Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43

Thread: [16.08.2011]Starshadw sger om optagelse i SD :)

Forum Egg Starshadw's Avatar

Default [16.08.2011]Starshadw sger om optagelse i SD :)

Hejsa alle i SD

Nu m jeg hellere se at f skrevet den ansgning, efter lang tids plagen fra min kreste...

Mit navn er Maiken, jeg er 29 r UNG og er fra den sknne by Hjrring, hvor jeg har en lejlighed, men bruger den faktisk ikk ret meget, for bor mere eller mindre sammen med Jacob (Moonster) i Nrresundby.
    Jeg synes selv jeg er en sd, udad vendt, glad og positiv pige jeg er bde til fest og farver men ogs til en hygge aften hjemme. Og s er jeg meget lige til

Jeg er snart udlrt frisr og arbejder til daglig i en dejlig salon i Frederikshavn. Syntes det er super at man kan mde s mange forskellige mennesker ved at g p arbejde

Udover at vre s heldig at ha Moonster som kreste, s er Trine og Sren(Zorahn) jo os kommet ind i mit liv, og det er ikke til at klage over, de er nogen dejlige mennesker
    Min fritid gr meget med venner og familie. Jeg har altid get meget op i hndbold, men fordi jeg er s sent hjemme hver dag er det svrt og finde et hold jeg kan spille p... Men har s i stedet aftalt med manden, at vi skal til og trne i motions center sammen s kan jeg bedre med god samvittighed spise min chokolade nr jeg spiller wow

Jeg begyndte og spille wow for flere r siden og nede da os og blive level 70 (kunne ikk blive mere dengang)!! Startede dog som alliance og var med i en dk/no/se guild, men stoppede med at spille, da det stadig kun var bc der var udkommet. Da jeg s mdte Moonster blev han lykkelig over at jeg engang havde spillet og han fik hurtigt aktiveret min acc, gjort min human rogue til en blood elf og flyttet server, s skulle jeg bare i gang med at lvl de 15 lvls jeg manglede, og det gjorde jeg s og spillet hnger ved endnu
    Ingame er jeg nok lidt af en hygge mus, som godt kan li og queste og farme mats, men syntes ogs at det er hyggeligt at vre med i dungeons har aldrig raidet, s det kan jeg ikk udtale mig om, men det ser meget spndende ud nr jeg kigger lidt med p Moonsters skrm Derudover syntes jeg at PvP er super sjovt og har tidligere spillet det en del.

N men nu er jeg vist ved at vre ved vejs ende, s hber ikk det var alt for kedeligt og lse men glder mig (forhbenligt) til at spille sammen med jer

Med venlig hilsen Maiken aka Starshadw

P.S Jeg har lst sd's regler og vrdier og dem accepterer jeg fuldt ud.

Officer Forum Warden

Pffftt.. Jeg tror ikke p Moonster har en kreste! =D

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du ligner en sd pige, og skriver en go ansgning, og jeg gr jo altid ind for at krester som spiller sammen, de kna.. h skal i guild sammen!

GL med ansgningen!

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Pffftt.. Jeg tror ikke p Moonster har en kreste! =D
    Meget morsomt Stoffer, meget morsomt

-Men jo, tro det eller ej, s er den faktisk go' nok.

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Velkommen til Maiken. Har vist haft fornjelsen af et run eller 2 allerede sammen med dig og de andre ToS'er. Ja og hentede jo s lige mad til din kreste her den anden dag, da han ikke selv gad flytte sig

Fang mig endelig ingame for flere runs, hvis du har lysten. Og fang os p VT. Det er altid hyggeligt.

When its dark enough, you can see the stars......

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Hej Maiken og velkommen p forum!

Vi kommer faktisk til at mangle 1 til ToS raid p onsdag, s hvis du har mod p at prve raid, kan du jo "overtale" kresten til at tanke p sin pally.
    Vil nok vre et godt sted at starte med at f samlet anbefalinger jo
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Tak tak alle sammen

@Jolei ja det var godt du gad hente det, nr han selv var lidt doven hehe

@Jirin m lige prve om jeg kan overtale ham til det nu har han jo plaget mig om at ansge, s m han jo os gi sig lidt for at hjlpe mig

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Hej du og velkommen til. Kan se du er rogue og kan li PvP - hvordan har du det med arena ?

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    Hej du og velkommen til. Kan se du er rogue og kan li PvP - hvordan har du det med arena ?
    Jeg har faktisk aldrig spillet arena, det har altid vret battleground

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa Starshadow,

Fin ansgning - Der vil komme en officer ind og kigge p din ansgning om ikke s lnge, hvis bare @Breael kan tage sig sammen *host*. Det du skal gre er at f skrabet 10 "thumbs up" sammen fra SD members. Dette kan gres ved hjlp af groups, quests, pvp samt aktivitet p bde forum og Ventrilo. Det vil hjlpe hvis du joiner /semperdanica channel (men det har du sikkert fet afvide af Moonster). Det er ogs klart et plus du kender mange fra SD (vi tller ikke @Trine med ).

Har du sprgsml er du velkommen til at sprge.

Held og lykke med din ansgning,
    Marwen

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Maiken og velkommen til forums. Beklager svartiden, men har vret ude at sejle med de gamle et par dage. @Marwen har vidst sagt det der skulle siges, s jeg vil njes med at give dig en Du virkede rigtig hyggelig til Trine og Srens grillaften!

Btw, s siger jeg jo selvflgelig

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Maiken

Sknt endelig at se din ansgning til SD - det er ikke kun Jacob der har get og ventet p den.
    Maiken er, som hun selv har skrevet, min svigerinde, og hun er en rigtig dejlig en af slagsen. Jeg er sikker p Maiken vil passe perfekt ind i SD! -og s tager jeg hatten af for, at hun til jyde sommerfesten har mdt @Manics, @Daikoi og @Breael, men alligevel har smidt en ansgning afsted til SD.

S selvflgelig et herfra!

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Maiken

Sknt endelig at se din ansgning til SD - det er ikke kun Jacob der har get og ventet p den.
    Maiken er, som hun selv har skrevet, min svigerinde, og hun er en rigtig dejlig en af slagsen. Jeg er sikker p Maiken vil passe perfekt ind i SD! -og s tager jeg hatten af for, at hun til jyde sommerfesten har mdt @Manics, @Daikoi og @Breael, men alligevel har smidt en ansgning afsted til SD.

S selvflgelig et herfra!
    hov hov du!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Det var srme p tide...

Vi har da snart lbet en hel del HC's og lvl'et nye chars op sammen med Moonster.

S herfra er der da kun en ting at gre, nemlig

go go go ind med Starshadow

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Maiken

S selvflgelig et herfra!
    He he, ja jeg syntes godt at jeg har kunnet fornemme et pres fra flere sider

men tak for de sde ord, det er jeg glad for

@Harpos ja ja skulle lige ha taget mig sammen

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Havde fornjelsen at have Maiken med p raid i aften med Tos. Ingen brok over vores wipes osv. Du var lidt stille p VT, men kender jo heller ikke os alle s godt. Spiller gerne med dig igen.

fra min side.

When its dark enough, you can see the stars......

Forum Initiate

Krte HC den anden dag med Maiken, og her til aften havde vi en hyggelig aften i BWD. Klart hun skal med, s ->

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Der skal da ogs lige vre et hurtigt herfra. Sd og behagelig person bde IRL og i WoW. Det kan kun g for langsomt med at f en SD tag p

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

jaeh, som nvnt et par gange s mdte jeg Maiken til den der jydekomsammen og hun gav et ok frste indtryk liiiige indtil vi kom til kroket... magen til snyd og bedrag og svindel og humbug! jeg vil ikke engang bare kalde det for kvindelist - nej det var sgu ren og skr SNYD!

Men nr det s er sagt, s kan jeg vist godt give en thumbs op - hun kan trodsalt holde bde moonster + familie ud, s lidt sejlivet m hun jo vre :P

/Rune

Quote Originally Posted by Manics View Post
    jaeh, som nvnt et par gange s mdte jeg Maiken til den der jydekomsammen og hun gav et ok frste indtryk liiiige indtil vi kom til kroket... magen til snyd og bedrag og svindel og humbug! jeg vil ikke engang bare kalde det for kvindelist - nej det var sgu ren og skr SNYD!

Men nr det s er sagt, s kan jeg vist godt give en thumbs op - hun kan trodsalt holde bde moonster + familie ud, s lidt sejlivet m hun jo vre :P

/Rune
    Jeg er ellers helt sikker p at det var sdan @Trine og jeg havde forstet reglerne hehe

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Har lavet lidt HC's og ToS raid igr med Maiken.
    Taget i betragning af at du ikke rigtig har raidet fr synes jeg da du gjorde det rigtig godt igr, s props for det

Ser dig gerne i SD, s der er fra mig!
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Forum Learner Snehvide's Avatar

En pige i guilden....med al det snak om hvor skuffet folk var over at snehvide var en mand med skg m disse personer da sidde og klappe i deres hnder over at der er en pige p vej ind i guilden. Go humor. Velkommen.

Quote Originally Posted by Snehvide View Post
    En pige i guilden....med al det snak om hvor skuffet folk var over at snehvide var en mand med skg m disse personer da sidde og klappe i deres hnder over at der er en pige p vej ind i guilden. Go humor. Velkommen.
    Hehe - hende her er dog allerede spoken for, s hvis folk er ude p noget m de lige forbi @Moonster frst