Results 1 to 8 of 8

Thread: gbmoeller lukker ned for wow

Forum Greenhorn gbmoeller's Avatar

Default gbmoeller lukker ned for wow

det er en skam, at det skulle gå sådan, for jeg har nydt min tid I SD, og selvom den har været kort, mener jeg klart at I alle sammen er søde og rare folk som jeg gerne vil bruge tid med igen..måske i et andet spil, hvem ved.

grunden til at jeg stopper, ligger i gentagende urimelig behandling fra Blizzards eget GM personale, og jeg mener ikke at jeg har lyst til at medvirke i sponseringen af deres løn fremover.

jeg ønsker jer alle god fornøjelse med hvad end i gir jer til
    Med venlig Hilsen
    Brian Møller ~ gbmoeller

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Du vil ikke uddybe hvad der er sket?

tjoh..

den sidste hændelse, omhandlede en tur i BH hvor jeg vandt roll for en pvp cloak, men raidleader så mit roll som 4 i stedet for 42, og gav cloaken til en anden. jeg gjorde raidleader opmærksom på fejlen der var sket, og han bad så i chatten den anden aflevere til mig. denne valgte så ikke at svare og loggede ud af wow. jeg og raidleader lavede så en ticket, som GMérne skød ned. reglen er nu at hvis du ved et tilfælde modtager et item der ikke er ment til dig, så kan du frit beholde det, så længe du bare er ligeglad med hvem der vandt og du ikke har lavet en underhånds aftale i chat med lootmaster (altså smidt tydelige beviser på scam). det er kun hvis du har samvittighed af gm kan/vil hjælpe med at flytte det item til rette modtager.
    Det er så ikke kun den del af det som fik mig til at træffe beslutningen, men fordi at min søn som også spiller wow har fået fjernet et item og samtidig fik suspention 24hr. for at gøre præcis det samme som ham der modtog mit item gjorde, på en tidligere dato.

det efterlader mig med en underlig fornemmelse, for jeg har irettesat min dreng for det stunt han lavede, sagt han måtte acceptere sin straf og opføre sig ordentlig i fremtiden.

Jeg havde indtil for nylig en tro på at vi alle spillede efter de samme regler, men det er ikke tilfældet, og det er derfor jeg siger stop. jeg ville helst have undgået at udgyde min galde her på forum men nu bad du jo om den selv.
    Med venlig Hilsen
    Brian Møller ~ gbmoeller

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Jeg var bare interresseret i hvad der gjorde at du sagde stop IMO er det en lille ting, måske den berømte dråbe i bægeret, menjeg har oplevet meget forskellig service fra GM's og ikke altid min vej det er drejet. min hvis det er et princip du har, so be it og god tur ud i IRL

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Møller.

Ærgelig situation, men jeg kan godt forstå du er skuffet. Du er jo et forholdsvist nyt medlem så jeg er bange for at vi må betragte dette som en udmelding fra SD. Men vi må hellere tjekke med @Trine for en sikkerheds skyld.

Det jeg nåede at spille med dig var super hyggeligt, så håber vi ramler sammen igen engang - måske til Star Wars?

det fair nok, Breael
    om nødvendigt søger jeg igen hvis jeg dumper ind i et spil hvor SD også leger
    ToR bliver helt sikkert en titel jeg kommer til at rode med
    Med venlig Hilsen
    Brian Møller ~ gbmoeller

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Så har du i hvert fald en fra mig af. (betinget af at du er Republic ofc )

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Gbmoeller.

Jeg har desværre misset denne tråd, men som Breael siger er du nyt medlem og derfor må vi desværre beklage at dette er en udmeldelse af SD.

Skulle du som du selv siger falde over et spil SD spiller, skal du være mere end velkommen til at genansøge.

Held og lykke med hvad du end måtte foretage dig i fremtiden

Mvh Jeo