Results 1 to 22 of 22

Thread: Zump - Rogue

Forum Egg

Default Zump - Rogue

Davs.

Jeg troede, at jeg havde skrevet en ansøgning, men den har åbenbart ikke fået gemt den ordenligt. Så skriver jeg bare en ny, og bedre.

Jeg hedder Rasmus, jeg er 24 og bor i Århus. Jeg er i gang med uddannelsen til betjent, hvilket jeg er halvt færdig med. Jeg er en meget afbalanceret, rolig og afslappet fyr. Det afspejler sig muligvis i mit spil online, hvor alting ikke behøver at komme i rasende tempo. Jeg vil bare tage mig min tid, til at udforske hele spillet. Og det er så her SD kommer ind i billedet. Med andre ord, håber jeg at nyde spillets mange facetter med andre, ligesindede spillere.

I min fritid dyrker jeg amerikansk fodbold og træner meget ved siden af. Det kræver meget vedligeholdelse af kroppen at dyrke netop den sport.

Jeg har før spillet wow på den helt hardcore måde, men er blevet ældre, smukkere og har andet at se til nu. Derfor kan jeg ikke love noget fast omkring online tid osv. Men som jeg læser jeres retningslinjer og regler, er der også plads til den semi-hardcore/casual gamer.

Jeg blev først lige 50 på min rogue på bloodiron igår, så meget blær om gear og lir, vil nok ikke være på sin plads. Jeg har også en 50 warrior tank på anden server, som jeg overvejer at flytte. Dernæst en mage på vej.

Jeg håber jeg hører fra jer og håber at komme til at møde nogle af jer ingame. Hvis i mangler en mand til et eller andet og jeg er online.. så hold jer ikke tilbage. Jeg er ikke meget for solospil. pvp siger mig dog ikke noget.

Officer Forum Warden

Hej Rasmus og velkommen til vores forum.

Først skal du lige starte med at læse og godkende vores værdier som du finder HER.

Super at du har en char i lvl 50, det gør det nemmere at finde SDere at gruppe med. Join vores semperdanica channel ingame eller fang os på VT for at finde folk til at gruppe lidt med.

Må jeg spørge hvorfra du har hørt om SD?

Ellers held og lykke med ansøgningen.

/Gadrielz

Forum Egg

Dem har jeg selvfølgelig læst, og kan fuldt ud tilslutte mig de udsagn.

Jeg mener at jeg mindes SD være med på min wow server i en menneskealder siden. Azjol Nerup mener jeg serveren hed. Jeg spillede Horde i "Dark Crusaders" som var ledende guild på den server på Horde.. Dengang jeg spillede i hvert fald.

Også har jeg bare set jer rundt omkring på serveren og tænkt at, det da kunne være sjovt at prøve en ren dansk guild også. Så ved man da nogenlunde hvad man får i hvert fald.

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Hej Rasmus.

Velkommen til vores forum. Som Gadrielz skriver er det bare om at spille med os og lære os at kende. Det kan gøres i vores semperdanica channel eller på VT. (eller forum )

mvh.
    Canopener
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

Forum Egg

Jeg er kommet på jeres channel. "Desværre" har jeg fået den store mulighed det er at køre med på hundepatrulje denne uge på 22-06 vagter. Derfor har jeg ikke haft mulighed for at spiller efter kl. 20.30, hvor jeg regner med at den størte aktivitet ligger.

Jeg er geared til T2 nu, så send mig et tell, hvis i laver sådan nogle. Spørger også efter folk nogle gange i SD chan.

Har lige købt ny computer så har ikke fået VT endnu, men det skal der da laves om på når jeg vågner i morgen.

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Det er helt i orden Rasmus. Sådan en mulighed skal udnyttes.

Det er nok rigtigt at den største aktivitet ligger i aftentimerne mellem 18.00 - 24.00, men vi har faktisk en del online i løbet af dagen og på andre skæve tidspunkter også. Men hvis du allerede er aktiv i SD channel så er der nok bid. Jeg ved i hvert fald at en del folk laver T2 runs.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

Forum Apprentice Víe's Avatar

Vi fik dig (Rasmus/Zump) med som 5. mand på nogle (2 stk. eller kun 1?) t2 runs med os SD´ere (Selina, Arozan, Nerror og jeg)........
    Og fik ham endda hevet med på VT

Så på trods af lidt bøvl med lyden + stille under instance hygge (genert?) og taget i betragtning af at vi var to derinde der stadig var dårligt gearet......
    ......mener jeg at han gjorde en rigtig god indsats og var en stor hjælp som min support.
    Jeg glæder mig til at prøve et par t2´s sammen med ham på min main og hvor jeg kan få set hans DPS skills nærmere an

Ses In-game,

Vienna/Salvie
    C'est la Vie ! <3

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Quote Originally Posted by Víe View Post
    Vi fik dig (Rasmus/Zump) med som 5. mand på nogle (2 stk. eller kun 1?) t2 runs med os SD´ere (Selina, Arozan, Nerror og jeg)........
    Og fik ham endda hevet med på VT

Så på trods af lidt bøvl med lyden + stille under instance hygge (genert?) og taget i betragtning af at vi var to derinde der stadig var dårligt gearet......
    ......mener jeg at han gjorde en rigtig god indsats og var en stor hjælp som min support.
    Jeg glæder mig til at prøve et par t2´s sammen med ham på min main og hvor jeg kan få set hans DPS skills nærmere an

Ses In-game,

Vienna/Salvie
    Som Víe sagde, og umiddelbart og glæder mig til at spille mere sammen med dig.

Forum Egg

Quote Originally Posted by Víe View Post
    Genert er jeg bestemt ikke, men jeg siger ikke så meget.

Lige til info er jeg i Kbh i weekenden og får nok ikke mulighed for at spille. Kæresten vil hellere have, at jeg kigger på hende?!

Og til yderligere info har jeg flyttet min warrior tilbage på bloodiron efter en kort visit på en PVE server, navnet kan jeg sq ikke engang huske, det er også sent nu. Navnet er Bump.

Forum Recruit Arozan's Avatar

som vie sage t2 med Ump det gik fint.og da han fik vt op kunne man også sætte stemme på jeg ser fram til nogle flere runs med ham.

p.s
    Ump er verdensmestre til at gå i bad,,aldrig har jeg mødt en der kunne gå i bad på under 3 min og komme tilbage fuldt påklæt inponerende siger jeg bare

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Quote Originally Posted by Arozan View Post
    p.s
    Ump er verdensmestre til at gå i bad,,aldrig har jeg mødt en der kunne gå i bad på under 3 min og komme tilbage fuldt påklæt inponerende siger jeg bare
    Ja vi var alle ret imponerede. Men vi ved jo egentlig ikke om han var påklædt..

Officer Forum Warden

Velkommen på trial. Spørg i semperdanica channel efter en inv.

/Gadrielz

Forum Egg

Niceness.. Jeg er lige i Kbh, men kommer på i aften for et hurtigt kig. Følger mine alts med?

Og til Nerror - Jeg havde lidt tøj på. Min T-shirt lå rundt om min hals og jeg havde bare tæer da bossen blev pulled Også synes jeg også lige det er værd at nævne min vasketøj hentningsskills...

Har spillet lidt T2 med Zump og det var en sjov omgang. Imponerende badetid må jeg sige )
    Glæder mig til at spille mere med dig Thumbs up herfra !

Forum Egg

Lige for at komme med lidt update. Jeg har gearet en hel det op på det sidste. I "festugen" blev der virkelig kørt nogle T2s igennem og jeg er næsten fuld T2+ lidt raid rift gear på Zump.

Min war (Bump) er også kommet lidt med, og er nu istand til at tank T2, hvis healingen er god.

Den seneste tid er det dog gået meget ned ad bakke mht. T2s. Jeg kan faktisk næsten kun lave PUG dem som tank. Får aldrig respons på PUG når jeg søger som dps+sup.

Officer Forum Warden

Ja det er lidt svært at finde gruppe til T1 og T2s for tiden. Men det er nok fordi de fleste ikke har brug for ting derinde. Forhåbenligt ændre det sig når 1.5 rammer og man kan tjene "XP" til det nye Planar Attunement.

Edit: Hvis du har fuld t2 gear - så skal du da til og med på nogle af de raids vi kører. Det er super hyggeligt.

Forum Egg

Det første /nemmeste raid er DH ik? Så ser jeg nemlig lige lidt video på den.

Officer Forum Warden

Jo det er korrekt - og vi skal derind på Tirsdag. Hvis du lige fanger mig ingame idag så skal jeg nok hjælpe dig med sign up siden. Udover det så er der 20 mands raid iaften med Archetype i den første 20 mans instance Greenscales Blight kl 20. Der er sikkert også mulighed for at komme med. Men alt det kan vi lige snakke om hvis du kommer online i løbet af dagen.

Officer Forum Warden

Velkommen til som SD member.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Velkommen til.

Forum Egg

Næh hvor fint Tak

Tager i øvrigt på ferie fra imorgen, tirsdag til den 1. nov.

Skal bare have lidt varme og stråler.

Velkommen til og ha en super ferie