Results 1 to 5 of 5

Thread: Brandsborg aka. Asaki vil gerne ind igen, som WOW spiller :D

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Default Brandsborg aka. Asaki vil gerne ind igen, som WOW spiller :D

Hej

Jeg har tidligere spillet i/med SD mens jeg spillede SWG som bountyhunteren Asaki. Jeg vil gerne med i SD's WOW guild, grunden til det er de gode erfaringer jeg har med at spille med SD folk fra SWG. Jeg håber også at kunne bidrage med noget til guilden, på trods af at jeg stadig er lidt noob, hvad angår MMORPG.

I spillet har jeg tænkt på at prøve at spille Undead Priest, da det er noget helt andet og lidt mere socialt end at spille BH som jeg gjorde i SWG (forandring fryder), men jeg har ikke endelig lagt mig fast på noget.

Lidt om mig selv: Jeg er 30 år og bor sammen med min kærste i Trige (en lille by 15 km nord for Århus). Jeg er lige startet på et nyt arbejde som havneassistent inden da sejlede jeg som styrmand på vagt/redningsskibe på Nordsøen. Jeg har lidt specielle arbejdstider dvs. nattearbejde, lange vagter og lange friperioder, hvilket gør at jeg nok mest vil komme til at spille i dagtimerne. Men det ved jeg ikke helt endnu.

Jeg har desværre ikke nogle IRL forbindelse med andre SD medlemmer, men det kan være det kommer, når folk ser hvilken flink fyr jeg er... :wink:

Jeg har købt et preorder kit og venter som et lille barn (gør juleaften) på at final bete test skal starte.

Ellers har jeg ikke så meget at sige, ud over at jeg ser frem til at se et SD tag efter mit navn :-D

Mvh. / Godt nytår

Dennis

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Brandsborg

Velkommen tilbage. Da du ikke reagerede den gang vi hældte folk ud, og bad dem om at søge ind igen, tror jeg du bliver betegnet som et nyt medlem

Men det kommer nok lidt an på hvilket humør wOOOOt er i når han kommer forbi denne tråd :-)

Vi har stop for nye medlemmer for øjeblikket, men tager nye ind igen når vi kommer i gang med at spille.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ja både og, nu hvor der er gået så langt tid, hvor de gamle medlemmer har været inaktive, så vurderer vi bare om de virker seriøse med deres tilbagevenden, og ser på om der var bøvl med dem i gamle dage.

Brandsborg vil jeg blot spørge om du er ok med at vi spiller Horde på PVP serveren? :twisted:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Det er helt fint med mig at spille Horde på en PvP server. Har som sagt at tænkt mig at prøve en Undead Priest når Final Beta starter. Stopper for nu, da jeg er træt og fuld (var på natarbejde i går nat og har festet i dag :-D)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Velkommen tilbage så =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.