Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 56 of 56

Thread: [10.08.2011]Ansøgning til WOW - Laukanen

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Tja.....

Jeg ved sku ikke hvor jeg skal begynde...

Det positive først: God spiller kender sin class og gør som jeg siger :-P - Snakker meget på VT og sviner lummer hvilket i min bog er hvad SD is all about

Det negative: Han kender lummer..... stakkels stakkels STAKKELS Laukanen...

Thumbs up her fra. Har kørt nogle normals med ham og det gik fino bambino OGSÅ selv om han vagte at tage lummer med.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Takker for de flotte ord. Det betyder meget, selvom du er jyde Fik ikke et ord indført, da Rune snakkede mere og hurtigere end gode gamle Kim Schumacker Men ellers en god gruppe, bare synd at Lummer træk den meget ned.

SD Medlem Forum Disciple

Du har fået en masse thumbs og gjort et godt indtryk - så velkommen på trial ;-D

Du hiver bare fat i en officer ingame for invite til guilden.

Jamen så vil jeg sige 1000 mange tak. Fornøjelsen bliver helt på jeres side Stor tak til dem som har hjulpet mig i Dungeons og stor tak for de gode råd. Størst tak skal der dog gå til Lummer for at betale mig 2000 kr for at komme med i guilden, bare så han ikke er den dårligste mere

Hey hey Lau!

Jeg var i dungeon med Lau igår og Lummer (dps'ede i sit healer-gear..... flot!) he he he )

Og jeg vil hermed officielt give mine "thumbs up!" til Lau, som igennem hele seancen havde et dejligt frisk væsen over VT... Super spas og hygge havde vi...

Kom igen Lummer!! LOL

Polyt/Mike

SD Medlem Forum Disciple

Hej @Laukanen,

Så er der gået en måned siden du fik trial og du har jo fået en masse positive tilbagemeldinger, så jeg vil gerne byde dig velkommen som medlem i SD.

Galicia