Results 1 to 2 of 2

Thread: Geomol runder af

Forum Initiate Geomol's Avatar

Default Geomol runder af

Da min ansøgning er låst, runder jeg lige pænt af her.

Hej wOOOOt!

Jeg havde tænkt mig her til formiddag at trække min ansøgning tilbage i denne omgang, men jeg ser, du er kommet mig i forkøbet.

Min begrundelse: en optagelse har 2 sider. Ansøgeren er på prøve, om vedkommende passer til guilden, og guilden er på prøve, om den passer til ansøgeren. Vigtige dele af SD passer på nuværende tidspunkt ikke lige mine ønsker om afslappethed, storsind, tolerance og at have det sjovt.

Jeg vil ikke kommentere yderligere på dine ord, blot henvise til nogle ting, jeg har skrevet tidligere, og som måske er gået forbi dine øjne:

Jeg er interesseret i, at jeg og andre, jeg spiller med, har det sjovt.
    I spil er der spilleregler. Hvis man ikke overholder de spilleregler og snyder, er det meget sjældent sjovt. Jeg har ingen glæde af, at andre skulle miste glæden ved spillet p.gr.a. mine handlinger. Er jeg i en guild, kommer guildens velbefindende før andet og andre i spillet, men jeg vil altid behandle andre udenforstående ordentligt og opfordre til, at guilden gør det samme.
    Jeg har tænkt mig at behandle alle, jeg møder, ordentligt. Jeg har tænkt mig at have det sjovt og gøre mit til, at andre også har det sjovt. Det er hele formålet med at spille. At man har det sjovt.
    En sidste ting til dig, wOOOOt, lidt konstruktiv kritik. Og jeg er fuldt opmærksom på, at det nok ikke bliver opfatter sådan, når det kommer fra mig til dig, men måske andre kan følge op på det. Når en person på forum beskylder en anden for at være syg i hovedet med ordene "Ud fra diverse posts fra Geomol får jeg en ide om multi personligheds sygdom gloome this geomol that", så bør det ikke gå under en guildmasters radar, og en guildmaster bør ikke give personen ret. Da jeg på nuværende tidspunkt ikke har et særlig tæt forhold til SD, preller ordene af på mig som vand på en gås. Men andre tager sådanne ting alvorligt, som man også kan læse af tråden, ordene findes i. I dette tilfælde var det endda dråben, der fik bægeret til at flyde over for et medlem af SD, der igår valgte at forlade guilden. Tænk!

Og ellers vil jeg blot runde af med at sige tak til de dejlige mennesker, jeg også har mødt herinde. Tak til dem, jeg har nørd-snakket statistik med omkring fordelingen af sider og klasser i SWTOR. Tak til dem, der brugte timer på Ventrilo til hyggelig samtale og spørgsmål/svar-sceancer. Tak til dem, der hjalp med at konfigurere Ventrilo, når nu jeg benytter Mac. Og tak for den megen opmærksomhed de seneste dage. Jeg ser, at

har fået over 1.200 Views på bare 3 dage, ligesom Views af min ansøgning her er gået fra et par hundrede til nu over 900 i skrivende stund, også kun indenfor de sidste dage.

DETTE ER IKKE EN OPFORDRING TIL ANDRE OM AT GØRE MIT STUNT EFTER!

Der er stadig måneder til SWTOR, og måske jeg får lyst til at smide en ansøgning ind en anden god gang. Hvem ved, måske jeg vender tilbage som Darth Gloome!? <-- DET var en joke!!!

Over and out
    Geomol.

Jeg er uenig i hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til at sige det.
    - Voltaire opsummering af Evelyn Beeatrice Hall

Geomols ansøgning til SWTOR.

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Farvel og tak for denne gang. Det kan jo være vi ses inde i spillet.