Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63

Thread: Snehvide søger ind i SD Swtor

Forum Learner Snehvide's Avatar

Red face Snehvide søger ind i SD Swtor

Hey SD-folkens!

Så er det hvis ved at være tid til at søge ind i SD. Første gang jeg faldt over jeres guild i forbindelse med Swtor må have været en gang i foråret, mens jeg sad og læste på swtor.dk. Dengang, som nu, læste jeg med stor interesse om jeres guild og hvilke type guild i var/er.

Vi skal jo starte fra en ende så lad os starte med mig:
    Mit navn er Claus S. Rasmussen og jeg er 34 år. Jeg bor i Århus C sammen med min kone. Børn ingen, men håber da der er nogle på vej inden alt for længe.
    I min fritid bruger jeg meget tid på at træne i fitness world - det er mest bodyfit og spinning, men ellers nyder jeg at tage nogle løbeture engang imellem. Konen...ja når man nu vælger at blive gift er det nok ens betydning med at hun betyder et og alt for en og i mit tilfælde betyder min kone alt for mig. Vi elsker og rejse og sidst år kom vi hjem fra 7 mdr i østen og for 14 dage siden kom vi hjem fra 4 uger i thailand...rejse er at leve.
    I min næste fritid...som lønslave arbejder jeg som fritidspædagogisk leder i en skolefritidsordning i Viby J, hvor jeg kaster rundt med 10 pædagoger, 100 børn og 15 h-børn. Nyder mit arbejde og de ledelsesmæssige udfordringer som opstår i arbejdet med mennesker.

Tidligere mmo spil:
    Her bliver listen lidt kort WOW...og så passer det ikke helt, for jeg husker at jeg spillede ultima online (mener sgu det var det det hed). Jeg startede med wow for 6-7 år siden og har spillet det lige siden, med små pauser. Og for lidt ver to år siden blev jeg inviteret over i en guild af en irl ven. Beskrivelsen af eXpilit, som guilden hed, ligner meget det som jeg har læst med frem til med SD og er også en grundene til at jeg smider denne ansøgning efter jer Jeg har i al den tid jeg har været i eXplicit nydt, at kunne logge mig på Ts, når man q eller raided.
    Jeg har været fast raider i eXplicit og synes det er noget af det fedeste dette first kill efter at have trænet på en boss over længere tid....husker stadig vores first kill på lich king...fedt

Overblik overblik: Hvor langt er jeg nået med ansøgningen
    Som i kan læse, skal jeg lige have skiftet TS ud med Vt, men det kræver ikke meget mere end et par klik, så jeg kan få muligheden for at hilse på jer.

Ved godt at i ikke søger Snehvide, men Claus (mit rl navn), men vil da lige give et peg om, hvad jeg vil spille swtor; jeg har stort set spillet alt i wow og fortsætter nok med at spille healer, som er min main. For det er nu engang fedt at få al skylden når tanken dør og blive overset når rosen skal deles ud efter en boss går ned

Sidst men ikke mindst jeres fem værdier:
    Hvad skal jeg sige..helt enig. I århus kommune, som jeg er ansat under, er det lykkes os at koge fem ned til tre værdier T: troværdighed, R: respekt og E: engagement.

Til aller sidst
    Så håber jeg, at jeg i SD, kan finde det samme sammenhold, som jeg har nydt i de sidste par år med gutter og gutinderne fra eXplicit.

Ser frem til at vi snakkes
    Snehvide/Claus

Mit swtor.com navn er: Tornerose
    Last edited by Snehvide; 15-09-2011 at 17:37.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Ej øv, nu troede jeg lige vi skulle have flere tøser ind i guilden, så er det bare en Claus

Men velkommen til og gl
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Knight Stormlord's Avatar

Davs Claus

Rigtig god ansøgning du har fået skrevet der, hvor du kommer rundt om det meste på en fin måde.
    Nu er det bare at være aktiv på forum, både i din ansøgning her, men også resten af det åbne rum, og så få en VT snak med en officer. VT snakken kan koordineres i denne tråd.

Så tilbage er der bare at sige velkommen til forum

Storm

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Velkommen til Claus.

Men...

Snehvide?!?!?!?
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Nu når der er nogen som troede...håbede på at snehvide var en pige, så er det jo nærliggende at spørge ind til hvad pige dreng forholdet er her i guilden?

Snehvide....det er sgu svært at droppe et navn efter så mange år. Tog nok bare navnet i sin tid for at tage pis på alle de dk børne noobs som var på serveren, men det gik jo hen og blev main og som jeg startede med at skrive har navnet sgu vokset sig på mig og er meget svært at komme af med igen....så derfor Snehvide

Quote Originally Posted by Snehvide View Post
    Snehvide....det er sgu svært at droppe et navn efter så mange år. Tog nok bare navnet i sin tid for at tage pis på alle de dk børne noobs som var på serveren, men det gik jo hen og blev main og som jeg startede med at skrive har navnet sgu vokset sig på mig og er meget svært at komme af med igen....så derfor Snehvide
    Fair nok!

Men du må bære over med mig, hvis jeg i en brandert lægger an på dig.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Quote Originally Posted by Saenjaina View Post
    Fair nok!

Men du må bære over med mig, hvis jeg i en brandert lægger an på dig.

overlever nok

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej og tak for ansøgningen. Stormlord tager sig godt af dig!

Og er 8 mands raid så ikke perfekt til dig? "Team Snehvide og de 7 små dværge"
    Vi kan sagtens finde 7 der passer profilerne =) Saenjaina har allerede meldt sig som horney..øh Lystig..
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Så er det vist heller ikke værre med det navn hva... Ikke skræmme ansøgere væk lige med det samme, med sådan en gang fælles mobning
    Vi har da, ret mig hvis jeg tager fejl, flere mandlige members der har spillet female char's, med feminine navne så deeeeeeet...

Claus, hvis du føler det er for meget, så kan vi godt finde ud af at ændre dit forumnavn til noget andet...

Indtil videre, så ser jeg det som en fordel. Nu ved SD hvem du er, og du har jo "forsvaret" dig godt nok på alle angreb so far

Storm

En næsten thumbs up for at skuffe alle de brunstige sd singler! Synes sgu navnet er helt fint, og velkommen til sd forum.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Tror vi er en del der kender det med et random nick ligesom gror fast og blir til noget man helst ikke giver slip på. Den slags godmodige mobberier ovenover kommer som regel fra folk som er usikre på deres ege maskulinitet og søger at skjule dette vha. af den slags udfald

Fin ansøgning og jyde/kbh ratioen kunne godt trænge til en forskubbelse mod vest

Snehvide er et glimrende navn!
    Og hvis folk vil joke lidt med det (Izno) så husk lige et par smilys! Ansøgeren ved jo ikke at Izno er et stort Empire hamsterhjul
    der gerne vil se ond ud, men failer da det er 10 små hello kittys der driver det rundt, og der ikke kommer så meget energi op til øverste altid ;p
    <- smily der viser jeg joker ;o)
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Snehvide er et glimrende navn!
    Og hvis folk vil joke lidt med det (Izno) så husk lige et par smilys! Ansøgeren ved jo ikke at Izno er et stort Empire hamsterhjul
    der gerne vil se ond ud, men failer da det er 10 små hello kittys der driver det rundt, og der ikke kommer så meget energi op til øverste altid ;p
    <- smily der viser jeg joker ;o)

ja ja ja indsæt dem som i vil hehe

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Velkommen til, Snehvide...

I once was Snow White... but then I drifted...

Folkens jeg overlever nok. Tager det med et smil eller fire. Ser frem til at lære jer alle lidt bedre at kende. Og valg af navn har jo virket positivt endtil nu...med alle de folk som har været inde og læse denne tråd

Hvis i ellers har nogle spørgsmål udover valg af char navn....så skyd

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Velkommen til og gl med ansøgningen hvordan mon dit navn vil blive udtalt internationalt?

Havde engang en char som hed Rødhætte...der blev jeg bare kaldt Jack

Muni - Du gør dig ikke positivt bemærket lige nu!!! Ikke ok at skrive til en ny ansøger at du er skuffet over navnet.
    Tag jer lidt sammen, og sørg for at Snehvide føler sig velkommen! Hans navn er helt ok ifølge SD navnepolitik, så
    back off!

w

@Snehvide

Jeg håber ikke du lader dig gå på af al den aktivitet der har været om dit navn. Jeg tror bestemt de fleste blot synes det er et sjovt navn. Men jeg håber ikke du lader dig skræmme af alle de bemærkninger. Selv synes jeg også, at det måske er lidt i overkanten.

Du virker som en rigtig fin fyr, som jeg tror har meget at bidrage med. Så jeg vil blot ønske dig held og lykke med din ansøgning, og håber vi får mulighed for at snakke på VT. Du skal være meget velkommen.

Og så håber jeg folk lige tager en slapper, og træder lidt tilbage. Jeg synes bestemt ikke det er sjovere, og jeg synes der er faldet nok kommentarer af på navnet. Claus har ret til at blive anerkendt for hvem han er og ikke hvad hans nick måtte være.

Så noget helt andet. Wooot du skriver,at man lige skal have en lille snak over VT på et eller andet tidspunkt. Jeg var på forleden, men fik afvide, at min hovedtelefon ikke virkede helt godt, så tjekker den lige igen ellers må jeg smutte forbi fona en af de næste par dage.

Føler med dig Claus. Jeg er kendt alle andre steder end i sd under navnet Pushkina. Og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet svinet til fordi folk tror jeg er russer. Sådan er det når vi vælger at være kreative og finde noget helt unikke navne.

Jeg syntes dit navn er cool og endnu mere fordi du er fyr. Det er da god humor

Held og lykke i sd

Quote Originally Posted by Sitara View Post
    Føler med dig Claus. Jeg er kendt alle andre steder end i sd under navnet Pushkina. Og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet svinet til fordi folk tror jeg er russer. Sådan er det når vi vælger at være kreative og finde noget helt unikke navne.

Jeg syntes dit navn er cool og endnu mere fordi du er fyr. Det er da god humor

Held og lykke i sd
    det varmer....lol Pushkina det er sgu da humor

Forum Acolyte Saxo's Avatar

Velkommen til og held og lykke med ansøgningen

Quote Originally Posted by Snehvide View Post
    Så noget helt andet. Wooot du skriver,at man lige skal have en lille snak over VT på et eller andet tidspunkt. Jeg var på forleden, men fik afvide, at min hovedtelefon ikke virkede helt godt, så tjekker den lige igen ellers må jeg smutte forbi fona en af de næste par dage.
    Det haster ikke =) bare inden release. Og snak gerne med Stormlord.