Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50

Thread: S er det snart Fb tid!! :-)

Socialt Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

YEAH ! sdan !

Jeg har lige fet lseferie fra idag til p onsdag, eksamen til den tid.

Det bliver rart med lidt afveksling fra skolebgerne :-D
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Forum Trainee

Som tidligere sagt arbejder jeg i Electric City p Fisketorvet, og jeg er heller ikke en af de heldige som har spillet CB, s jeg har ventet med spnding p dette jeblik. Ingen tvivl om det. Er bare bange for at vi bliver slemt skuffede, for jeg tror ikke at FB kommer til at kre ret lnge...

Vi modtager allerede WoW the game d. 12/1, s det ser ud til at Blizzard har ventet og ventet med FB s de kunne slippe for at have alt for meget "gratis" spilletid for os. For mig virker det en smule skuffende, og ogs en smule fupperagtigt at de trkker FB ud og ud og ud igen, nr dette var en chance, for de folk som IKKE har prvet spillet, for at lre spillet bare LIDT at kende. En ting som havde vret VITAL for SD som en guild eftersom vi kommer til at vre p en PvP server hvor alt for mange allerede kender PvP systemet i spillet.

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Minfetter
    Vi modtager allerede WoW the game d. 12/1, s det ser ud til at Blizzard har ventet og ventet med FB s de kunne slippe for at have alt for meget "gratis" spilletid for os.

Den dato kan de vel sagtens udstte ligesom alt andet.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Quote Originally Posted by Kirneh
    S vi fr lov at beholde vores Final Betaacounts.

Det m vre det endelige bevis p at de vider efter final/open Beta.

N men s kan jeg da bruge mine chars til at lave potiens og leather gear til alle jer nye :-)

Nix, det er ikke det der bliver sagt!!! sry :P

We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward
    Det er Closed Beta testers som beholder deres char i Final beta!! Jeg har lige fremhvet det.. Men ja det kunne godt misforsts!

wOOOOt 8)
    LOL, hold da helt op noget crap jeg fik skrevet der. Det jeg ville have skrevet var:
    S vi fr lov at beholde vores closed Betaacounts.

Det m vre det endelige bevis p at de viper efter final/open Beta.

--------

Haha men i andre forstod det godt. Rart at se :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Yay....s kan vi whine over at der er alt for lnge til release mens vi spiller FB ^^

Og nu er det ikke for at pisse dem der ikke var med i CB ned af ryggen, men jeg er faktisk lidt trt af at spille beta....har testet de classes osv jeg ville og vil bare gerne igang med at spille min Tauren Hunter :twisted:
    Det har ikke noget med at gre at spillet ikke er godt - for det er det - men jeg har hele vejen igennem beta spillet chars til lvl 10-14 stykker og s startet forfra for at gemme s meget som muligt til release :-D

Socialt Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Hber det kommer sent torsdag eller tidligt fredag. Har fri hele fredag... Hvis ikke SKAL det bare komme inden mandag. Jeg har fri/afspasserer mandag - lrdag... 8) (heldig planlgning har intet med WOW at gre... p re :wink: )

Forum Acolyte

Quote Originally Posted by crash
    Yay....s kan vi whine over at der er alt for lnge til release mens vi spiller FB ^^

Og nu er det ikke for at pisse dem der ikke var med i CB ned af ryggen, men jeg er faktisk lidt trt af at spille beta....har testet de classes osv jeg ville og vil bare gerne igang med at spille min Tauren Hunter :twisted:
    Det har ikke noget med at gre at spillet ikke er godt - for det er det - men jeg har hele vejen igennem beta spillet chars til lvl 10-14 stykker og s startet forfra for at gemme s meget som muligt til release :-D
    Har det p samme mde. Jeg har med vilje ikke spillet over lvl 25 med nogle af mine chars. Jeg har bare prvet de forskellige af for at se hvilken race og class jeg vil vre.
    Mske er folk alt for forventningsfuld efter spillet. Jeg kan da nvne at der er flere ting som ikke er i orden. Battlegrounds og honersystem, som tidligere nvnt, er der slet ikke... Med mindre man er i et stort og ordenligt guild, s kan spillet blive kedeligt imo.
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Hey nu nr vi ikke fr guild chat op lige med det samme kunne det vre smart , at dem som vil at vi joiner en bestemt channel indtil guild chat er oppe :P

Den jeg kunne forestille mig det skulle vre er SemperDanica.
    S hvis man bare skriver:

/Join SemperDanica

S vil den automatisk blive lavet uden det koster penge. Den kan man s skrive igennem lige fra lvl 1 til guild chat er oppe.

For at skrive p den skal du skrive den channel den ligger p.
    Det er enten:
    /1 besked
    /2 besked
    /3 besked
    /4 besked

Normalt ligger den p channel 3 men det kommer an p hvordan du har flyttet rundt med dine channel hvis du sidder og leger.
    Kunne vre fedt nok hvis folk var med p den
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jer der gtter p FB torsdag eller fredag, trk vejret en enkelt gang mere - det kommer frst Sndag/Mandag iflge EB Games p Strget, der havde talt i Tlf med Vivendi om det.

Release er ogs sat til 20 Februar.

Men selvom det kommer fra EB Games, s har jeg det stadig sdan, at det kommer nr jeg ser det! S slap af!! :wink:
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Apprentice bekay's Avatar

S er der jo lige til en weekend mere med AO! :wink:

(ja, det spil er vist begyndt at tiltale mig lidt for meget, godt at wow snart kommer, s jeg kan komme p andre tanker, hehe)

Forum Trainee

Tvivler p en release d. 20. feb. p spillet vil jeg sige. Hvis det var tilfldet, s ville de ikke sende pakkerne over en md. fr.

Hvad angr FB er nok en helt anden sag.. Vi skal nok vre heldige hvis det kommer i weekenden. Det har jeg mine tvivl om, men man kan jo vre heldig. Nu m vi se.

Afventer stadig, men er ikke en af dem som absolut ikke kan leve uden hehe. Men ville da vre spas hvis man kunne komme til at spille bare en smule gratis inden den endelige kommer.

Guest

s du vil stadig vove at pst at du tror p i modtager spillene torsdag 12-01. Vi fr se men Det tvivler jeg strkt p for som du selv siger hvorfor skulle de dog sende dem ud 1mned fr release s kunne de jo liges godt have sagt vi dropper squ fb og giver jer en tidlig release.

Guest

Var det ikke osse Eb Games der var gttede p FB release dato til starten af december?? Nr der str noget p wow-europe tror jeg p det, og ikke et sekund fr. Hvem gidder osse spille FB anyway..VI VIL HA' RETAIL NU DAMMIT. :twisted:

Forum Trainee

Er ogs bange for at det er det de pnser lidt p. Ihvertfald at vi ikke fr alt for meget FB. Tror ikke at de vil tage det helt vk af den simple grund, at de ville f S meget drlig omtale fra hele Europa. Og det ville vre synd hvis Blizzard fik det, ihvertfald i mine jne hvor de stadig er #1 indenfor spilindustrien

Guest

personligt vil jeg hellere undvrer fb og starte med retail eller bare have en kort fb med eller uden wipe

Forum Trainee

Det var bedre... Har lige checket med en kollega en ekstra gang, og fordelingen til butikkerne sker frst d. 10. feb.

12/1 er kun hovedkontorets dato, s min fejl (heldigvis). Betyder da at man kan f en smule feel for hvordan gameplay'et er, nr man er totalt n00b til det her spil. Har dog hrt at det er nemt at g til hvis man fr har spillet onlinespil.

Blizzard har bentlyst ljet og overdrevet deres udtalelser for at holde europiske spillere fra at spille den amerikanske retail, og det har faktisk fungeret udemrket hvis man ser p det samlet for over halvdelen af communitiet sidder stadig og venter, men det er snart p tide at de fr fingrene fra crosainterne og fr spillet smidt afsted.

Jeg tror ikke vi ser en final beta imorgen, men det er faktisk ogs totalt ligegyldigt nu, jeg kan overhovedet ikke se ideen i at lade folk spille i nogle f uger for s at tvinge dem til at starte forfra. Det er klart at det er god markedsfring at lade folk prve spillet gratis op til release, men nr du er flere mneder bagud fordi du har undervuderet et marked og undladet at forsge aktivt at rette de fejl og tidsproblemer du selv er skyld i, er det direkte at bolle dine kunder i rven. :evil: Det er blizzard naturligvis ligeglade med og det skulle absolut ikke undre mig om vi ikke ser release fr engang i slutningen af febuar.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Recruit

det passer meget godt overens med den dato de har skrevet p boomtown.

de skriver at det er fastsat til den 11 febuar. s nok en godt chance for at den dukker op deromkring.

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by BeKay
    S er der jo lige til en weekend mere med AO! :wink:

(ja, det spil er vist begyndt at tiltale mig lidt for meget, godt at wow snart kommer, s jeg kan komme p andre tanker, hehe)
    Ditto her, begyndte ellers at blive en smule ked af at FB snart skulle starte, isr nu hvor jeg er kommet nogenlunde ind i spillet.

Men det betyder ikke at jeg ikke er ved at tisse i bukserne, som en lille katolsk skolepige, over WoW... Endelig er 3-4 rs ventetid snart over...
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Guest

Jer der gtter p FB torsdag eller fredag, trk vejret en enkelt gang mere - det kommer frst Sndag/Mandag iflge EB Games p Strget, der havde talt i Tlf med Vivendi om det.
    Har EB Games ikke startet 3 falske (d.v.s ukorrekte) rygter eller lign. allerede?

Jeg har valgt at stole hat p EB Games siden at 100% af det de siger, ikke har holdt stik en gang endnu.

FB starter i morgen basta 8)

Guest

Hehe EB games ska jo ramme rigtigt p et tidspunkt

Guest

Ja men det skal jeg ogs :P

Forum Trainee

Vil gtte p at EB har ramt rigtigt hvad angr FB i det mindste. For vi plejer at f spillene en dag fr release, og hvis det betyder 11. feb. som release s betyder det ogs at FB kommer i omegnen af 10-11. jan.... Hvis alts de skal ende med IKKE at tabe ALT for meget ansigt til de europiske klienter. Og vi er jo mange m man sige, s det er nok ikke noget de har lyst til, for WoW er sgu nok ikke det sidste spil de ender med at smide p gaden, og hvis der er.... hvad..... 300.000 europiske kunder som er monster utilfredse med Blizzard, hvis de laver stuntet med ikke at udgive FB til alt for sent, s mister de nok i omegnen af ovennvnte antal kunder til alle de nye spil....

Just my 2cp

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    Har EB Games ikke startet 3 falske (d.v.s ukorrekte) rygter eller lign. allerede?

Jeg har valgt at stole hat p EB Games siden at 100% af det de siger, ikke har holdt stik en gang endnu.

FB starter i morgen basta 8)
    Enig efterhnden tror jeg heller ikke meget p hvad EB siger!

Men vi fr og se, desto flere gange man gtter, desto strre chance er der for at man rammer rigtigt :-D

Socialt Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

kan snart ikke vente lngere :x
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Page 2 of 2 FirstFirst 12