Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 73

Thread: Templarblade ansøger om at Join SD igen

Forum Recruit

Default Templarblade ansøger om at Join SD igen

Davs SD

Mit navn er Nicki er 32år gammel og er gammel SD i age of conan.

Jeg hed Nicademus i Age of conan som var mit brugernavn her, efter SD gik noget død AoC og AoC sådan set gik død i noget tid hvor så SD ikke forsat i det spil gik jeg over til at være uden spil til SWTOR kom på banen.
    Jeg tror desværre jeg så er røg ud i en oprydning, jeg har aldrig opgivet for SD i AoC men når til sidst kommer på og man er alene fordi mange droppe AoC så gav jeg sådan set også op.

Tidspunktet hvor jeg stoppe passe så sig godt nok da mit real life tog mere tid fra at kunne spille,det er så i dag heller ikke det samme tid jeg kan ligge i spil siden da pga. jeg har fået en dejlig datter som nu er 2 år gammel.

Jeg er i Familie med Barahir ikke noget jeg selv mener skulle spille en rolle om jeg kommer ind i SD igen eller ej.
    Jeg vil gerne spille SWTOR for SD når spillet er på market.
    Så jeg håber at jeg kan komme tilbage igen under dette navn her.

Jeg har spillet Dark age of Camelot lidt,Anarchy online,EQ2 lidt, lidt EvE online, Linage 2 Beta test/gaming, PotBs, RF Online, silkroad online, Star trek Online, Warhammer Online, LOTRO, WoW, Tabula Rasa, Guild Wars, Archlord, Allods online, DCUO, D&D online , World of Tanks, plus lige lidt RIFT nu da Vie og Nerror kom med en forklaring på spillet så skulle det lige prøves, kunne godt blive et game for mig sammen med SWTOR.

Bare et lille hint,jeg tjekker min post her hver aften så vidt muligt.
    Kommer på VT når jeg kan.
    Pre order er i hus.

SWTOR DATA

SWTOR.com nick: Templarblade
    SWTOR IMP Class 1 : Sith Warrior - Marauder - Dalmar

Det er min plan so far min Marauder er min prime character.

Cheers SD'er.
    Last edited by Templarblade; 20-01-2012 at 1:26. Reason: update

Marquis of the Board Barahir's Avatar

her fra.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Jeps, du røg ud i en oprydningsrunde.
    Kan se at din gamle bruger også er blevet slettet.

herfra i øvrigt, mangler du noget at spille er vi aktive i både WoW og Rift.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Trine er den der tager sig genansøgninger for gamle medlemmer. Så hun kommer lige forbi lidt senere. Jeg har dog lige to spørgsmål.

Hvorfor ansøger du ikke under din gamle bruger? Og kunne du fortælle lidt mere om hvad du forventer af spillestil i SWTOR?

Du kan læse en masse om vores SWTOR planer i infoposterne i forummet Ansøgninger til SWTOR.

Held og lykke med ansøgningen

EDIT: Din ansøger er ikke slettet. Jeg kan fint finde den?
    Last edited by Shade; 31-08-2011 at 15:36.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Hvorfor ansøger du ikke under din gamle bruger? Og kunne du fortælle lidt mere om hvad du forventer af spillestil i SWTOR?
    Hans gamle bruger er blevet slettet, så han er lovligt undskyldt.

Hvis han er røget i en oprydning? er det så ikke bare at stikke ham en inv igen? eller er jeg gal på den?

Forum Recruit

Til Shade

Ang. SWTOR jeg har ikke læst så meget på SWTOR siden endnu da jeg lige i dag har fået afgang til forum igen med en ny bruger.
    Men jeg ser mig både som pvp'er og pve'er,men jeg er nok mere til pve nu med pvp når jeg har lyst til det.
    Jeg har set mig lidt på at vælge Trooper som klasse,men med min kærlighed til SW verden end jeg nok med alle klasser på begge sider til sidst.
    Jeg har spillet wow eller fra US open beta til EU release til Januar i år med nogen pauser dog ikke for SD, kendte ikke til SD da jeg starte i wow.
    Jeg har spiller meget FPS også i sin tid som COD4,5, BF2,BFBC2, starte mit online gaming helt tilbage i CS,CSS,Rogue Spear,Raven Shield går vi længere tilbage var det på C64,som jeg stadig har og virker,plus nok den i Danmark der har flest spil og programmer til den god gammel computer.
    Som sagt i min ansøgning har jeg en datter nu på 2½ og hun tager meget af min tid nu tildags,så jeg spiller når jeg kan og min bedre halvdel spillede også wow i 2-3år sammen med mig, jeg ser frem til SWTOR hun er med lidt forbehold til det,men jeg håber da efter hun har set mig spille det at hun også joiner gamet og SD hvis hun får lov.

Håber det giver dig lidt svar på dine spøgsmål Shade cheers
    Last edited by Templarblade; 31-08-2011 at 16:05.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    Hvis han er røget i en oprydning? er det så ikke bare at stikke ham en inv igen? eller er jeg gal på den?
    Hvis man er røget ud i en oprydning fordi man var mega afk, så er det = at ryge ud af guilden. Der er jo ingen efterfølgende aktivitet
    der forklarer fraværet. Reelt er han jo bare skredet uden at gi besked, eller sige farvel.
    Det ville se bedre ud hvis man postede fra sin gamle profil, med link til en pæn afskedstråd.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hvis man er røget ud i en oprydning fordi man var mega afk, så er det = at ryge ud af guilden. Der er jo ingen efterfølgende aktivitet
    der forklarer fraværet. Reelt er han jo bare skredet uden at gi besked, eller sige farvel.
    Det ville se bedre ud hvis man postede fra sin gamle profil, med link til en pæn afskedstråd.

w
    `
    Han skriver jo da han stoppede online spil var pga RL tog meget af hans tid. Dette kan være grunden til en overset oprydningsmail? anyways... troede bare det var sådan Held og lykke med ansøgningen..

Forum Recruit

ang. det wooooot så har jeg faktisk skrevet en post hvor jeg sagde at jeg nok var noget afk i noget tid pga. real life og du sagde faktisk selv oki i den.
    Men kan faktisk ikke finde den eller ville jeg har smidt et link sorry.
    plus jeg tror også jeg sagde ses/farvel til alle folk på VT som jeg snakkede med i AoC dengang.
    Jeg svaret også på en mail efter AoC og jeg røg over ingen games pt. hvor man spurgte om hvad jeg havde tænkt mig at spille og jeg havde svaret SWTOR, men at der nok noget tid endnu til det kom ud tænkt jeg.

Jeg tror desværre at meget af det som jeg har skrevet var i AoC forum som jeg nu ikke kan se om det er her endnu,men jeg skrev da også ok i post om folk som joined SD i AoC som jeg spillede med da jeg var fuld member,jeg var ikke den store skriver men jeg kan se på Nicademus brugeren at jeg skrev 32 posts og jeg kan altså kun se 7 af dem nu om det er så noget med adgang til det forum ved jeg ikke lige noget om.
    Last edited by Templarblade; 31-08-2011 at 16:26.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Har snakket lidt med Templarblade idag på vt, flink fyr
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Hans gamle bruger er blevet slettet, så han er lovligt undskyldt
    @Romulus Følg mit link i posten. Hans bruger er ikke slettet.

Mange tak Templarblade

Det var lige den info jeg søgte. Held og lykke med ansøgningen

Quote Originally Posted by Shade View Post
    @Romulus Følg mit link i posten. Hans bruger er ikke slettet.
    Sært, hans oprindelige bruger eksisterer ikke mere se hans ansøgningstråd..

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Hehe det kalder jeg sgu en ansøgning

--klip------>

TemplarBlade
    Davs

Jeg hedder Nicki og er 27 år.
    Jeg er lige starte på EQ 2.

Jeg har en lvl 9 Fighter som hedder Arkaden
    Jeg har hørt at SD er rigtig cool guild/clan

Det var det vel.

Hygge

<---klip------
    der er sgu sket noget siden 2006

ps. sry for off topic
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Jeg hed Nicademus i Age of conan som var mit brugernavn her,
    Har du haft to brugere? Både en templarblade i EQ2 og en Nicademus i AOC?

EQ2 er lang tid siden, og der er vist kun 2 gamle EQ2'ere tilbage i SD (Jeg er en af dem) så jeg tror det det er bedre for din PR, at blive koblet sammen med Nicademus navnet
    Last edited by Shade; 01-09-2011 at 9:16.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Havde templarblade på VT igår, hvor han ville prøve en Rift trial, for at se om det var noget. Virker umiddelbart som en fornuftig fætter.

Forum Recruit

Jeg giver op, i vil heller sidde og rode i gammel accounts osv. i stedet for spørger om mig og SWTOR.
    Last edited by Templarblade; 01-09-2011 at 14:13.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Tror de gør det for at finde ud af helt nøjagtigt hvem du er, hvis de blander 2 forskellige accounts sammen så kan du vel pointe ud om de har den rigtige eller forkerte account, syntes det var sødt af dem at finde de accounts nu hvor du siger din er slettet, de vil jo bare hjælpe deres hukommelse lidt på vej.

Ved godt jeg kun er ansøger syntes bare det lige skulle nævnes de bare prøver at hjælpe til, især i forhold til deres egen hukommelse om dig som person, fordi swtor og spil er jo ikke så vigtige som hvem du er som person.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Hvis de konto'er stadig eksistere, kan de jo lægges sammen med den nye her, så er der ikke noget problem, med historik og hvem der gemmer sig bag hvad.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Forum Recruit

Fair nok JesperM

Begge accounts er mine ang. den første kunne jeg på et tidspunkt ikke logind på den selv efter admin hjælp.
    Den anden blev jeg nød til at lave for at være med SD i AoC, som skrev til jeg til Trine efter SD AoC var gået meget i stå og nogen rl ting at jeg stoppede og gik uden spil til SWTOR fik af vide det var oki.
    Jeg skulle bare log ind i ny og næ hvilket jeg gjorde i noget tid,men desværre med min Datter har jeg ikke haft meget tid på min computer som jeg pleje og jeg kan havde misse en mail om det med oprydning i sin tid.
    Last edited by Templarblade; 01-09-2011 at 14:46.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Quote Originally Posted by Templarblade View Post
    ang. det wooooot så har jeg faktisk skrevet en post hvor jeg sagde at jeg nok var noget afk i noget tid pga. real life og du sagde faktisk selv oki i den.
    Men kan faktisk ikke finde den eller ville jeg har smidt et link sorry.
    plus jeg tror også jeg sagde ses/farvel til alle folk på VT som jeg snakkede med i AoC dengang.
    Jeg svaret også på en mail efter AoC og jeg røg over ingen games pt. hvor man spurgte om hvad jeg havde tænkt mig at spille og jeg havde svaret SWTOR, men at der nok noget tid endnu til det kom ud tænkt jeg.

Jeg tror desværre at meget af det som jeg har skrevet var i AoC forum som jeg nu ikke kan se om det er her endnu,men jeg skrev da også ok i post om folk som joined SD i AoC som jeg spillede med da jeg var fuld member,jeg var ikke den store skriver men jeg kan se på Nicademus brugeren at jeg skrev 32 posts og jeg kan altså kun se 7 af dem nu om det er så noget med adgang til det forum ved jeg ikke lige noget om.
    Den her kan jeg give dig en hånd med.

Quote Originally Posted by Nicademus
    Holder en pause fra AoC
    Hejsa

Jeg holder lige en pause fra alt online så vidt muligt,kæreste, hus, unger kræver noget tid så jeg holder i SD AoC, jeg håber at jeg kan komme tilbage senere når jeg har mere tid også lidt mere lyst til det.

Håber at i alle sparker noget røv omkring keeps og pvp.

Venlig Hilsen

Nicademus.
    kan findes her. http://www.semperdanica.dk/showthrea...-pause-fra-AoC
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Recruit

takker Enforcer

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Nicki.

Det er mig der som Social GM prøver at holde styr på Jer der genansøger

Jeg har kigget i mine notater, og jeg kan se at jeg i oprydningen af socialt medlems gruppen i januar i år har meldt dig ud af SD. I min note har jeg skrevet at du på daværende tidspunkt ikke havde været på forum med Nicademussiden d. 28-05-2009. Jeg kan desuden se jeg har sendt en email til dig, og efterfølgende en PM på forum, og pga. manglende respons er du blevet meldt ud.

Jeg ved ikke lige om det er mig der misforstår noget, men forumprofilen @Nicademus eksisterer vel stadig, og så kan vi vel merge din gamle profil med den du har oprettet nu, for så har du din historik i SD med dig, og det er nu engang skønt nok at have det. Er du frisk på den ide?

Ellers vil jeg lade din genansøgning køre lidt endnu, og så se om ikke der kommer andre medlemmer forbi der kan huske dig

Skriv hvis du bliver i tvivl om noget.
    Hilsen Trine.

Forum Recruit

jamen i kan godt slå dem sammen under den her nye bruger,for det er det gamer navn jeg mest bruger.