Results 1 to 25 of 25

Thread: interface

Default interface

Nu har folk flere gange spurgt mig omkring interfaces på på irc så nu vil jeg poste mit. Post endeligt jeres, og genre screenshots af dem.
    mit:

her er en lille film med det i brug og en super opsætning, der dog kræver en lidt højere opløsning end min ibook kører :P.
    zugzug.avi

listen over mods:

download

/edit
    flot havde glemt lockbar (et mod der gør du kan låse de skills der er i din menu bar så du ikke kommer til at flytte dem når du bruger musen.) men nu er det også addet til interface.rar så

/edit2
    har iøvrigt det hitpoint fis fra mob og din egen char liggende som selvstændige mods hvis i vil have dem uden gypsy
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

er alt de det third party progs?
    Quinn - One name. One legend

det er alle interface mods

Guest

Det kan man vel godt kalde dem, men de er alle lovlige.

Og nice opsætning anduz har selv siddet og overvejet om jeg skulle kører med nogle af dem, og tror du har overbevist mig. for keybars kan man ik have for mange af.

Det fede ved disse side bars er at de alle har short cut keys.
    Jeg bruger selv nurfed sidebar til alle mine noncombat skills, og så gemmer jeg den når det går løs. Den ekstra sidebar er et must for alle casters, mens rogue/warrior snildt kan nøjes med de 2 gypsy bars.

Selfcast er et must for alle healers hehe.

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Jeg bruger CT-mod og er godt tilfreds med det. Alle quick-/hotbars kan mappes til keyboardet og slots der ikke bliver brug er gennemsigtige

Mine mods:

Screen:

Guest

Har i sinde selv at bruge CT-Mod da Cosmos er for meget.

Nogle der ved hvor warrior stances bliver placeret oven i alle de hotkey's? Fordi i Cosmos blev de lagt direkte oven i chat vinduet, hvilket var særegent irriterende

i gypsy mod kan du smide dem derhen hvor du vil, men standard vil de blive placeret der hvor pet menuen er på mit ss

/edit
    I filmen kan du faktisk se et eksempel for rogue stealth fungere som warrior stances jo.

Ctmod er fedt, jeg synes det er for grimt og stort men det er smags sag. Bruger i ctmod skal i næsten have den health/mana stats jeg har på min char også, jeg ripper det lige når jeg får tid senere.

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Nice nok at du poster hvad du selv bruger af UI mods, for jeg synes godt nok det kan være overvældende med alle de forskellige UI mods der er ude.

Noget helt andet er - hvem er det du 0wner i den video ?
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Det er en guild char og en del af en længere video, der viser at en dagger rogue ikke er useless, men det er ikke mig der spiller.

Jeg ville gerne lave mine egne videoer, hvor jeg iøvrigt ikke ville ganke newbies som åbentbart er tendensen i rogue videoer, men jeg kan ikke få fraps til at virke.

Guest

Jeg kan ikke se filmen pågrund af at jeg ikke har den rigtige codec i Mediaplayer.

Har VLC som nok skulle kunne klare den, men jeg kan ikke lige finde ud af at åbne det link med det program. Har prøvet højreklik og gem som, men det er jo ikke en film man direkte downloader så det kan man ikke.

Prøver lige at finde ud af det, i mellem tiden kan det være i har nogle ide'er ?

Guest

Okay det gik hurtigere end jeg troede, er igang med at hente den nu.

Med 4kb/s

Har Bittorrent åben...

han har den også på et eller andet andet mirror men det har jeg glemt, så jeg smed den bare op på ofn hehe.

Guest

Okay har set den.

Wierd UI han har fået lavet sig der hehe. Chat oppe i venstre hjørne og det.

Men hvad fanden sker der i filmen? Ser en rogue der dræber omkring 4 lowbie's. Er det sandt?

EDIT:

Fandt lige noget lir

Prøv at kigge lidt oppe i højre hjørne der hvor hans buffs og andet bliver vist. Bland andet bliver stealth vist som en blå farve og mortal strike (den han får i ansigtet) bliver vist som rød (healing reduced by 50%)

Jeg ved ikke om det er fordi at den UI mod han bruger kan kende forskel på negative og positive buffs, eller om at alt han selv kaster bliver blåt og det andet der kommer udefra bliver rødt. Såsom prists fortitude er jo positivt, men det kan være den vises i rødt.

Gad i hvertfald godt have det :-D

Det kan kende forskel, du kan se min test warlocks buff er blåt.

Guest

Nå ja men det er jo noget du selv har kastet. Hvad hvis en anden horde warlock kaster det på dig?

Socialt Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Hvor har du down-loaded dem fra og hvordan er framgangsmåden til at få dem ind i gamet fra download til de kan bruges in game

Finegal

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by sprasz
    Hvor har du down-loaded dem fra og hvordan er framgangsmåden til at få dem ind i gamet fra download til de kan bruges in game

Finegal
    Der har før været posts om dette i forummet. Se f.eks denne.

Du installere ved at lægge det hele ind under din interface folder i din warcraft folder.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Hvad hedder den mod der viser dit health og mana i stats Anduz?

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    Hvad hedder den mod der viser dit health og mana i stats Anduz?
    Det er Gypsy_unitbar.

Guest

Mange tak :Thumpsup:

Guest

Jeg har et problem ang. chat-baren.

Jeg har lige hentet det Gypsy-mod der, og hver gang jeg bruger det, smider det min char-bar ind i midt-bunden af skærmen. Jeg kan ikke flytte den eller gøre noget som helst ved den. Det er super-irriterende, da jeg ikke kan gøre af mine skill-bar nogle steder, uden at de dækker over chat-baren.

Hvordan ændres dette? Jeg kan se, det er gjort i skærm-skuddet øverst i denne tråd.

Guest

det kan du også du ska bare unlock dem først min chat bar er i venstre top og combat højre bund

Guest

Har nu prøvet at installere CT-mod istedet, da jeg savnede en ting ved Gypsy-mod:
    Muligheden for at aktivere skills i den sekundære skill-bar vha. hotkeys.

Det skulle jo være muligt med CT-mod...

Problemet er så bare, at der står i medfølgende readme-fil, at skill i den venstre buttom-bar kan aktiveres ved alt+[hotkay-nummer].
    Det passer bare ikke. Den tager stadig de skills i den oprindelige hotbar.
    Ved nogen, hvad der er galt?

NOTE: you will have to go into the key bindings options to set your keys (escape to bring up the menu, go to key bindings) and at the very bottom you will see sections for mapping the specific hotkey bars. Those represent the left, right, and side bars. You can now map each hotkey slot to an individual button.
    nm, virker heller ikke her
    Flay
    Torrick