Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Barzarel søger ind til SD SWTOR

Forum Trainee

Default Barzarel søger ind til SD SWTOR

SWTOR.com navn: Barzarel

Lidt Om Mig

Jeg hedder Dennis og er 32år, er ret åben sindet som person, generelt høflig og imøde kommende, men kan til tider godt være lidt generet, første gang jeg møder nye mennesker, men så igen tror nok en del har det såden. Jeg laver P.T ikke specielt meget i det virkelige liv, ud over nogle behandlings tilbud som har været en stor del, i at hjælpe mig igennem et depression/stress sammenbrud jeg har haft, godt et år siden nu, som har lært mig en del, og som jeg nu er på vej ud af, med en ny indstilling, fornyet energy og godt humør, også er jeg også inde i nogle kursus tilbud så som psykologi og Læring & kommunikation side løbende. Så har jeg nok gjort det så ærlig so det kan gøres

Min spille baggrund
    Har spillet lidt af hvert og er ret stor bioware fan og spillet de fleste deres spil, samt er jeg også ret stor starwars fan så TOR har selvfølgelig stor interesse for mig. Ellers har jeg mest spillet MMO's som Shadowbane, World of Warcraft, Warhammer online, Champions online. Jeg har været alt fra hardcore til casual, og været lidt omkring både i store såvel som små guilds, hvilket givet mig mere overblik på hvad jeg søger i en guild.

Planlagt main
    Har sat mine øjne en del på enten jedi knight/gaurdian eller jedi counselor/shadow.

Grund til ansøgning
    Mest fordi jeg gerne vil være en del af et fællesskab, jeg skal gerne indrømme jeg har været meget self centeret førhen, men både tid og oplevelser har på det seneste åbnet mig øjne over for andre ting og værdier, og fået mig til at tænke meget mere over hvad jeg spiller for.

Jeg har læst of forstået de 5 Værdier
    -Respekt for andre
    -Ærlighed
    -Loyalitet
    -Viljen til sejr
    -Engagement i SD

Samt Medlemsskab og loyalitet.

P.S Jeg regner med at lave en Rift profil og spille Rift end del frem mod TOR's release, ved ikke om det bære nogen relevans i henhold til http://www.semperdanica.dk/showthrea...-til-spil-i-SD?

Vil arbejde på at for installeret Ventrillo snart
    Last edited by Barzarel; 24-09-2011 at 14:52.

Hej Barzarel

Velkommen til forummet og tak for din ansøgning. Du kommer godt omkring det meste.

Vores rekrutterings officer @Stormlord kommer forbi og hilser på dig snarest. Som du har læst i stickies, så er det bare at følge med på forum, og få en VT snak på et tidspunkt. Der er allerede en hel del interessante SWTOR posts, så der skulle være lidt at gå i gang med

Forum Trainee

Quote Originally Posted by hest View Post
    Hej Barzarel

Velkommen til forummet og tak for din ansøgning. Du kommer godt omkring det meste.

Vores rekrutterings officer @Stormlord kommer forbi og hilser på dig snarest. Som du har læst i stickies, så er det bare at følge med på forum, og få en VT snak på et tidspunkt. Der er allerede en hel del interessante SWTOR posts, så der skulle være lidt at gå i gang med
    Det lyder fint, tillykke igen med at du blevet SWTOR Officer, ved du om der stadig er mulighed for at tilmelde sig festen den 5. november, kan se post tråden er lukket?
    The Settlers Online - Drakenmore
    SWTOR - Barzarel 50lvl Juggernaut Empire(Retired) Shazai 50lvl Sorcerer Empire(Retired)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Barzarel View Post
    Det lyder fint, tillykke igen med at du blevet SWTOR Officer, ved du om der stadig er mulighed for at tilmelde sig festen den 5. november, kan se post tråden er lukket?
    What?? Ja det kan du skam! Og den tråd burde ikke være lukket..
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Har lige bumpet tråden.

Fælles kørsel og sofa/gulvpladser koordinerer folk selv i tråde om dette.
    Så start en tråd eller find en om enmet =)

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hey Dennis,

Jamen Hest har jo sagt det der skal siges. Men velkommen til SD's forum fra mig også da.
    Din ansøgning er fin, og du kommer rundt om det vigtigste. Iøvrigt rart at se endnu en ansøger, der kan trække gennemsnitsalderen ned. wOOOOt trækker den jo voldsomt i vejret, så jo flere under 60 jo bedre j/k
    Som Hest er inde på, så skal vi lige have en snak på VT på et tidspunkt. Ikke noget der haster, men bare inden release. Jeg annoncere snart en VT hyggeaften hvor jeg vil være online for at snakke med Jer ansøgere, så følg med på forum.

mvh
    Storm

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Hey Dennis,

Jamen Hest har jo sagt det der skal siges. Men velkommen til SD's forum fra mig også da.
    Din ansøgning er fin, og du kommer rundt om det vigtigste. Iøvrigt rart at se endnu en ansøger, der kan trække gennemsnitsalderen ned. wOOOOt trækker den jo voldsomt i vejret, så jo flere under 60 jo bedre j/k
    Som Hest er inde på, så skal vi lige have en snak på VT på et tidspunkt. Ikke noget der haster, men bare inden release. Jeg annoncere snart en VT hyggeaften hvor jeg vil være online for at snakke med Jer ansøgere, så følg med på forum.

mvh
    Storm
    Jeg tror så småt jeg ved at have Vent op og køre, og håber lidt på at jeg vil melde mig til julefrokosten den 5. hvis jeg kan finde nogle der vil tilbyde noget gulvplads eller en sofa, og evt. noget køre leje, men sidste nok det mindste problem eftersom der altid tog, hvis jeg bare kan finde frem til stedet
    SWTOR - Barzarel 50lvl Juggernaut Empire(Retired) Shazai 50lvl Sorcerer Empire(Retired)

Forum Trainee

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Har lige bumpet tråden.

Fælles kørsel og sofa/gulvpladser koordinerer folk selv i tråde om dette.
    Så start en tråd eller find en om enmet =)

w
    Vil arbejde stadig på sagen, har spurgt lidt til det i tråden og vil lige vente lidt til se hvad der sker, vil i sidste ende se mulighederne ud for billige offentlig transport midler og vandre hjem eller hoteller, før går hen og melder mig pass på det *grin*

Forum Elder Mortor's Avatar

VT done

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    VT done
    Det jo bare super så

Tak for sludderen på VT. Var hyggeligt

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Vesterbro View Post
    Tak for sludderen på VT. Var hyggeligt
    Ja, man kan næppe sige der manglede hygee eller liv, i VT SWTOR Kanalen igår

Forum Trainee

Efter næmmere samtale med Stormlord, har jeg besluttet og genoptage min ansøgning med henblik på at bliver SD medlem, og vil undskylde evt. udlejligheder ansøgnings tilbage trækningen måske havde skabt.
    Det var en trist beslutning for mig da jeg skrev den, og er nu glad for at tingene er afklaret og jeg kan se bort fra den og genoptage ansøgningen.

For dem som måske ville læse og tænke hvilken tilbage trækning, så kan sige at denne post a redigeret oven i den oprindelige ansøgning tilbage træknings post, der jeg har valgt at se den som noget der ikke posiktivt bidrager til ansøgningstråden, at fjerne den da det ikke længere er aktuelt.

Dermed da overnstående er sagt vil jeg rette blikket på at igen prøve at bidrage posiktiv og forsøge at blive et godt medlem af SD i den næmmere fremtid
    Last edited by Barzarel; 11-10-2011 at 19:10.

Quote Originally Posted by Barzarel View Post
    Efter næmmere samtale med Stormlord, har jeg besluttet og genoptage min ansøgning med henblik på at bliver SD medlem, og vil undskylde evt. udlejligheder ansøgnings tilbage trækningen måske havde skabt.
    Det var en trist beslutning for mig da jeg skrev den, og er nu glad for at tingene er afklaret og jeg kan se bort fra den og genoptage ansøgningen.

For dem som måske ville læse og tænke hvilken tilbage trækning, så kan sige at denne post a redigeret oven i den oprindelige ansøgning tilbage træknings post, der jeg har valgt at se den som noget der ikke posiktivt bidrager til ansøgningstråden, at fjerne den da det ikke længere er aktuelt.

Dermed da overnstående er sagt vil jeg rette blikket på at igen prøve at bidrage posiktiv og forsøge at blive et godt medlem af SD i den næmmere fremtid

Hej Barzarel,

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step, som er
    SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) er der bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Forum Trainee

Det lyder godt, så kunne det lyde til nogle smut forbi de interne medlems forum nu , takker mange gange for den imødekommen der har været og tilliden der er blevet givet til mig up til nu, også kan det kun siges at jeg glæder mig rigtig meget til arbejde mig frem til det næste skridt

Tillykke med trial
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Tillykke med trial
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Tillykke med Trial .

JEG ER SWTOR TRIAL I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    Redstorms Fantastiske ansøgning :

Forum Trainee

Takker for de mange tillykke ønskninger og for velkomsten til trial

Forum Neophyte Sly's Avatar

Tillykke med trial! Hopefully ses vi "på den anden side"

/Sly
    Er ansøger til Semper Danica - SWTOR

følg min ansøgning her: http://www.semperdanica.dk/showthrea...-til-SD-SW-TOR

www.swtor.com - SlySD

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

jeg har nu haft fornøjelsen af @Barzarel flere gange under min lvling ved dromund kaas han er utrolig hjælpsom og 112% SD materiale. STOR herfra

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Iznogood View Post
    jeg har nu haft fornøjelsen af @Barzarel flere gange under min lvling ved dromund kaas han er utrolig hjælpsom og 112% SD materiale. STOR herfra
    Takker ligeledes, det super sjovt og hyggeligt

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg har p. t været i 2 flashpoints med Barz. Det var faktisk rigtig hyggeligt stille og roligt fremad behagelig omgangstone rolig og venlig. Jeg er ikke i tvivl om at han vil passe godt ind i SD.

Forum Trainee

Quote Originally Posted by sprasz View Post
    Jeg har p. t været i 2 flashpoints med Barz. Det var faktisk rigtig hyggeligt stille og roligt fremad behagelig omgangstone rolig og venlig. Jeg er ikke i tvivl om at han vil passe godt ind i SD.
    Tak, syntes det blev til nogle gode runs, lidt trist min pc satte ud under mandelorian raiders, og jeg havnede i en lang kø, ellers er jeg sikker på vi nok også havde løbet den igennem