Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: Want to join the ranks of SD in SWTOR - Chrella

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Default Want to join the ranks of SD in SWTOR - Chrella

IRL:
    Jeg hedder Christian og er 27 år (28 år den 28 sep.) Jeg er gift og har 2 børn en på snart 9 og en på 6. Til hverdag arbejder jeg, som medhjælper på en special skole, i virum med børn, som har fysisk og psykiske handicap, et arbejde jeg er er utrolig glad for.

In-game:
    I computer verden har jeg prøvede en del efterhånden. Startede med guild wars, som jeg spillede ca 1 år. Skiftede så over til wow og har spillede det i ca. ??. Har været i Aesir descendts, som er en ren dansk guild på shadowsong. Startede som menig medlem, blev senere officere og har også været guild leder i ca. 1 år. Valgte at stoppe for at prøve noget andet, da jeg ikke længere følte nogle glæde ved at spille wow. Prøvede AOC, men det var ikke mig. Så gik turen over til FFXI, men stoppede da FFXIV udkom og begynde at spille det. Blev dog meget hurtig rigtig træt af det, lavede det samme hver dag og det er ikke sjovt. Kastet mig så over rift, som jeg stadig spiller engang imellem, men trænger til at prøve noget nyt. Kom så forbi fona en dag og så at man kunne forudbestille SWTOR, gik hjem og læste lidt om det og nu kan jeg ikke vente med at komme igang med at spille det.

Hvad kan jeg tilbyde guilden:
    Jeg elsker en god spøg, men ved også hvornår man skal være alvorlig. Ved også at det er vigtigt, at man møder forberedt og til tiden til raids mm. (man skal husker der er folk der venter på en.) Jeg er ikke den snaksalige type, der snakker på VT hele tiden. Jeg er mere den kreative type, der sidder i bagrunden og lytte og lige pludselig, BANG en god ide dukker op ud af ingenting. Er også utrolig optimistisk, lige meget, hvor galt det går, så kunne tingende være værre. Hjælper også gerne andre, hvis der er behov for det og jeg kan.

Type spiller:
    Jeg er mest den casual spiller, der tager tingende stille og rolig og kan godt lide at prøve mig frem. Jeg forventer ikke boost i instance og vil hellere aldrig bede om det. Min ældste datter er ved at lære at spille MMO spil, (hun har haft sin egen account på wow) så det kan godt være hun er på engang imellem. Selvfølgelig ikke på raids eller ligende. Er som sagt casual spiller, men er altid inde og tjek forummet, mindst en gang om dagen.

Til sidst vil jeg bare sige, at jeg har læst reglerne for ansøgninger og jeres værdier og alt det andet og accepter selvfølgelig tingende.

Ps. Glemte lige at sig jeg søger ind i Republic

Pps. Hedder også chrella på swtor.com

Last edited by chrella; 17-09-2011 at 11:18.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Christian,

Velkommen til SD's forum og tak for din ansøgning, som kommer rundt om det meste på en fin måde.
    Du har jo allerede snakket med wOOOOt, har meldt dig til julefrokosten, og fået banket 7 post's afsted, på trods af at du kun har været her lidt over et døgn. Thumbs up for det...

Som du sikkert allerede ved, så drejer det sig, for dig, om at være aktiv her på forum. Både i din ansøgning, men også på resten af det åbne forum. Din Trial afhænger blandt andet af om du er det. Indtil videre ser det jo godt ud, så fortsæt det gode arbejde

mvh
    Storm

Takker Storm
    Må dog indrømme at samtalen med wOOOOt, ikke gik helt som den skulle, havde problemer med mit headset, så den samtale må vi tage ordentligt en anden gang. Jeg er ret sikker på at problemet ligger i mit headset, da jeg også har børn, som bruger min computer er mit headset, røget på gulvet en del gange. Men så er det jo godt, at jeg har fødselsdag snart og konen ikke har forstand på headset, så kan jeg selv gå ud og købe det jeg vil have .

Indtil videre er jeg utrolig imponeret over denne guild der sker bare noget hele tiden inde dvs. forummer. Nu har jeg også fået nyt headset så må jeg se at få en samtale med jer inde på VT. Det bilver dog nok først senest på søndag da jeg skal ind og se ørkenes sønner iaften og imorgen skal jeg til sorø med den ældste datter og lege i barda.

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Jeps, der sker altid noget herinde Og der er noget for enhver smag Held og lykke med ansøgningen, og vi ses måske ingame

Så var jeg på VT igen idag. Fik dog ikke sagt noget af 2 grunde:
    1. Det var en interesant diskussion hest og dax havde, så ville ikke afbryde.
    2. På et tidspunkt låste dax push to talk knappe, så han snakkede uafbrudt i næsten 15 min.

Vil dog sige at det var utrolig spænende det han fortalte om, og de beregninger han havde lavet angående crafting i SWTOR.

Quote Originally Posted by chrella View Post
    2. På et tidspunkt låste dax push to talk knappe, så han snakkede uafbrudt i næsten 15 min.
    Haha ja Dax' knap sidder nogle gange fast , men han har meget godt at fortælle. Du skal ikke holde dig tilbage hvis du selv har et eller andet du vil spørge om

Forum Adept Dax's Avatar

Det var ikke 15 min!
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Dax View Post
    Det var ikke 15 min!
    Kender vi dig ret, var det sikkert 35
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

hedder også chrella inde på swtor.com

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej @chrella vil du være rar og opdatere din første post med dit SWTOR.com navn. Det gør det lidt mere overskueligt for os i ledelsen.

På forhånd tak

Mortor

Tak for hyggelig VT her i aften

Takker Mortor Var jo desværre nød til at smutte da den yngste har vokseværk og det kan gøre utrolig ondt .
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Jeg har selv børn og kan godt huske da min den ældste på et tidspunkt havde vokseværk. Det var bestemt ikke sjovt for ham.

Men vi nåede da og få snakket lidt og vi mødes nok på VT en anden igen en anden gang

Ha en god dag

/Mortor

hmm... Hvor vigtig er bonnen fra pre-ordre??

Her i wekeenden har min konen og min svigerforældre, gjort hovede rent hjemme hos os, da vi har planer om at snart at flytte. Nu viser det sig, at jeg ikke kan finde min pre-ordre cd-box, med bonnen i . Jeg forudbestilte den i fona. Jeg håber meget at den bare er endt op i mine svigerforældre sommerhus, men den kan ligeså godt være røget ud.

Tillykke med fødselsdagen

Håber du får en rigtig god dag.

/Mortor

Btw. Håber at du har fundet din bon.
    Last edited by Mortor; 28-09-2011 at 6:29.

Forum Apprentice

Den er ikke vigtig med mindre det er en CE preorder. ellers kan du bare købe en random box

Quote Originally Posted by chrella View Post
    hmm... Hvor vigtig er bonnen fra pre-ordre??

Her i wekeenden har min konen og min svigerforældre, gjort hovede rent hjemme hos os, da vi har planer om at snart at flytte. Nu viser det sig, at jeg ikke kan finde min pre-ordre cd-box, med bonnen i . Jeg forudbestilte den i fona. Jeg håber meget at den bare er endt op i mine svigerforældre sommerhus, men den kan ligeså godt være røget ud.
    Hvis du har bestilt CE, burde Fona havee dit navn skrevet ned og så må de finde dig i systemet igen.
    Hvis det bare er en alm. box du har købt, kan du som Sfinks skriver, bare købe en anden når spillet udkommer og lægge den key ind inder din konto.

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    Tillykke med fødselsdagen

Håber du får en rigtig god dag.
    Takker Mortor har stort set ikke været hjemme igår, først arbejde fra 8.30-17, bagefter vinsmagning fra 18-20.30, som mit arbejde havde arrangerert.

Har ikke fundet bonen endnu, og sidder lige nu og overvejer, om jeg ikke bare skal købe SWTOR online, på orgin når der bliver mulighed for det.
    Last edited by chrella; 29-09-2011 at 5:26.

Betalte du med dankort eller kontant?

godt spørgsmål er ikke helt sikker, men tror det er dankort.

Jeg tænkte bare du via en kontoudskrift kunne bevise at du har betalt et beløb til den butik du købte spillet i og at de så kunne lave dig en ny. Men som du selv skriver, skal den bruges til noget?

Vil mene at min pre-ordre har opfyldt sit formål, jeg har udfyldt koden på swtor.com, der ud over regner jeg med at have fri den 20 dec så må jeg på jagt efter spillet, hvis det bliver nødvendig.

Sidder lige nu på net cafe og googlede semper danica, for at hurtig at finde hjemmesiden. Faldt så over det her på daily rush:
    http://www.dailyrush.dk/boards/2240/...56596/pages/1/ fandt I nogle sinde ud af hvilken char stoffers har/havde??

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Chrella,

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step, som er
    SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) er der bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen
    Last edited by Stormlord; 17-10-2011 at 6:37.

jeg takker mange gange og ser frem til at snakke med jer endnu mere.