Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [16.08.2011]Ansøgning til WoW - Relephant

Forum Fledgling

Default [16.08.2011]Ansøgning til WoW - Relephant

Hvad så Semper Danica!

Hermed bekræfter jeg, at jeg har læst, forstået og accepteret Semper Danica's ansøgnings- og medlemsbetingelser. Herunder følger min officielle ansøgning til Semper Danica's WOW guild

Info om mig:
    Navn: Anders ”Fucking” Lolle
    Alder: 29
    Beskæftigelse: Jobsøgende
    Uddannelse: Pædagog
    Bopæl: Hundige
    Status : Single og ingen børn
    Class/race/navn: Druid – Troll - Relephant

Jeg er en bætte knøs på 29 somre. I omkring 6 af disse havde jeg været en aktiv World of Warcraft spiller. Før jeg kommer ind på min wow karriere, vil jeg lige nævne at jeg pt er arbejdsløs og derfor har en god mængde ledig tid til min rådighed. Når engang jeg finder nogen som gider ansætte mig vil det dog ikke betyde jeg forsømmer mit guild tidsmæssigt. Der skal være plads til wow i hverdagen, ligesom der skal være plads til så mange andre ting – job eller ej!
    Ok, jeg startede på wow 3 dage efter EU launch (pludseligt var EVE og alle vennerne derfra væk) og efter lidt tid var jeg kroget. Efter at havde lallet rundt til lvl 35ish på Crushridge (som viste sig at være en 90% ITA server) lavede jeg en ny karakter på Stormscale. Jeg havde en ven, der fra lvl 1 inviterede mig ind i guildet ”ROOOOOAR” (eller noget i den retning) og her var jeg indtil jeg dingede 60 på min hunter ”Ataf”.

Fra starten spillede jeg ikke som så mange andre. Jeg syntes grinding er sjovt, så Ataf blev lvlet udelukkende ved at finde et område med en masse dyr i, nakke lortet, skinne lortet og så gentage denne proces indtil det sagde ding. Bevares, jeg lavede også lidt 5 man, men som de fleste vanilla spillere kan huske var det meget anderledes dengang. Da jeg var level 57 fandt jeg ud af at frostsabers var det varme lort, og jeg gik derfor i gang med at grinde dem oppe i Winterspring. Ser jeg tilbage på det var det et af de mest åndsvage steder jeg kunne havde fundet, men i det mindste var jeg der alene og kunne passe mig selv (ingen andre var dumme nok til at grinde dyr deroppe). Efter at havde været 60 lidt tid splittede det gamle guild op over nogen uoverensstemmelser omkring dal’dend main (eller var det off?) handen. Nogle folk blev sure, og tja, alle kender vel den situation! Igennem nogle 10 mands baron runs lærte jeg nogen gutter fra ”Primitive Justice” at kende. Det var sammen med disse jeg første gang satte fødderne indenfor i et raid i form af Molten Core! Fra starten var jeg heldig, og det første mob i instancet droppede Giantstalker bracers til mig. God start! Nå, men sådan fortsatte tingene. Primitive Justice var en flok skide sjove mennesker, men efter en aften med 13 wipes i træk på Magmadar knækkede det guild også! Imens havde min ven fra ROOOOOAR fundet ind i guildet ”Perfection” som tidligere var kendt under navnet ”United Moose Farmers”. Da dette var et mere seriøst guild kunne han ikke ”bare” få mig invitet hertil, så jeg måtte skrive en ansøgning. Det gjorde jeg, og så skete der intet. Jeg fortsatte med at spille en uge uden guild og lærte hurtigt det var kedeligt. Lige da jeg var klar til at erklære wow for gennemført og unsubbe kom der dog svar på min ansøgning (efter 10 dage), og jo, jeg kunne da godt komme på trial som hunter.

Fantastisk! Så var der igen noget at hente i at lege wow. Det var sammen med Perfection jeg først rigtigt oplevede det fede i at raide. Som så mange andre kan jeg stadig huske de mange nerdscreams da Ragnaros første gang døde, og da Blackwing Lair kom arbejdede vi på at aflive drager sammen! Under BWL progress havde jeg en ferie, og da jeg kom tilbage var jeg ”benched”. Fint nok, men det blev hurtigt kedeligt. Nogle andre venner havde i mellemtiden gået ind i alliance guildet ”Inquisitor” på Ravencrest. Da der på daværende tidspunkt ikke fandtes paid transfer eller faction change var der kun den hårde måde at rerolle på.

Min første druid blev lavet og grindet til 60 i katteform. Da jeg var 60 skrev jeg en ansøgning til vennernes guild, men fik et nej da der vist var druids nok i deres guild. Trist, men heldigvis søgte et andet guild druids, og de var cirka lige langt i AQ. ”Northern Alliance” erindrer jeg at det nye guild hed, men jeg er ikke 100% sikker på det. Her fik jeg første gang nakket c’Thun og Nefarian. Tiden gik, jeg lærte at heale og blev gearet op. Af årsager jeg ikke umiddelbart kan huske gik Northern Alliance fra hinanden, og jeg skrev endnu en ansøgning til Inquisitor. Denne gang var der plads (nu behøvede de ikke geare mig op, så det gjorde nok en del af forskellen), så jeg kom ind sammen med vennerne. Mere AQ farming og mere gear kom, og så en skønne dag var det NAXX tid. Mere progress sammen med guildet. Som så mange andre nåede vi aldrig at aflive Kjeld, men vi fik da et par forsøg på de fire hestemænd før alt blev ændret. Det brændende korstog var over os, og alt vores surt sammenskrabende epix, blev erstattet af grønt lort eller quest rewards. Det har altid (ifølge Blizzard) været valgfrit om man ville købe udvidelser eller ej til wow, men i praksis har der ikke været noget at diskutere.

Nå, men jeg fortsatte i Inquisitor i TBC. Vi morede os med Kara og havde det sjovt i SSC og TK. Da jeg fik mulighed for det quittede jeg dog guildet, migratede til Stormscale og gik ind i guildet ”Core”. Jeg husker mine argumenter for at forlade Inquisitor som en blanding af irritation over visse individuelle medlemmer, samt en ambition for bedre progress i andre guilds. Ser jeg tilbage fortryder jeg dette inderligt, men sket er sket.

I Core var tingene ikke som jeg havde håbet. Deres guild/raid leader (Ed) var for nyligt stoppet, og der var en masse interne problemer. Efter noget tid i Core fik jeg mulighed for at komme ind i guildet ”Glamour”. Her havde jeg min mest ”seriøst” PvE periode. Vi lavede Black Temple x mange, og da Sunwell patchen kom progressede vi fra start til slut sammen. Endelig blev Kil’Jaeden aflivet og alt var godt.

Og så kom Wrath of the Lich King.

Ikke nok med at de gode minder jeg havde om Naxx som et fedt raid skulle gravrøves, nej vi stod på ingen tid i en situation hvor det eneste fremskridt vi kunne lave, var at hore achivements. Guildet fortsatte endnu noget tid, men jeg blev hurtigt træt og stoppede relativt kort tid efter Wotlk. Da Ulduar endelig kom søgte jeg igen ind, men det blev aldrig det samme. Jeg tog noget tid uden guild i wow, og da Icecrown Citadel endelig kom flyttede jeg tilbage på Ravencrest og søgte igen ind i Inquisitor. Her var jeg indtil Lichking var nede. Grundet skam over min egen ydelse på raids (jeg lavede min fair del af fuckups) og udsigten til ikke mindre end 9 måneder i selskab med Arthas, stoppede jeg igen wow. Det holdt indtil Cataclysm udkom. Jeg lavede min druid horde, flyttede til en server sammen med nogen gamle venner fra Glamour og spillede i guildet ”BIZZNO” kortvarigt. Mit forhold til de guilds blev aldrig det samme som jeg havde i henholdsvis Glamour og Inquisitor, og jeg kan nu se at wow, for mit vedkommende, mere end noget andet, er en social oplevelse.
    Og det er derfor jeg søger ind hos SD. Jeg vil genopdage hvordan de gode øjeblikke, de fede oplevelser og det tætte sammenhold er. En hyggelig heroic, et 25 mands raid, det hele er fint med mig – så længe det sociale aspekt er det, som reelt er i fokus.

Andre praktiske oplysninger om mig:
    Elsker at booste. Jeg kan ikke gøre for det, det er bare sjovt som feral.
    Min computer er ny, og har ingen problemer med at trække wow i sin fulde pragt. Jeg har headset, kæfter ikke op under raids for at komme med min uopfordrede mening men kan sagtens snakke med hvis det er 5 man eller bare hygge. Jeg sidder på en 15/2 linje igennem TDC, og det er meget sjældent jeg oplever problemer eller afbrydelser.

Hvad gør mig til mig? Den kulsorte humor. Min kærlighed for at se godt TV. Eksempelvis The Wire, Sopranos, Shield, Colbert report & The Daily Show samt Breaking bad.
    Desuden er jeg en hjælpsom fyr generelt! Tidligere er nævnt at jeg godt kan lide at booste, men jeg kunne sikkert også få en karriere som IT supporter med alle de folk jeg igennem tiden har hjulpet med deres computere.

Om min karakter (Den hedder Hotbare pt, men jeg skifter navn sammen med realmskiftet):

http://eu.battle.net/wow/en/characte...Hotbare/simple

Den er pt feral speccet og gearet, men skal jeg raide fortrækker jeg at heale.
    PT har jeg omkring et år /played på min druid. Jeg syntes heroic konceptet var fint til 5 man, men jeg har aldrig rigtigt brudt mig om det til raiding. Nok mest fordi det virker som en kunstig hindring fremfor reelt indhold, for mig. Desuden, hvorfor gøre noget svært hvis der er et let alternativ som giver 90% samme belønning? Derved ikke sagt at jeg ikke gider heroic raids, jeg vil bare helst lave normal.

Som tidligere nævnt har jeg endnu ikke skiftet realm. Jeg sætter transferen i gang hurtigst muligt, men skal være på jobcenter snart – så må vi lige se om der bliver mulighed for at gøre det derfra!

Edit: Har tilføjet lidt info om mig selv og rettet på realm transfer status.
    Last edited by Relephant; 12-08-2011 at 7:09. Reason: Feedback

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til SDs forum Anders

Rart med flere pædagoger Jeg har lige lidt småting til din ansøgning, og så kommer en af vores rekrutterings folk forbi snart, så kan du lige nå at smide det ekstra ind.

1. Vi optager dig for hvem du er som person ikke så meget hvad du spiller. Dog syntes jeg din gennemgang er kanon Men gerne lidt mere info om hvad gør Anders til Anders. Hvad laver du ud over at søge jobs, samler du på frimærker, dyrker du okkulte ritualer i kælderen osv osv.

2. Du skriver du ikke vil flytte før du er sikker på trial. Hvis du har læst vores stickies kan du se at du skal samle anbefalinger via HCs osv. Disse kan du kun få på serveren. At flytte viser jo også at dette virkelig er noget du vil og med mindre du viser dig at du er det værste menneske i Danmark burde du have en god chance hvis du giver den gas

Held og lykke med din ansøgning.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Anders og velkommen til.

Jeo har egentlig sagt det der skal siges, så glæder mig til at se din update. Din ansøgning viser at du har været i rigtig mange guilds gennem din wowkarriere (men fair-game 6 år er også længe), jeg vælger dog at hæfte mig ved det du skriver i slutningen af din ansøgning hvilket jeg er glad for at du fik med:
    og jeg kan nu se at wow, for mit vedkommende, mere end noget andet, er en social oplevelse.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa, Relephant/Anders.

Tak for ansøgningen. Syntes det var super god læsning og kan se du har været lidt rundt omkring - Jeg selv spillede Alliance på Ravencrest for nogle år tilbage og kender/kendte udemærket til Inquisitor. Dengang var jeg selv i The Fellowship eller The Danish Force, men det er sikkert ikke nogle du har hørt om. Som sagt ovenover så tager vi personen ind, og ikke din karakter. Vejen ind foregår med at få folk fra SD til at sige go' for dig. Dette kræver at der bliver spillet med dem på vores server, heroics, raids, low level quest m.m.
    Når du engang (hvis du flytter) er herover vil jeg anbefale dig at joine vores channel /semperdanica og spørge efter folk der. Vi har også en raidplanner : http://dkp.semperdanica.dk/viewnews.php hvor du kan oprette dig en karakter og signe til evt. raids.
    Det er også et plus at være aktiv på forum, samt på ventrilo for folk kan lærer dig bedre at kende. Skulle du have spørgsmål er du velkommen til at kontakte @Breael som er vores rektrutterings officer, eller hvis der er andet du vil vide kan du også kontakte mig eller andre SD'ere.

-Marwen

Forum Fledgling

Vil lige update og sige jeg nu er ankommet.

Ansøgningen er som nævnt tidligere og opdateret. Er der mere i vil vide må i endelig sige til.

Tak for opdateringen.
    Nu er det bare om at få gruppet med nogle SD'ere og få samlet 10 thumbs up.

Held og lykke med processen!

-Marwen

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej igen Anders,

Undskyld jeg har været lidt længe om at svare igen, har været en del afk de sidste par dage. Jeg synes at din ansøgning bærer præg af at du har lagt en del tid og energi i den, så selvom den måske hælder lidt mere til wow end irl siden synes jeg det er ok.

Som Marwen siger:

Nu starter processen med at spille en masse med os SDere og få hevet nogle anbefalinger i land. Vi regner med at du kan skaffe 10 på en måned. Husk at bruge alle de forskellige værktøjer der er til rådighed for at komme i kontakt med os. Dvs: join /semperdanica ingame, hæng ud på ventrillo og sving jævnligt forbi forum her. Husk også at du kan signe dig op til raids på vores raidplanner.

Go' fornøjelse

SD Medlem Forum Disciple

Hej Anders,

Fin ansøgning.

Hvordan ser dit healer gear ud? Eller bare gear generelt?

Vi står og manlger en fast dps/healer eller blot afløser på vores Team Tirsdag. Du kan finde os på raidplaneren. I øjeblikket er vi stadig i Bot/BWD/To4w, men vi skal snart videre til firelands. Vores hold er mest hygge og deraf lidt mindre strukturede end de andre progress hold. Vi raider kun tirsdag og fra 20-23.

Hvis det er noget for dig, så smid mig en pm så kan vi snakke om det.

Forum Fledgling

@ board admins

Har fået at vide jeg skal ind i en raid group her på forummet? Det er den gruppe som Galicia kører. Håber i kan hjælpe!

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Jeps, du skal joine Raid user gruop for at kunne bruge signup via Raidplaner link i toppen. @Jeoparty kan du smide ham på ? Pft

When its dark enough, you can see the stars......

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Vi var så heldige i vores HC gruppe at Relephant havde lyst til at træde til som tank, da vores egen havde en lille personlig kamp med skills. Nævner ingen navne ;-p Det var god stil, når du ingen valot point fik for at træde til.

Under "my profile" skal du ind under "Permission groups" og finde Raidgroups. Hvis det stadig ikke er muligt, så er der rigtigt at du må have hjælp fra en admin. Jeoparty er ikke online de næste dage så måske @Nerror kan hjælpe...

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Jeg har smidt dig i raid user gruppen nu @Relephant, test gerne om det virker.

Forum Fledgling

@Nerror: Takker, har signet op.

@Alle andre: Jeg er altid frisk på noget 5 mand eller BG - bare kontakt mig ingame eller på vent og vi finder ud af noget.

Heysa @Relephant

Hvordan står det til med ansøgningen? Er det svært at komme i gruppe med nogle sd'ere? Nogle gange hvis du ikke lige får besked på /semperdanica kan du godt prøve whispers. Bare giv dem en headsup at du er ansøgere osv.

Jeg har nu været i en ZA med @Relephant hvor han healede. Det gik super godt, og han var på VT og snaksagelig.. thumbs up herfra

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Sad og sludrede med Relephant en halvandens times tid på venten. Trods åbenlyse politiske uenigheder, virker Relephant som en flink fyr der kunne passe fint ind i SD.

Tommel herfra.

Forum Greenhorn

har lige være i Bot/BWD/TO4W med Relephant, som virker som en flink fyr, såher fra

SD Medlem Forum Disciple

Tak for raid i dag. Det gjorde du helt godt, så thumbs up herfra :-)

Ja tak for raid idag, det var du sgu ik helt tosset til - og fedt nok at du ikke havde været der før og så klarede det så godt alligevel. Helt sikkert Thumbs up herfra

Forum Neophyte

Relephant var med team tirdag på raid i dag det jo strygende, thumbs up her fra

Nu har jeg fået æret at spille med ham to gange, på aftens Team Tirsdag - og hans healing fejlede intet! Ind med ham!

@Relephant - vi sætter et raid op søndag kl 20.30 for at få de sidste VP/gear så vi kan være klar til firelands på tirsdag, vi har sat dig på som den sidste healer, du må gerne pm mig, eller skrive her i tråden om du er frisk eller ej, så vi kan finde en anden healer hvis du ikke kan/har lyst

Hejsa @Relephant

Vi har haft lidt omrokeringer i WoW SD Ledelsen, hvilken indebærer vi har fået 2 nye. Den ene er @Galicia som er blevet Officer, og har at gøre med rektruterring samt andre ting, og jeg selv står også for rekruttering. Har du spørsgsmål kan du konktakte os hvis der er noget du er i tvivl om. Det gælder både in-game og PM's.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Jeg er igang med et raid med @Relephant nu her - thumbs up!
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Forum Greenhorn

Tak for raid i dag det var hyggeligt god healing, så du var godt med hehe selv om galicia fik et fint shield, men du er jo også druid