primært det sociale. Det er dét, som gør det sjovt for mig at spille. At have nogen man kan hjælpe og få hjælp af, grine med, snakke og hygge med. Det mener jeg bestemt, at SD kan tilbyde, og at jeg selv kan byde ind med.
    Jeg er et roligt væsen, men jeg kan godt blive påvirket af spillet. Men efterhånden som jeg er blevet ældre har jeg fået lidt bedre styr på følelserne. :)

Jeg er en dedikeret spiller. Både i CS og i WoW har jeg arbejdet med at gøre mig bedre og raffinere min spillestil. Ved at sætte mig ind i de grundlæggende elementer af min klasse, spil-tekniske aspekter som fx at arbejde med makro osv.

Jeg er en casual spiller, med en hardcore kerne. Dvs. jeg kan nyde spillet på flere niveauer og kan brænde for mange forskellige ting. Både at overkomme svære bosser, men også at samle på dimsedutter og klare achivements. Jeg har mulighed for at bruge mange aftener på at spille. Men da jeg har en kæreste kommer jeg til at spille med en finger på pulsen. :)

Alt i alt er jeg en dygtig og fornuftig spiller. Mange af de ting der kendetegner mig som person i den virkelige verden afspejler sig også i min in-game personlighed og spillestil. På godt og ondt. :)

Det øvrige:

Jeg har ventrilo og et velfungerende headset med fungerende mikrofon.
    Min computer er et par år gammel og burde trække spillet fint. Ligeledes er min internetforbindelse stabil.

Derudover har jeg læst og anerkendende nikket ”ja” til de 5 værdier i Semper Danica.

Jeg håber jeg har fået det hele med. Hvis der er noget I gerne vil vide om mig må I meget gerne spørge løs.

Med venlig hilsen

Saenjaina
    Last edited by Berleburg; 22-07-2011 at 21:44.

SD Medlem Forum Acolyte

Super god ansøgning. Der kigger en officer forbi snarest

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Nok en af de bedste ansøgninger jeg har set i denne omgang, og det siger ikke så lidt, for der er sgu mange rigtig gode imellem.
    Det hjælper så også at du er jo nørdet i det format der tiltaler os andre LOTRO og SW fans =)

Du har sat dig godt ind i SD, så du ved at nu forum og vt hygger vi bare indtil vi er 2 måneder fra release.
    Sørg for at fange mig på VT inden.

Tak for go læsning!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

/applaude for den ansøgning dér

Tak skal I have! Alle tre!

Forum Recruit julian's Avatar

super fedt mand GL med ansøgningen!
    Julian - Ansøger til Star Wars The Old Republic
    SWTOR bruger: http://www.swtor.com/community/member.php?u=30544
    ::\`--._,'.::.`._.--'/::
    :::::. ` __::__ ' .::::::
    ::::::-:. `'..`' .:-::::::::
    ::::::::\ `--' /::::::::::
    "At Julians Ansøgning Reply to the thread, all of you will!"

Quote Originally Posted by julian View Post
    super fedt mand GL med ansøgningen!
    Tak!

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Ja velkommen til. Og super ansøgning ikke mindst

Vi tales jo nok ved på vent undervejs.

When its dark enough, you can see the stars......

Quote Originally Posted by Jolei View Post
    Ja velkommen til. Og super ansøgning ikke mindst

Vi tales jo nok ved på vent undervejs.
    Mange tak! Ja, det håber jeg da.

Fino VT snak, done!

w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Elder

Eneste minus jeg ser er at han vil spille repuplic

Men god ansøgning, og det er sjældent jeg siger det
    Druids are PvE

Quote Originally Posted by xlausen View Post
    Eneste minus jeg ser er at han vil spille repuplic

Men god ansøgning, og det er sjældent jeg siger det
    Mange tak!

Jeg har altid været fluffy og blød. Så Republic til mig.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Quote Originally Posted by Saenjaina View Post
    Mange tak!

Jeg har altid været fluffy og blød. Så Republic til mig.
    Kan kun genkende den følelse, jeg er en fluffy bunny når det kommer til valg. Jeg kan ikke lave meget onde valg så jeg ville være den værste empire person, alle valg ville næsten være baseret på at redde folk frem for egen interesser.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Kan kun genkende den følelse, jeg er en fluffy bunny når det kommer til valg. Jeg kan ikke lave meget onde valg så jeg ville være den værste empire person, alle valg ville næsten være baseret på at redde folk frem for egen interesser.
    Hehe, der går lidt RP i det. Om man vil det eller ej. :P

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Hej @Saenjaina, du har jo lavet en super ansøgning og en forumaktivtet der får de fleste SD medlemmer til at blegne
    Keep up the good work og fang en af os på VT til en lille snak.

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Hej @Saenjaina, du har jo lavet en super ansøgning og en forumaktivtet der får de fleste SD medlemmer til at blegne
    Keep up the good work og fang en af os på VT til en lille snak.
    Mange tak! Will do!

Jeg kan slet ikke leve med, at min application er på side 3. Så BUMP!

Ej, for at knytte noget vedkommende til indlægget, så vil jeg meddele, at jeg pt. får megen tid til at gå med at kigge på ny computer. Regner med, at så snart der kommer release date på SWTOR, så begynder jeg at samle en ny computer.

Jeg sidder med en Intel Duo E8400 3.0GHz, 4 GB ram, 9800GTX+. Samt en 22" skærm. Regner med at udskifte med følgende:

Intel® Core™ i5-2500K Processor
    Cooler Master Hyper 212 Plus CPU Køler
    MSI GeForce GTX 570 1280MB PhysX
    ASUS P8Z68-V, Socket-1155
    Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 8GB
    Lite-On DVD±RW Burner IHAS124-19
    Corsair SSD Force Series™ F120, 120GB
    Samsung SpinPoint F3 1TB
    Corsair TX V2 750W PSU
    Fractal Design Define R3 Black Pearl
    Microsoft Windows 7 Home Premium DK

Det bliver i alt ca. 9600,- og så skal jeg nok have en 27" skærm.

Hvad synes I?

Jeg ville tage et lidt større SSD, så der både er go plads til styre system, div programmer og en SWTOR install som med tiden vokser med expansions.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Jeg ville tage et lidt større SSD, så der både er go plads til styre system, div programmer og en SWTOR install som med tiden vokser med expansions.
    Det har jeg også lidt overvejet. Men føj de ryger hurtig op i pris. Jeg tænker lidt, at det kan vente. Og at jeg nyder fordel af hurtigt OS i første omgang. Så kan jeg jo evt. købe en sekundær SSD... ligesom visse andre... :P

Forum Convert

Overvejer også SSD disk. Jeg har dog læst at de ikke giver så meget til spilydelse. Anyway... har selv besluttet at vente indtil 240 (ish) GB er lidt længere nede i pris... (nok ca. 2 dage før TOR) 120 GB er simpelthen for lidt for mig.

Jeg regner nu også med, at installere mange af mine programmer på den almindelige harddisk. 120 GB er ikke meget, men det er jo rigeligt hvis det primært er til OS. 240 GB ville dog være nice. Særlig med et spil som SWTOR på. Det fylder nok en del.

Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Saenjaina View Post
    Jeg kan slet ikke leve med, at min application er på side 3. Så BUMP!

Ej, for at knytte noget vedkommende til indlægget, så vil jeg meddele, at jeg pt. får megen tid til at gå med at kigge på ny computer. Regner med, at så snart der kommer release date på SWTOR, så begynder jeg at samle en ny computer.

Jeg sidder med en Intel Duo E8400 3.0GHz, 4 GB ram, 9800GTX+. Samt en 22" skærm. Regner med at udskifte med følgende:

Intel® Core™ i5-2500K Processor
    Cooler Master Hyper 212 Plus CPU Køler
    MSI GeForce GTX 570 1280MB PhysX
    ASUS P8Z68-V, Socket-1155
    Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 8GB
    Lite-On DVD±RW Burner IHAS124-19
    Corsair SSD Force Series™ F120, 120GB
    Samsung SpinPoint F3 1TB
    Corsair TX V2 750W PSU
    Fractal Design Define R3 Black Pearl
    Microsoft Windows 7 Home Premium DK

Det bliver i alt ca. 9600,- og så skal jeg nok have en 27" skærm.

Hvad synes I?
    Dejligt system. Det vil selv være ala det jeg vil gå efter, når tiden kommer til udskiftning.

Som mange har sagt før en rigtig rigtig god ansøgning GL

Quote Originally Posted by Cramen View Post
    Som mange har sagt før en rigtig rigtig god ansøgning GL
    Mange tak, Cramen!

Forum Senior Executie's Avatar

Kan kun udtale mig ud fra forum aktivitet og fra en super god ansøgning men Saenjaina virker rigtig fornuftig og vil passe godt ind i SD imho.