Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: opdateret guild liste fra ze unofficial pvp server

Default opdateret guild liste fra ze unofficial pvp server

Horde:
    - SUN www.guildofsun.com
    - Sudentaival http://sudentaival.uniquechaos.com/index.php
    - Sign of the Hammer http://forum.aginamist.net/index.php
    - Kompaniet http://kompaniet.mine.nu/
    - Danish Einherjers http://einherjers.dk
    - Les Ailes De La Nuit http://adln.org/
    - Nolby Pride www.nolbypride.se
    - Glowing Minds www.glowingminds.net
    - Rush www.rush-guild.com
    - Nam www.clan-nam.net
    - Fear http://yoda.tjgroup.no/fopw/forum
    - TSA (The Swedish Alliance) www.tsa.nu
    - Semper Danica www.semperdanica.dk
    - Curse http://curse-guild.com/
    - Ansi http://www.ansi.dk
    - Plague http://www.dr-asrudin.nl/plague/
    - Tribe
    - Pure

Alliance:
    - Valandor www.valandor.org
    - The Dark Cult www.thedarkcult.com
    - Random Roleplayers http://randomroleplayers.mine.nu
    - Grim Guarde http://grimguarde.draxgoroth.com
    - Samas Gildae www.samasgildae.it
    - Souls of Eternity www.soulsofeternity.se
    - Fist of Europe www.fistofeurope.com
    - Valaquenta www.valaquenta.org
    - 24x7 www.24seven.gr
    - play4fun www.play4fun.se
    - Aurora Borealis www.aurora-borealis-guild.net
    - The Axemen http://axemen.fredrock.no
    - Eldar-People of the Stars http://www.hostean.com/~eldar
    - Warders of the 7th Sigil www.warders.se
    - Chilled Out Wargamers http://wow.cow.be
    - The Ancients www.ancnet.org
    - Rapacious www.scrow.org/rapacious
    - Vengeance http://vgn.no-ip.org/
    - Another Biological Screwup
    - ReDevils [rDe] http://hem.bredband.net/b261709
    - Lost Cause

Undecided yet (pls inform us as soon as you have chosen a side):
    - Khadgars Rage
    - Hrafnin Flygur http://forum.hrafnin.chagor.com
    - The Agents www.worldofwar.dk
    - Phantom Brigade http://home.no/koss/pb
    - Dread Lords http://wow.luv.se
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Har i tænkt jer at placere alle de guilds på samme server?

det er planen

Guest

Fed ide og det hele men... Kan en server virkelig klare alle de guilds + alle de andre som ikke er aftalt til at spille på den server?

Et nyt Archimonde? :-D

*Sry for ikke at stave det rigtigt*

De guilds der burde slet ikke være et problem, problemet er først når guildløse folk og guilds der ikke er på listen begynder at ville være på den server også.

Måske bliver det et ny archimonde, men så må vi jo bare være udholdne og vente til stormen er blæst forbi for du kan være sikker på mange af de spillere der ikke har et eller andet bånd på serveren ikke bliver hvis de skal side i kø osv.

Noget siger mig det er en rigtig dårlig ide, og at det i sidste ende ikke bare skader en server men hele miljøet.

Forstår ikke hvorfor alle absolut vil møve sig sammen på en server, men det er jo valg de har lov til at foretage. Må sige at det overrasker mig lidt at se SD på den liste.
    Flay
    Torrick

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by bane
    Noget siger mig det er en rigtig dårlig ide, og at det i sidste ende ikke bare skader en server men hele miljøet.

Forstår ikke hvorfor alle absolut vil møve sig sammen på en server, men det er jo valg de har lov til at foretage. Må sige at det overrasker mig lidt at se SD på den liste.
    Hvorfor synes du dog det :P

Er semper da ikke gode nok :roll:
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Apprentice

Grunden til at vi vælger den samme server er at man kan spille med/mod nogen som er lige så interresseret i PvP som en selv, og selvom jeg ikke kender alle guildsne, så vil jeg da klart fortrække at spille på en server hvor der er mulighed for noget modstand.. glæder mig til at grpe med DE istedet for at klapse dem i RvR..

Syntes da også det er fedt at se så mange danske guilds som vælger den samme server.. skal nok blive sjovt
    Retired from mmorpgs, not coming back anytime soon

Living the wild life as an reallfe engineer.

Jeg tror ikke det skader server miljøet som sådan, om et år vil der helt sikkert være døde servere lige meget hvad. Forskellen i player population vil konstant blive forstærket/forringet alt efter hvor mange der er på serverne så hvis vi kan samle gode pvp interessede guilds på en enkelt server, sikre vi os at vi ikke ender på en af de døde servere. Det er egoistisk, men det er langt vigtigere for mig at jeg har det sjovt med wow om et år end der er stabilitet i server population.

Den anden ting vi sikre os er at der bliver gang i pvpen når vi samler pvp orienterede guilds på samme server, men det er folk allerede kommet ind på

Det undre mig ikke SD er på listen, som jeg kan se det er de fleste pvp fokuserede guilds der har erfaring med døde server på listen.

Quote Originally Posted by Purezombie

Hvorfor synes du dog det :P

Er semper da ikke gode nok :roll:
    :roll:

Nej, jeg kender enkelte af disse guilds som noget af det værste man kan møde online. Jeg anser hele ideen for elitær, og det er ikke det jeg forventer når jeg læser SD's vedtægter igennem.
    Flay
    Torrick

Guest

Det er da en glimrende ide at samle de guilds, som normalt ville blive betragtet som "gankers" eller lignende fordi de typisk går lidt mere op (og typisk er bedre) i PVP konceptet end andre spillere på en server. Så får spillerne den modstand de ønsker og andre spillere ved, at det ikke er en server, de skal vælge, hvis de ikke er indstillet på hardcore pvp. Alt i alt indebærer det mindre misforståelse og utilfredshed IMO.

Jeg er bare glad for at nolby pride har valgt horde)).

/blaa

Nej, det ved folk faktisk slet ikke... hvis man ikke tilfældigvis falder over en post som denne.

Edit:
    Desuden er det min helt klare opfattelse at den slags elitære opdeling vil tiltrække de uheldige elementer, som jeg helst ville undgå.
    At det netop vil appelere til de unger der mener de har noget de skal bevise.

Men så kan jeg jo heldigvis vælge en anden server, og slippe for de møgunger :P
    Flay
    Torrick

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    Det er egoistisk
    Ja gu er det det!

Men ej hvor ville jeg smide spillet på hylden hvis at jeg efter 8 måneders spil, var havnet på en død server. Alt dit syge gear bliver du nød til bare at forlade og starte helt om.

Så Egoisme skal der sku være plads til engang imellem

Forum Trainee

enig hele vejen... hvis jeg går død efter bare 1 måned som lvl 60 så er spillet ikke det værd.

derfor kan jeg kun se dette som en god ide for den store gruppe af SD medlemmer, som har lyst til at spille pvp.

Jeg anser hele ideen for elitær, og det er ikke det jeg forventer når jeg læser SD's vedtægter igennem.
    da nye guilds, og ny ankommer til pvp delen af et mmorpg, stadig har mulighed for at gå ind og blive på serveren kan jeg ikke se at det blir elitært. Samt at disse guilds ikke er samlet på denne server fordi de er gode, de er samlet fordi de alle vil spille pvp og skabe et sjovt pvp miljø.
    Mag|strate

Didn't make the first down? That's a paddlin'.
    Irzom

Nej, det ved folk faktisk slet ikke... hvis man ikke tilfældigvis falder over en post som denne.

Edit:
    Desuden er det min helt klare opfattelse at den slags elitære opdeling vil tiltrække de uheldige elementer, som jeg helst ville undgå.
    At det netop vil appelere til de unger der mener de har noget de skal bevise.

Men så kan jeg jo heldigvis vælge en anden server, og slippe for de møgunger :P
    Tråden har i skrivende stund omkring 25000 hits så der er en del der ved det.

Du har ret i at vi kommer til at tiltrække en række unge spillere, men jeg kan ikke se det er et problem da de jo ikke kan tale til dig med mindre de spiller samme realm som dig. Hvis du bliver generet kan du jo tale med en gm om det, og blizzard er ret stricte med deres harrasment policy.

Det ironiske er vel at langt de fleste hardcore guilds på den liste, inklusiv sun som jeg spiller fra har en gennemsnits alder der ligger over 25. De unge spillere har langt fra samme tåldmodighed og de forsvinder lige så stille efterhånden som de bliver trætte af at dø.

Guest

og de forsvinder lige så stille efterhånden som de bliver trætte af at dø.
    Du lyder ret sikker på at i ikke får røv af "the bringers of light" :-D

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    og de forsvinder lige så stille efterhånden som de bliver trætte af at dø.
    Du lyder ret sikker på at i ikke får røv af "the bringers of light" :-D
    Det skyldes nok at SUN også spiller Horde :-D :wink:

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Et par kommentarer..

Vi står på listen fordi det er den eneste organiserede EU PVP server jeg har set. Dermed er det da ikke 100% at vi tager den server, der er jo stadig flere faktorer der kan spille ind.

Mht Bane's udtalelse om at det ikke stemmer overens med SD's retningslinier, og at vi vælger en pvp server med elitære guilds... well, du har på sin vis ret. Men bare fordi der er nogle elitære guilds betyder det jo ikke at alle skal være det. De kan jo ikke bestemme over os på nogen måde.
    SD er ikke elitær, men vores målsætning er at være blandt de bedste på de serverer vi vælger, at spille målrettet, men uden at glemme at have det sjovt.. Så som guild kan vi betegnes som semi hardcore. Men SD udvælger ikke nye medlemmer efter erfaring og om man er casual eller hardcore, så vi har spillere af alle typer. Og i WOW kommer vi med 150 mand, hvor 2/3 er til PVP, og heraf er mange temmelig hardcore, så vi vil have forskellige teams der spiller sammen, hvor nogen kommer til at konkurrere med de elitære guilds (og banke dem) og andre vil hygge mere med pve, crafting og kombinere disse.

Så jeg ser intet problem med at vi skriver os på blandt de mere velorganiserede guilds. Og jeg foretrækker personligt at møde gode spillere i PVP end dårlige.. Får man smæk af nogen som er bedre end en selv, så har man et mål i en dag at kunne give dem smæk tilbage, og de giver for mig spillet mere indhold og længere levetid.

______

Hvis nogen nu sidder og tænker "åh nej, jeg er ikke til PVP i forvejen, og nu skal vi spille på en server hvor de hårde drenge spiller" - så er her lidt trøst..
    Jeg tror helt klart at non-pvp spillerene i SD skal være glade for at vi tager den server med elite guilds!! - det lyder måske som en selvmodsigelse, men nej - for elite pvp guilds spiller (typisk) anderledes.

En elite guild spiller grp mod grp, uden stealther backstabbing og dungeon camping. De spiller for kamp med en vis ære, da de selv vil ha modstand.. De går ikke målrettet efter at ganke lowbies, da det ikke giver den udfordring de kommer efter. Ikke dermed sagt at man som lowbie får lov at leve hvis man møder dem, for det gør man ikke. Men PVP områderne vil hurtigt blive kendt som zoner der er gode og mindre gode pvp. De gode pvp områder vil blive opsøgt af de hardcore pvp spillere, og de mindre gode vil være lowbie xp områder, hvor man nok lettere kan være i fred, end på almindelig blandede pvp servere.
    Så elite guildene vil finde faste jagtmarker, hvor de kan udfordre hinanden. Det er selvfølgelig kun generelt set, for der vil altid være alle typer spillere på serverne.

De umodne spillere, dem som spiller "fejt" og griefer, de er typisk dårlige tabere, og de vil normalt ikke vælge en Elitær server hvor de ved de vil få bank. Så jeg tror man vil se mere xp ganking på andre servere hvor de har bedre chancer for at få nogle nemme kills.

Well det er bare mit gæt udfra en vis logik.. Selvfølgelig vil der være undtagelser på alle servere, og pvp tiltrækker alle typer gunslingers ligefra de ærefulde krigere til de lyssky snigmordere. Det er jo det som er udfordringen ved at spille mod rigtige spillere i stedet for kun mod en simpel AI.

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Socialt Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Normalt er jeg enig i Woooo's udtalelser, men hans karakteristika af Elitær pvp guilds er jeg ikke enig i...

Min erfaring er at de er winers, de griefer, ganker hard-core, brokker sig over alt og alle, ødelægger alt og alle skader sammenholdet på serverne, snyder hvis de kan listen kunne blive længer og længer.....det store spørgsmål er vel hvordan SD vil tackle alt den Trash talk som allerede er startet sprcielt her tænkes på NP som jeg håber skrider af h til og vælger en anden server.

Jeg er kun en lille gimp stemme det ved jeg men er stadig meget usikker på om SD passer ind på den server og de uformelle regler der er blandt hard-core spillere.

Finegal...DAOC... :shock: 8)

P.S håber serveren vi vælger bliver med overvægt af modne/"voksne" gamers(voksen er ikke pr. def. udtryk for alder)

Uanset hva der sker...Så husk SD handler om sammenhold og positiv ånd i alt hvad der sker.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by sprasz
    Normalt er jeg enig i Woooo's udtalelser, men hans karakteristika af Elitær pvp guilds er jeg ikke enig i...

Min erfaring er at de er winers, de griefer, ganker hard-core, brokker sig over alt og alle, ødelægger alt og alle skader sammenholdet på serverne, snyder hvis de kan listen kunne blive længer og længer.....det store spørgsmål er vel hvordan SD vil tackle alt den Trash talk som allerede er startet sprcielt her tænkes på NP som jeg håber skrider af h til og vælger en anden server.

Jeg er kun en lille gimp stemme det ved jeg men er stadig meget usikker på om SD passer ind på den server og de uformelle regler der er blandt hard-core spillere.

P.S håber serveren vi vælger bliver med overvægt af modne/"voksne" gamers(voksen er ikke pr. def. udtryk for alder)

Uanset hva der sker...Så husk SD handler om sammenhold og positiv ånd i alt hvad der sker.
    Vi er måske uenige fordi det er svært at definere hvad er en Elitær guild og hvad er bare en hardcore guild osv... Der er ingen faste rammer, men en masse gråzoner..

Jeg mener en guild som SUN er ledet af seriøse folk, de spiller som en elite guild, og jeg tvivler på at de vil rende rundt og trash talke..

NP kender jeg ikke personligt. Men jep jeg allerede haft lidt ævl fra deres GM, og de får ikke min respekt før de viser deres.

Og igen - vi er en stor guild i os selv, det er først og fremmest SD vi skal ha det sjovt med. Trash talk kan ignoreres, idioter kan sættes på /ignore, og dumme poster kan svares logisk og seriøst, så de sætter sig selv i et dårligt lys. Den PR del af det skal jeg sgu nok håndtere.... Og så har vi det bare sjovt med os selv, og hvis vi støder ind i andre seriøse cool guilds.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Jeg er da glad for at høre at der er blevet tænkt over tingene. Det kan da sagtens tænkes at min tvivl bliver gjort til skamme og det viser sig at være en god beslutning (både med at lave den, og SD's valg om at gå med).

Med hensyn til elite eller über guilds så er det helt klart min erfaring at der er betydeligt flere af dem der har alt for store egoer, og at det netop kan ende i en masse børnehave slagsmål, og det ligemeget hvor gode hensigterne har været - på et eller andet tidspunkt er der nogen der bliver trådt over tæerne og så kan alt ske.

Grunden til jeg overhovedet kommenterer SD's plads i det hele er at jeg kender et par stykker der er medlemmer og selv overvejer at søge ind, selvom jeg godt ved jeg så er ret sent ude. Og i den sammenhæng er jeg da glad for at se w0000t's svar.
    Flay
    Torrick

Alle guilds kommer i situationer hvor et medlem trashtalker over pvp før eller siden, så jeg vil ikke side her og sige at vi ikke gør det i SUN. Når folk brokker sig over SUN på boardet, skal de ikke forvente en undskyldning for pvp er en del af spillet. Jeg er ret uforstående over for folk der brokker sig over at blive dræbt af en bestemt guild i pvp. Det er jo ikke fordi vi er udødelige spillere der render rundt og myrder alle, nej vi dør skam lige så meget som alle andre vi brokker os bare ikke.

Med hensyn til ganking har woot ret, vi opsøger ikke newbie ganking da det er for latterligt, men samtidig har vi en "if it's red it's dead" politik så man skal ikke forvente at slippe levende fra et møde med SUN fordi man er low level. Det er hvist gældende for de fleste guilds though, også SD hvis jeg husker rigtigt fra daoc dagende. :P

Nolby Pride er ufattelige powergamers, men det ændre jo ikke på at de er svenske. :twisted:

Sidst men ikke mindst synes jeg ikke i skal bekymre jer så meget over at spille med guilds der var store navne i mmorpg communitiet for 3-5 år siden. SD har mange gode spillere der er på samme fod som alle de andre guilds her, og det er bestemt ikke kun SD der har casual gamers.

Socialt Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

*Smiler* jeg kender intet til "store" gank guilds(heller ikke SUN...noget med at en fra SUN vist var i SD engang) heh...eneste jeg reelt er bekymret for, er at fælleskabet er ikke existerende...dvs. at det er alle mod alle holdningsmæssigt...burde måske nævne at jeg spawnede fra Daoc RP serverne...Valgte "kun" Merlin i sin tid gr. antallet af spiller...derigennem faldt jeg over SD og huraa for det hehe.

Så fælleskab udover guild er alser et issue for mig også...og ja jeg er sku også Faveblind(daoc term: players har favekoder) er de i pvp zoner dør de slut.(hvis vi/jeg kan).

Så min største og måske eneste bekymring er nok at der ikke kommer noget community på den "hard-core" pvp server der vælges.

Selv på daoc reg. servers er der jo ofte et stærkt community...kryderet med "solo gank guilds" der hader alle andre. Hvis det er de guilds der samles så bliver det jo omvendt dvs. intet community....men men vi får se...jeg er med SD all the way...(SD tillader nemli pve/pvp gimps som mig)

P.S HADER holdningen..."I må ikke blande jer i VORES kampe"...Go Duel...

Der pleger at være et rigtigt godt community på pvp serverne hvor de hardcore guilds sidder, og indtil videre har der været masser af blandede raids i eu betaen. Vi raider stortset altid med folk fra andre guilds, men vi grouper somregel kun med folk fra vores egen guild. Det er fordi vi sidder på teamspeak og kender hinandens spillestile osv, men det er ikke noget der er unik for hardcore guilds. Jeg skal ikke kunne sige det though, jeg kender ikke ret mange af de guilds på listen og jeg blander mig næsten aldrig i politikken.

/edit
    vi grouper faktisk også med andre fandt jeg lige ud af igår, ihvertfald i pve hehe.

Forum Acolyte Breeze's Avatar

Whiners, Gankers & griefers...

Lige meget hvilken server i vælger vil der altid være nogle, og bare fordi et par guilds er gået sammen (en MINIMAL impakt på den totale server population) betyder det ikke at der vil vælte med dem.

Det som gør det interesant er et forhåbenligt samspil mellem disse guilds, sådan at vi kan få nogle reele, store og sjove kampe mellem hinanden. Plus at der forhåbenlig bliver et samarbejder mht. crafting, items/armor swap, raids/groups etc.

Jeg ser kun positivt på det.

Page 1 of 2 12 LastLast