Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35

Thread: opdateret guild liste fra ze unofficial pvp server

Quote Originally Posted by Breeze
    Whiners, Gankers & griefers...

Lige meget hvilken server i vælger vil der altid være nogle, og bare fordi et par guilds er gået sammen (en MINIMAL impakt på den totale server population) betyder det ikke at der vil vælte med dem.

Jeg ser kun positivt på det.
    Ej, det er jo ikke rigtigt - tæl lige antallet af guilds en gang, og hav så lige i tankerne at spillet ikke er udkommet endnu så tallet kan sagtens komme højere op. En WoW server kan som det ser ud vidst tage 2-3000 samtidige spillere (jeg mener det er der, de har sat de egentlige begrænsninger, og hvis flere forsøger kommer der kø på) alt efter konfiguration.

Det var ca. 30 guilds, var det ikke? Og hvis vi nu siger at de i prime time på en god pvp aften i gennemsnit kan møde op med en ca. 30 spillere, så har vi pludselig halvdelen af de 2000 hvis serveren er sat til det - jo det har en effekt.
    Flay
    Torrick

Så vidt jeg husker er blizzards mål at have 3000-4000 spillere på hver server, så der er rigeligt med plads. Breeze har helt ret i at det ikke får så stor betydning for det totale server population, eftersom der er over 330.000 spillere der har fodubestilt spillet, og disse umuligt vil kunne være på en server.

Der er en god sandsynlighed for der kommer run på denne server fordi der er mange der gerne vil spille samme sted som disse guilds, bare se archimonde. Når folk der ikke har nogen tilknytning til de guilds der er faste på at spille på serveren så bliver trætte af at side i kø vælger de en anden server og så er problemet vel løst, præcist som det blev på archimonde. Mange vil nok vende tilbage når der bliver bedre plads men det er bare et spørgsmål om at ride release stromen af, og aldrig logge ud i starten

Du er svær at blive klog på bane, du vil ikke spille med de her guilds, men du vil heller ikke have de samler sig på en enkelt server.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

44 guilds i alt som der har aftalt at spille på samme server.
    Så kommer der nok nogle andre guilds der ikke har aftalt noget som helst. Lad os skyde på 60 8)

30 folk i gennemsnit på en god aften i prime time = 1800 :shock:

Men hvis du tjekker alle de guilds som har aftalt at spille på en og samme server, så er de fleste alliance guilds sprit nye og har dermed ikke over 30 spillere. Hvis vi så tager alle de folk der bare joiner uden en guild bla bla...

Tallet skal nok ryge op på max meget hurtigt til release. Men det er nok noget man bare skal igennem de første par uger, og wupti så er det hele godt igen :-D

Du er svær at blive klog på bane, du vil ikke spille med de her guilds, men du vil heller ikke have de samler sig på en enkelt server.
    Hvor har jeg sagt jeg ikke vil spille med dem?

Jeg har sagt at jeg mener det vil tiltrække de uheldige elementer, og det dem jeg ikke vil spille sammen med.

Jeg ved at visse af disse guilds er den største samling idioter man kan støve op online. Blandt andet den slags der mener alle andre skal forlade en zone bare fordi de er i gang med at powerlevele deres alts, og andre tåbeligheder af samme skuffe. Dermed ikke sagt det gælder for flertallet af de guilds der har skrevet sig på, da jeg langt fra kender dem alle.

Så er det jo jeg kan vælge en anden server. Men nu har jeg venner i SD som jeg gerne vil kunne spille med og vil nok selv søge ind når FB endelig kommer (har sådan set ventet på det før jeg ville søge) .

Med hensyn til server population mener jeg den var sat til 3000 i open beta og sænket til 2000 ved US release.
    Flay
    Torrick

Der er ikke noget max på hvor mange spillere der kan "bo" på en server i wow, men ved release var der en soft cap på 3000 spillere online på de populære servere.

Nej, jeg kender enkelte af disse guilds som noget af det værste man kan møde online.
    Kommentare som denne gjorde at jeg ikke ligefrem regnede med du havde lyst til at spille på en server hvor alle de guilds samlede sig, men ok jeg tog fejl.

Jeg ved at visse af disse guilds er den største samling idioter man kan støve op online. Blandt andet den slags der mener alle andre skal forlade en zone bare fordi de er i gang med at powerlevele deres alts, og andre tåbeligheder af samme skuffe.
    Jeg kan overhovedet ikke set det er et problem. De kan på ingen måde tvinge dig til at forlade et område og hvis de genere dig kan du reporte dem for harrasment. Dette er iøvrigt ikke unik for guilds på denne liste, det er noget der forekommer på alle servere når egoisterne folder sig ud.

Quote Originally Posted by anduz
    Der er ikke noget max på hvor mange spillere der kan "bo" på en server i wow, men ved release var der en soft cap på 3000 spillere online på de populære servere.
    Husker stadig tallene som dem jeg skrev, men gider ikke diskutere det da det ikke er så vigtigt hvad de præcise tal er - håber dog selv på at dine tal er korrekte, da flere folk er godt.

Jeg ved at visse af disse guilds er den største samling idioter man kan støve op online. Blandt andet den slags der mener alle andre skal forlade en zone bare fordi de er i gang med at powerlevele deres alts, og andre tåbeligheder af samme skuffe.
    Jeg kan overhovedet ikke set det er et problem. De kan på ingen måde tvinge dig til at forlade et område og hvis de genere dig kan du reporte dem for harrasment. Dette er iøvrigt ikke unik for guilds på denne liste, det er noget der forekommer på alle servere når egoisterne folder sig ud.
    Unikt, overhovedet ikke. Uanset hvad så kan man også møde den slags på andre servere, ja. Men fordi jeg har set den opførsel blandt nogle på den liste gør det mig mere mistænksom.

Hvis folk beslutter sig for at genere dig, så kan du reporte dem, men for at det skal hjælpe skal der være omgående reaktion fra support - jeg vil ikke gide vente bare en time.
    Bedste eksempel på support jeg nogensinde har oplevet var da en ven sad fast i Asheron's Call, og der var hjælp efter ca 30 min. Hvis der går bare 30 min før de viser sig, og så bagefter skal have styr på situationen og ryddet op i det - så har du allerede mistet utroligt meget tid.
    Forhåbentlig bliver det ikke værre end på andre servere, og endnu vigtigere må vi håbe at Blizzard kan tage sig bedre af det end det end SoE, Goa og hvad der ellers er.

Og for den server er det det jeg frygter mest, alt for mange med alt for store egoer, men igen jeg kan jo tage fejl.
    Flay
    Torrick

Jeg tvivler på der er ret mange der gidder at harrasse folk i 30 minuter, og hvis der er skal de nok få deres velfortjente straf når en game master læser loggen. Wows support er udemærket, den minder mig lidt om daoc supporten bortset fra den er meget hurtigere fordi de har 10x så mange gamemasters.

Se på de positive sider af sagen istedet for de negative, der er ulemper på alle serverne men hvis du fokusere på dem ødelægger du oplevelsen for dig selv. På den her server er du sikret et godt pvp miljø, og efter alt sandsynlig gaderet mod at serveren uddør efter nogle måneder. Det hander om at have det sjovt, så lad være med at bekymre dig om nogle få idioter du umuligt kan undgå og se at få smilet frem!

Forum Acolyte Breeze's Avatar

Jeg gjorde den fejltagelse i DAOC-eu at vælge Prydwen som server ved EU release, pga. vi alle mente der var mindre whiners der, pga. at alle de store guilds spillede på den anden...

Det viste sig jo så selvfølgelig ikke at være rigtigt, selvfølgelig var der flere folk på excalibur, og derfor også et par flere whiners - men jo flere mennesker, jo større mulighed for disse personer er der jo.

Det vi opnåede var derimod en halv så fyldt server, pga. vores frygt for at der var disse elementer..

Det kan ikke betale sig at tænke på denne måde, jo flere folk, jo mere sjov... Og er der et par enkelte rådne kar imellem, fuck dog det, hyg dig med guildies og tag hævn med disse hvis det er?

Jeg kan garantere dig for at jeg nok skal have det sjovt lige meget hvad...

Guest

Hallo Anduz, jeg mener hvor mange der max kan logge ind på samme tid 8)

EDIT:

Med mange mennesker er der også flere der kan dø. Det kan vidst ikke diskutteres :-D

Så sejrer man også over flere, fordi jeg bliver den BEDSTE warrior på den server UDEN nogen form for tvivl. Det er afgjort før det er begyndt. Der er INGEN der skal tro de er noget bortset fra MIG! Jeg tror ikke, jeg VED at jeg er noget, fordi jeg VED jeg er den bedste! Den bedste af de bedste. Jeg tæsker mine fjender og får det til at se nemt ud! Number one!! Nummer et!! INGEN TVIVL!

Pas nu på Demetric, ellers kan jeg jo blive nød til at g' dig en "Can o' whupass" når spillet starter, så du kender din plads. Kun plads til én number one! :wink:

Page 2 of 2 FirstFirst 12