Results 1 to 15 of 15

Thread: Hvilke addons bruger i?

Forum Acolyte

Default Hvilke addons bruger i?

Jeg bruger kun standalone addons og ikke andet. Jeg kan nævne disse som jeg finder meget effektive, samt burde være der som standard fra Blizzards side:

BerserKerplosion = Når din hp når langt nok ned kan du bruge denne

BodyCount = Viser hvor mange modstandere og monstre du har nedlagt, samt hvor mange gange du selv er blevet nakket

BottomBar = Giver dig ekstra plads med en bar forneden

Bufftimers = Viser hvor lang tid der er tilbage på de forskellige buffs

CastAway = Gør det muligt at binde flere spells på en tast

Clock = Et ur der kan flyttes rundt

FastQuesttext = Gør det muligt at se tesksten hurtigere i en quest

Healomatic = Bruges af healers til at heale den rigtige ammount

LootLink = Har jeg ikke helt regnet ud endnu /lootlink

Mobhealth = Viser hvor meget hp monsteret ca har

Questminion = Viser hvor langt man er i en quest

Quickloot = Lootboksen bliver hevet hen der hvor du har din mus

SellValue = Hver gang du besøger en Vendor gemmes priser på objektet, kommer nu til at stå under alle ens objekter

Da de alle er standalone, så er de nemme og fjerne samt redigere i.
    Er der nogen som er praktiske og i synes jeg mangler, så post da bare løs...
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Ikke fordi jeg bruger nogen, venter på FB.

Men du kunne ikke poste nogle links, for jeg kan da se at der er nogen af dem jeg helt klart godt kunne finde på at bruge. Og måske også hvordan de installeres(hvis det er svært).
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Guest

den der castaway lydder lidt fusket hehe.
    Jeg kunne selv godt tænke mig at bruge Bodycount, bruger i forvejen.

Questminion= lille vindue der viser hvor langt du er i questen.

Selfcast= god til healer types, har du ik friendly target kaster man heals på sig selv.

ct_tickmod= Viser din heal og mana regen/sec.

ct_barmod=extra bars side og bund.

Mymusic= ingame mp3afspiller i wow style.

Wowreader= så jeg kan uploade char info til http://wow.allakhazam.com

Links.

CT_mod. jeg har dog fjernet en del af de addons bruger kun dem jeg nævner for oven.
    http://wow.warcraftstrategy.com/ctmo...od%20v1.46.zip

Selfcast. http://www.warcraftdatabase.net/UI/SelfCast-1.1.2.zip

Wowreader. http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html

Questminion= http://www.cosmosui.org/cosmos/Cosmos.exe
    en del af cosmos så bare slet alle dem du ik vil bruge.

Alle oven nævnte ligges i wow/interface/addons mappen.

Håber i kan bruge det.

Forum Acolyte

Jeg kan godt smide nogle links. Bliver lidt omfattende da jeg har fundet dem forskellige steder. Jeg har prøvet en del forskellige af og fundet frem til de her er de bedste og mest nyttige. Jeg gider ikke alt muligt fancy, keep it simpel.

Castaway betyder at du bare "binder" 2 spells til en tast. Dvs når du trykker på den første gang, så bruges den ene spell. Når du trykker på den anden gang, bruges den anden spell. Alt fusk og det der holder jeg mig langt fra.

Kan du forklare lidt mere om det der selfcast, lyder også lidt fusk.... :-D
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Der er andre tråde her i open hvor der er lækre links. Kig i dem for linksne.

Selfcast er der ingen grund til at bruge længere. Der er indbygget i WoW. Brug Alt-*Key* og du kaster spellen på dig selv.

/lootlink gemmer alle de items du samler op i spillet. Du kan så på et senere tidspunkt se alle de items du har haft hænderne på, selvom du ikke har dem mere. Der er mange gode sorteringsmuligheder. Lækker addon.

Jeg bruger også en der viser mig mit bank indhold. Du skal bare have den installeret og så åbne din bank. Så husker den hvad du så. Så når du står ude i marken, kan du se hvad der ligger i din bank. Kan ikke navnet på den lige her.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Acolyte

Der er wowaddons.com som har en hel liste med beskrivelse. Der kan også findes de fleste af dem jeg har downloadet.
    Det med alt knappen vidste jeg ikke. Kunne godt bruge den med banken, kan man også se inde i tasker som man evt har i banken?
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Guest

har brugt cosmo siden us cb og har aldrig haft prob med det, på nær de små bugs der self altid vil være i alphaer. bruger det nu mest kun for fast quest text og side/pop-bar

It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg har kun spillet meget lidt WOW Closed US beta, og ved ikke meget om hvad i snakker om her.. Jeg ved det er 3. person programmer, som ikke er officielle fra Blizz, og som hjælper dig til at spille nemmere WOW..

I SD har vi klare regler imod at bruge programmer som kan minde om at snyde!! Hvis Blizzard siger nej til et program i WOW, så siger SD også nej.. Møder jeg et medlem ingame der bruger noget så slemt som f.eks hvad wallhack var i CS, eller Radar i DAOC, så er det udsmidning på stedet.

Men jeg kan ikke se noget galt i programmer der giver dig bedre overblik over dine bags, eller en ekstra hotbar...

Så brug en ÆRLIG logisk sans for hvad Blizz ville sige ok for og hvad der IKKE er ok. I hvetfald som medlem i SD!..

Jeg fatter ikke at Blizz overhovedet har et system, hvor folk så nemt kan lave 3. pers programmer til... I Daoc er der ingen af den slags ud over 1-2 cheats og så de lovlige skin mods...

Skin mods er ok, self healing ting er ikke - alle bør spille på lige vilkår i RVR, ellers er det ikke fair fight :shock:

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Hvad siger du til DamageWatch Woooot?

DamageWatch: A small utility to display the duration, total damage (including spells, melee, pet) and DPS (with pet and player displayed seperately)

Har nemlig planer om at bruge den, men hvis det ikke er okay med SD' regler vil jeg selvfølgelig ikke bruge den.

Guest

Jeg tror den er ok :-D

Hvor fandt du den, link?

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    Jeg tror den er ok :-D

Hvor fandt du den, link?
    Og værsko:

http://wowaddons.com/download.php?list.3

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Selvheal (selvcast) er en del af WoW nu. Folk får gode ideer. Blizzard puter dem ingame i en ny patch.
    Alle de addons vi snakker om her er ikke snyd. De er lavet med WoW's værktøjer.
    Det er lige for alle at vælge de addons de vil have, så på den måde er det lige for alle.
    Jeg bruger selv mange forskellige, og det kan andre folk jo også gøre.

Så snart WoW siger at noget ikke er lovligt skal vi selvfølgelig ikke bruge det, men ellers må vi bare acceptere at det er en (fed) del af spillet.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Acolyte

Man kan vel selv regne ud når noget er snyd eller ikke. Blizzard har faktisk givet folk instruktioner om hvordan man skal lave sine egne addons. Det holder max i længden.

Når folk kommer med sådan noget som en fiskebot eller speedhack, så skal man ikke kunne mere end 2 + 2 før man ved det ikke er i orden.

Som jeg nævnte tidligere www.wowaddons.com er en god side. Man kan i hvert fald finde de fleste (måske alle) de addons jeg bruger.
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Guest

Ang. alt det der addon/macro. Jeg vil sige at det er diskutabelt om det er smart eller ej. Jo mindre muligheder folk har for at ændre i spillet, jo større mulighed er der for at spillet, bliver spillet, som det er tiltænkt.

Hvis man ser på swg, hvor det er temlig nemt at lave macroer. I forhold til eq. Så er der en del mere AFK gaming i swg.

Nogle gange kan man argumentere for at det gør spillet: bedre, nemmere eller sjovere. Men efter min mening bør spillet spilles som det er tiltænkt af skaberen.

- Christian