Results 1 to 8 of 8

Thread: Betal folk for at spille WoW

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Default Betal folk for at spille WoW

Her er en lille historie. Jeg syntes det er rimelig grineren at han er så glad for at få spillet sin char for sig.

Sagt kort. Han betaler 1200 kroner for at få nogle til at spille sin char til lvl 40.
    De har brugt 5 dage og 10 timers ingame spilletid. Det vil sige at dem der har spillet hans konto har gjort det for en rund 10'er i timen :-)

Men læs selv historien her
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

hehe

Så kunne de fyre lige så godt skaffe et arbejde og tjene penge eftersom de nok ville tjene lidt bedre i penge.

Men ok hvis de kun er 12 år så er det vel en god løn for dem.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

hmm tænk engang....

den slags plvl er lige i vildt nok.... nogen mennesker har for mange penge

Det er dumt og skulle forbydes - og hvis det allerede er forbudt, så forbyd det igen 8)

Forum Adept

Tjaa når man nu sidder med sin 4 char og egentlig ikke rigtig gider level den 5 men bare gerne vil igang i en fart så kunne jeg da egentlig os godt finde på at bruge den slags service, ligesom at købe chars osv.. Ser ikke rigtig nogen grund til hvorfor jeg skal bruge min tid på noget som jeg allerede har gjort massere af gange. Altså selv min SU og mit arbejde for en 100kr i timen overstiger langt den time løn man betaler for at købe ting i mmo's så om jeg yder irl eller foran min computer kan du vel være ligeglad med..

Det er jo kun et spil, og modsat Esport er der jo ikke et desideret konkurence spil før PvP kommer i de højere levels, det gælder bare om at have det sjovt med dem der er på ens niveau og hvis dem man gerne vil spille med er på et højt niveau så er det altså sten at skulle gamme de små levels..
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Guest

jeg har det lidt på samme måde som newton, når man har siddet og spillet de fleste chars igennem og lavet quests så mange gange de hænger en ud af halsen, tror jeg os jeg måske kunne finde på at købe mig op til lvl 30-40. på den anden side folk der gør det fra starten af ville jeg syns var en skam.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Men holdning er at vi ikke kan tillade at folk gør dette mens deres char er i SD.

Vi optager ikke Karaktere i SD, men spillere. Hvis du har en karakter som en anden spiller skal det være en du stoler på og det skal afklares med Officerene. Vi kan ikke have folk vi ikke kender til at rende rundt med SD tag over deres hoved !

Så hvis nogen vil benytte sig af et sådan tilbud skal alle karakterene ud af guilden mens kontoen er givet videre. Så kan de blive inviteret ind igen når det er klaret.

Dette er ikke nødvendigvis officiel SD holdning, men blot min holdning.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by Kirneh
    Men holdning er at vi ikke kan tillade at folk gør dette mens deres char er i SD.

Vi optager ikke Karaktere i SD, men spillere. Hvis du har en karakter som en anden spiller skal det være en du stoler på og det skal afklares med Officerene. Vi kan ikke have folk vi ikke kender til at rende rundt med SD tag over deres hoved !

Så hvis nogen vil benytte sig af et sådan tilbud skal alle karakterene ud af guilden mens kontoen er givet videre. Så kan de blive inviteret ind igen når det er klaret.

Dette er ikke nødvendigvis officiel SD holdning, men blot min holdning.
    Hørt!