Results 1 to 10 of 10

Thread: WoW og IRC

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Default WoW og IRC

Kan godt være det har været oppe at vende, eller generelt bare er en ligegyldig ide, men hvad med en IRC channel?

#semperdanica på Qnet ... Mange af os er på qnet anyways?

Guest

ehh vores irc channel er #semper-danica på quakenet. jeg ved det for jeg er der tit.

Forum Apprentice

Vi startede med at være 9-10 på. Nu er vi oppe på omkring 23. Kom endelig ind allesammen, jo flere jo bedre og en chat er altid hyglig.
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Guest

Faktisk var vi oppe på 35 den anden dag. Som Znyp vil jeg varmt anbefale folk at hoppe på irc med os andre, da det er super hygge og der kommer ofte gode debatter op og vende.
    Hvis i ikke har chat programmet kan det hentes her http://www.mirc.com/ Det er ret simpelt at komme igang med. I skal bare sørge for at den server i joiner er "Random Quakenet server" og så skrive /j Semper-Danica i skrivelinjen i bunden for at komme ind på kanalen. Hvis der er nogen der gerne vil ind, men har problemer på den ene eller den anden måde, kan jeg med høj sandsynlighed fanges på MSN. min adresse er Jarod@pc.dk. Hvis jeg er der skal jeg med glæde hjælpe jer med eventuelle spørgsmål. (I kan også skrive mig en god gammeldaws E-mail på samme adresse, hvis det er at fortrække )

Som en lille undertekst vil jeg gerne bede ham der har L rettigheder om at kontakte mig. Jeg vil gerne drøfte ideén om at få en Q bot på kanalen i stedet da det er langt at fortrække med det høje antal medlemmer der er (og muligvis vil komme) på kanalen. Dette er selvfølgelig bare et forslag og hvis den generelle mening er at der ikke er brug for det, er det selvfølgelig helt ok. Jeg vil bare gerne lige have lidt feedback.

- MVH Jarod.

Dette link tager jer direkte ind på irc siden hvis i har Mirc installed,

irc://dk.quakenet.org/semper-danica

ellers kan i benytte denne web based irc client jeg har sat op.

http://sdirc.mosejensen.dk/

SD Medlem Forum Acolyte
    Spil
    WoW

mener man skal op paa 150 personer i en kanal f0r man kan faa Q ind, og det kommer vi aldrig, og hvis vi gjorde ville vi alligevel faa taget Q vaek efter et stykke tid eftersom vi ikke kan holde en konstant paa 150. det er forresten mig der er owner paa L, men jeg har oxo lavet kebra til owner tror jeg det var

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Ja der er vist masser af irc tråde herinde hvis man lige fyrer IRC ind i søgefeltet og trykker på knappen....men ok....det kan også tage over 10 sekunder 8)

Jeg har også selv haft irc installeret og kigget ind på chatten nogle gange, men der har altid været stille som graven....om det så bare er den effekt jeg har på et chat rum eller om det bare er fordi der ikke lige var andre ved jeg ikke :P

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by crash
    Ja der er vist masser af irc tråde herinde hvis man lige fyrer IRC ind i søgefeltet og trykker på knappen....men ok....det kan også tage over 10 sekunder 8)

Jeg har også selv haft irc installeret og kigget ind på chatten nogle gange, men der har altid været stille som graven....om det så bare er den effekt jeg har på et chat rum eller om det bare er fordi der ikke lige var andre ved jeg ikke :P

Shh Crash kommer. Stille alle sammen...
    Jeg kiggede ind for første gang. Fik en lille hyggelig snak inden jeg skulle i seng. Så jeg kommer nok også forbi lidt oftere.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Nå installerede lige igen og nu er der da et par der siger noget...eksempelvis en stiv nocon der siger at man kan lave FB accs nu hvis man tager herhen og bruger firefox så sider ikke skaber sig

https://signup.wow-europe.com/menu.html

Guest

Quote Originally Posted by Chrome
    mener man skal op paa 150 personer i en kanal f0r man kan faa Q ind, og det kommer vi aldrig, og hvis vi gjorde ville vi alligevel faa taget Q vaek efter et stykke tid eftersom vi ikke kan holde en konstant paa 150. det er forresten mig der er owner paa L, men jeg har oxo lavet kebra til owner tror jeg det var
    Det er ukorrekt, jeg har stadig Q på en gammel channel (#SaPP) der sidder vi gennemsnitligt ti inde. Og med mindre kravene er blevet ændret så skal vi bare være flere generelle ops end der er plads til i en L bot på kanalen, for at få Q.