Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: BeKay aka Thando - søger ind til SD SWTOR

Forum Apprentice bekay's Avatar

Default BeKay aka Thando - søger ind til SD SWTOR

Hvor skal man starte...

De gamle SD'ere vil måske huske hunteren Thando fra de første mange måneder på Ravencrest da WoW var nyt og frodigt.
    Meget vand er løbet under broen siden da, jeg har været langt omkring og nu da SW:TOR er på vej, søger jeg (tilbage til) et socialt anker blandt blasters, lightsabers og Krayt dragons.

Til dem der ikke kender eller husker mig må jeg hellere tilføje al den obligatoriske personlige information:

Navnet er Brian Bruhn Knudsen.
    Jeg er pt. 34 år gammel (77'er).
    Jobmæssigt fordriver jeg tiden som ansat i Post Danmark, postbud: lørdagsafløser og tilkaldevikar, men er uddannet diplom-ingeniør og "næsten civil-ingeniør" (kort fortalt, gik helt i stå, da jeg "bare lige" skulle lave projekt i et halvt års tid, fjollet men som altid er der en længere historie bag).
    Bosat på Ama'r.

Min MMO tid strækker sig tilbage til EQ og gennem årene har jeg været forbi en god håndfuld af spil:
    EQ, CoH, DAOC, AO, SWG, PS, WoW, HG:L, CO (f2p), BP (f2p), Rift (trial) - og så har jeg sikkert glemt et par andre (korte) MMO bekendtskaber.

Hovedparten af min MMO tid ligger i WoW.
    Startede som SD medlem tilbage i stress-test beta tiden på WoW og var en del af SD i et års tid, var med frem til BWL og Nefarian var den største udfordring.
    Jeg blev optaget i Empire, var med i Dystopia merge, vendte tilbage til Empire da Dystopia blev opløst og endte med at blive en del af Expired.
    Har sagt mit farvel til Expired i WoW og nu været WoW-clean i næsten en måned...

Socialt er Expired desværre ikke helt så aktiv som SD (stadig) er og mine gentagende forsøg på at skabe interesse for SW:TOR har slået fejl. Det kan lyde som om jeg søger tilbage til SD fordi jeg ikke har kunne skabe interessen i Expired og jeg ville lyve, hvis det ikke var blot en af grundene til at jeg nu kigger denne vej.
    Der ud over er Eworc nu blevet optaget som trial til SD SWTOR.
    Og selvfølgelig husker jeg stadig det sociale miljø i SD, det er svært at finde så stor en gruppe guild-patriotiske danskere samlet på et sted; på godt og ondt.
    Gamle medlemmer er her da også, som jeg stadig husker og har gode minder om, og så kan jeg da kun håbe at nogen af dem ligeså husker de gode stunder i WoW.

I almindelig er jeg nede på jorden, rolig og forsøger generelt at leve på en måde, der stemmer overens med SD's 5 grundværdier (accepteret).
    Jeg erkender blankt, at jeg har en temperament, der en sjælden gang imellem får overtaget, blandt andet når mit blodsukker er ude af balance (type 1 diabetiker), men normalt holder jeg hovedet koldt og har en logisk og konstruktiv tilgang.

Hvad kan jeg tilbyde til SD SWTOR?
    Personen beskrevet foroven med en nysgerrighed efter at udforske og udfordre Empire så vel som Republic.
    Umiddelbart regner jeg med at starte en Trooper main, men med tiden vil jeg helt sikkert også undersøge mine mørkere sider.
    Jeg er primært en PvE spiller.
    PvP i MMO spil har jeg ikke gode erfaringer med, men det er en blanding af stemningen mellem spillere, gear krav og forhindringer og hele den problematik der ligger i open-world PvP og ulige kampe (ganking) og typen af mennesker der ofte relateres til i den sammenhæng (der er intet heroisk, imho, ved at dræbe en spiller, der ingen jordisk chance har for at forsvare sig).
    Måske PvP i SW:TOR er værd at give en ny chance.

Hvor mange timer har jeg så tænkt mig at bruge på SW:TOR?
    Alt for mange...

Hvis der er andre spørgsmål eller andet, der kræver svar, skal I selvfølgelig blot spørge.
    BeKay aka Thando
    + Than* permutationer

Forum Warden Eworc's Avatar

Ahh.. Nu er jeg jo ikke helt godkendt endnu (men håber da!). Brian er en utrolig dygtig spiller og rigtig hyggelig og social. Han er både meget rolig og omgængelig. Som spiller er en stor gevinst for den guild som har ham med. Jeg kan på alle leder og kanter vouche for ham!

Ind med ham!
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Elder

Quote Originally Posted by Eworc View Post
    Ahh.. Nu er jeg jo ikke helt godkendt endnu (men håber da!). Brian er en utrolig dygtig spiller og rigtig hyggelig og social. Han er både meget rolig og omgængelig. Som spiller er en stor gevinst for den guild som har ham med. Jeg kan på alle leder og kanter vouche for ham!

Ind med ham!
    Han var da aldrig dygtig, han var bare hunter... Det får jo alle til at se gode ud, så overpowered de altid har været

joke aside, så er han imo mere end velkommen i SD igen
    Druids are PvE

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

SWTOR trækker sgu da også alt og alle tilbage til SD

Hey Thando
    Tak for din ansøgning - det er vel mest en genansøgning som gammelt medlem.

Nu er det så jeg bander min dårlige hukommelse langt væk.
    Jeg har en lille alarm klokke der ringer, men jeg kan ikke huske specifikke issues der har været.

Ved bare at vi to har været uenige om tonen et par gange tidligere.
    Det er nok det famøse temperament som du selv skriver, at jeg husker du har.
    Er det noget vi kan undgå fremover, og ha en go tone i SD?

Der er gået lang tid, og både SD og jeg selv har flyttet sig lidt, er ikke så højhellig mere som jeg
    var i starten af SD, mere laid back.
    Men dog kører vi stadig efter vores værdier, hvor respekt for alle er min favorit.

Jeg husker også noget bøvl mellem dig og Khit hvis jeg ikke husker forkert?
    Var der ikke noget med private issues, og hun var en af årsagerne til du smuttede +
    du fik en invitation fra Empire dengang.

Din afskedspost var som sådan pæn nok, og du var altid engageret i guilden mens du var her,
    så det er fint. Så jeg er lidt neutral med din genansøgning her. Kan godt se dig tilbage i SD igen,
    men det kræver 0 drama.
    De sidste 2-3 år har vi fået skåret antallet af emofolk og dramaqueens markant ned,
    og det har SD nydt godt af med meget mere ro og fred, end vi havde i de "unge år" )

Så hvis nu vi satser på du er blevet ældre og mere afslappet,
    og du er inforstået med vores værdier, og styrer temperamentet,
    så har jeg ingen problemer med at se dig i SD igen.

Lad os se hvad andre gamle i SD siger, som kan huske dig. Post eller pm folkens!

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

"Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Selvfølgelig har vi ikke altid været enige om alting og jeg er en af dem, der kan sige min mening - og forventer en saglig debat.
    Umiddelbart husker jeg dog ikke, at vi to skulle have haft væsentlige uenigheder.

Bevares, der har da været situationer, hvor jeg har råbt op - så som da en anden hunter med Giantstalker (T1) mente, at et drop i ZG var en nødvendig upgrade for ham frem for den lille nye raid-aktive hunter (jeg var ikke den hurtigste til at komme til 60, grupper for hunters var svære at finde i starten hvilket gjorde at jeg spillede lige så meget på min healing priest, Thanto) med et blåt chest, der desperat prøvede at få bedre gear for at kunne yde mere på raids i MC.
    Unfair behandling, og ikke kun rettet mod mig selv, er en af de ting, der i mine øjne lugter langt væk af mangel på respekt og kan prikke til mine indre dæmoner.

Og ja, historien med Khit var en historie i mange akter.
    Personligt vil jeg foretrække ikke at dvæle ved den, jeg lærte noget fra det rod og er blevet det klogere (og mistroisk) over for bekendtskaber på nettet, men hvis der er behov for det er officererne(!) velkommende til (endnu) en udredning - håber dog ikke at det skulle blive nødvendigt.
    Også ganske rigtigt, at det var medvirkende til at jeg forlod SD, da det var (blev) et problem mellem langt mere end to personer.
    På daværende tidspunkt havde jeg en følelse af, at det delte guilden i to; dem der var ligeglade og dem der var på Khit's side.
    Den bedste løsning for alle var for mig at søge nye græsgange (og minfetter samt tigerbamse var i Empire).

Hvad angår guild loyalitet, så tror jeg, at min forholdsvis korte liste af guilds viser, at jeg dedikerer mig til min guild - og ja, jeg var også forkæmper for SD tilbage i tiden i "kampen" mod Morfar, Demon og hans PE.
    BeKay aka Thando
    + Than* permutationer

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by BeKay View Post
    På daværende tidspunkt havde jeg en følelse af, at det delte guilden i to; dem der var ligeglade og dem der var på Khit's side.
    Mjah, vil sige at det var delt op i 3, Dem der var ligeglade/ikke vidste noget, dem der var på Khit's side og så os der godt vidste hvordan Khit var.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Quote Originally Posted by Daikoi View Post
    Mjah, vil sige at det var delt op i 3, Dem der var ligeglade/ikke vidste noget, dem der var på Khit's side og så os der godt vidste hvordan Khit var.
    Kith var et kapitel for sig, og søger hun tilbage får hun et klart nej fra mig.

No worries Thando, jeg har ikke behov for detaljer om den sag. couldn't care less. =)
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Tak, Daikoi.
    Hvis du lagde mærke til det, har jeg altid behændigt undgået, at skrive min personlige mening om Khit, intet godt ville komme ud af en sådan diskussion.
    Den tredie gruppe var dog desværre forsvindende lille og ikke helt så vokal som pro-Khit grupperingen.
    BeKay aka Thando
    + Than* permutationer

Lad os droppe Kith snak, og fokus på Thando =)

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Vil bare lige pop ind og sige at jeg håber at komme til at spille med dig igen BeKay, husker tydeligt alle de gange man manglede healers i starten af wow. Du sagde sjældent nej til at komme som priest, selvom din main var hunter og crappy gearet fordi du hele tiden skulle heal, synes det fortæller meget om en person

SD Medlem Forum Adept

Ser ingen problemer med at thando skulle joine igen.

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hey Thando

Jeg er så glad for at se at du nu søger ind i SD igen.

Du er en af dem man altid har kunnet skrive til og få gode råd, uanset om du nu var i Empire eller Dystopia, og har da også været under samme guildtag med dig en uges tid eller sådan i Expired..

Håber du kommer tilbage

thumps up herfra !

mvh
    Ragz !
    Last edited by Ragz; 23-07-2011 at 22:24. Reason: stavefejl ;)

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Husker dig kun for gode ting, og fik hjælp af dig til flere ting i løbet af vores WoW-tid. Mener vi foretog noget drunken gaming bag hver vores skærm en sen aften, og da jeg loggede ind dagen efter stod min rogue i Hinterlands, uden jeg anede hvorfor og hvordan jeg var endt der... Men kan da være det var en anden jeg tog den tur med hehe

Anyways thumbs up fra mig
    Quinn - One name. One legend

Forum Acolyte Royce's Avatar

Du har bestemt mit stamp of approval =) Hej gamle dreng. Damn jeg glæder mig til vi skal igang, det bliver en kæmpe gensynsfest oven i et game release!
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Thando har reddet Team Mañanas mås mange gange, når vi lige stod og manglede en spiller eller to til KZ, Naxx eller et helt tredje sted

Paladin of the Board Magicha's Avatar

hey thando !

Husker dig mest for endeløse farming sessions i Felwood inden det blev nemt at blive exalted med bjørnene

Håber du kommer ind, for folk med din tålmodighed hænger på træerne efterhånden
    Last edited by Magicha; 26-07-2011 at 2:04.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Håber du kommer ind, for folk med din tålmodighed hænger på træerne efterhånden
    Hehe og der gik Thando lige og troede han var så speciel

Jeg må tilstå, at jeg er lidt overrasket over at så mange kan huske mig - og ikke mindst for positive ting.
    Mange tak for de pæne ord til jer alle.
    BeKay aka Thando
    + Than* permutationer

Quote Originally Posted by BeKay View Post
    Jeg må tilstå, at jeg er lidt overrasket over at så mange kan huske mig - og ikke mindst for positive ting.
    Mange tak for de pæne ord til jer alle.
    Ja, du er nok ikke så slem som du selv går og tror ;p
    Jeg forventer dog stadig englevinger og glorie i fremtiden

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Jeg forventer dog stadig englevinger og glorie i fremtiden
    Går det begge veje ?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Går det begge veje ?
    Jeps, jeg kan bare tage mine af og på, hvis situationen påkræver horn og trefork!

Vi har haft en go snak på VT. Jeg giver min thumbs up til Thando

Vi fik snakket, og vi ser lige hvor mange gamle som skriver. Og så vurderer jeg løbende om du skal ind som gammel ansøger ligesom Dunc og Eworc

Jeg ser frem til den semi-endelige dom.
    Heldigvis er jeg vist allerede er på rette kurs.
    BeKay aka Thando
    + Than* permutationer