Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63

Thread: Sfinkz ansøgning

Forum Apprentice

Default Sfinkz ansøgning

Hej SD.
    Vil lige visse min interesse for jeres guild, og håber jeg kan gi et godt indtryk af mig

Jeg hedder martin er 30 år gammel, har en søn på 1½ år, er i gang med datatekniker udd.

I min fritid spiller jeg meget starcraft 2 som er det eneste jeg hygger med for tiden. Ved siden af gameing, så bruger jeg min tid på min søn og kone, jeg er ikke meget for sport osv så bruger meget tid online.
    Før swtor og starcraft har jeg for lang tid siden startet med Daoc, derefter kom jeg i us beta af wow hvor jeg spillede på us server de første måneder inden det kom til eu, jeg stoppede efter wotlk "dog lvlede jeg lige til 85... fordi... well donno" jeg mistede gejsten for det samme gear det samme grind.. manglede noget mere historie, noget "flashy stuff" Jeg har tidligere spillet starcraft 1, som jeg tidliger havde spillet og så ved sidste beta fase og release starcraft 2 har jeg gamet en små 3500 kampe "no life i know"

I swtor håber jeg på et mere modent guild, med mere "dybe" samtaler og ikke bare det sædvanlige lootwhore pik patter snak, jeg leder efter hygge og gode stunder hvor vi kan snakke om andet end spillet, jeg leder efter et guild der er hardcore men ved at når en søn skriger så springer man.

Jeg har store planer for swtor, og har self preorder Jeg vil spille Jedi Counselor. Jeg vil være blandt de første der oplever det meste, og opleve det hele før eller siden.

Jeg har læst de 5 værdier
    - Respekt for andre
    - Ærlighed
    - Loyalitet
    - Viljen til sejr
    - Engagement i SD
    Jeg har VT og mic, og jeg er ikke bange for at bruge den.

Håber i kan se mig lidt an og jeg får en chance for at joine, enten før eller ved release. Har ikke søgt andre steder og lægger en ansøgning inde på swtor til jeg også.
    Jeg vil begynde at blande mig lidt i forum der hvor jeg kan bringe noget ind.

Hilsner Martin Bech

EDIT: Swtor navn : Sfinkz per post fra admins

EDIT: Mine ingame toons hedder Alpha "original main men blev klogere" Beta "lvler den engang" Gamma "ny main"
    Last edited by Sfinkz; 15-01-2012 at 1:21. Reason: Update pga post omkring swtor nick

Hej Sfinkz

Tak for din ansøgning og velkommen til forummet.

Vores rekrutterings officer @Stormlord kommer forbi og hilser på dig snarest. Som du har læst i stickies, så er det bare at følge lidt med på forum og i din ansøgningstråd og så få en VT snak på et tidspunkt. Der er allerede en hel del interessante SWTOR posts på forummet, så der skulle være lidt at gå i gang med

Forum Apprentice

hey hest, tak for hurtigt svar, er pt i fuld gang med at læse nogle af de mere interessante forum indlæg har ikke travlt med replys, så bare tag den tid det nu skal tage

Forum Learner Snehvide's Avatar

Hej Martin! Velkommen til forummet. Altid godt at høre fra en jedi consular, jeg har lavet en tråd hvor jeg prøver at samle alt omkring consular, så hvis du falder over noget på nettet eller hvis du har lyst til at snakke omkring vores fremtidige class er du meget velkommen til at skrive på den tråd eller i forummet generelt. Gl med ansøgningen og velkommen.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Jeg har læst de 5 værdier
    Hej Sfinkz - DU skal også lige accepterer/godkende dem

Ellers held og lykke med ansøgningen.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Apprentice

Haha, ja ok, jeg acceptere dem også ^^

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Sfinkz,

Igen har Hest været hurtigere end mig, og har stort set sagt hvad der skal siges. Men velkommen til SD's forum fra mig også.
    Fin ansøgning, hvor du kommer rundt om det vigtigste, og acceptere vores 5 værdier på falderebet
    Som Hest nævner, så skal vi lige have en lille snak på VT. Ikke noget, der haster, bare vi når det inden release.
    Jeg annoncere snart en VT hyggeaften, så følg med her på forum for at se hvornår det bliver.

Mvh
    Storm

Forum Apprentice

Kan du regne med jeg vil gøre vi snakkes på vt

Forum Apprentice

Lille update, har snakket et par gange nu med hest, og var i en længere lyttemarton igår med dax (slet ikke missundelig nejda overhovedet ikke) Har snakket med et par andre aplicants men mangler stadig storm/wooot, men jeg holder stadig øje med den hygge aften, og storm har forklaret hvorfor han ikke har tid før senere i denne uge :=)

Forum Knight Stormlord's Avatar

Fin lille snak på VT.
    Fortsæt du det gode aktivitets niveau - Så er du godt på vej til en trial

/Storm

Btw, held og lykke med rygestoppet

Forum Apprentice

brrrrrrr grrrrrr rawww massaaa gsldnklnklnkla inmnajd tak... grrrr breeeeee
    jeg hader abstinenser

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej sfinkz

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step, som er
    SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) er der bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Forum Apprentice

Super fed nyhed her på en trist regnfuld søndag. og helt sikkert, skal nok læse op på det hele, og mange tak for chancen

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Tillykke med Trial!
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Sfinkz har kørt et livestream af hans beta til stor fornøjelse for mig Han er i øvrigt fast inventar på VT efterhånden og er god til at komme med råd og hjælp.

Tak for hjælpen med at få sat Republic guilden op i går.

Forum Learner Enutie's Avatar

Tillykke med Trial
    Alts: Emilia - Powertech. Athená - Sage. Legacy name - Deps

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Ja Sfinkz, når du er på trial, så skal du såmænd ikke have flere anbefalinger Men det skader jo heller ikke.

Sfinkz og jeg hyggede igennem et par HC's på Nar Shaddaa i går aftes. Grundet vores level (27) kunne vi klarer os kun med vores companions, men Sfinkz udviste gode egenskaber, da vi uden egentlig at snakke om det, formåede at kombinere vores indsats, uden at det på noget tidspunkt blev rigtig farligt
    Quinn - One name. One legend

Forum Apprentice

Tror jeg skal have anbefalinger fordi jeg kom på trial før spillet blev released?

SD Medlem Forum Trainee Drex's Avatar

Tilbragte et par gode timer med en af Sfinkz's alts på Tatooine her til aften, han har styr på det. Måtte da stramme mig an for at følge med, og så virker han flink og sympatisk.
    Kun gode ting herfra.
    Gabriela Soukalová - currently ranked #1 in womens biathlon world cup

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Quote Originally Posted by Sfinkz View Post
    Tror jeg skal have anbefalinger fordi jeg kom på trial før spillet blev released?
    hmmm det har du vist ret i, under alle omstændigheder
    Quinn - One name. One legend

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Thumbs up herfra, Brugt nogle timer på VT sammen

Forum Elder Mortor's Avatar

Jeg vil også gerne give dig en fordi du er en hjælpsom person som jeg bestemt mener vil passe godt ind i SD.

Forum Apprentice

Tak for alle de fine thumps jeg har fået, var på raid med trial banden og i nogle bg's efter med de to medlemmer som var med @jerome og @harzoo samt @duane syntes vi havde det morsomt nok, fik også en længere snak for nogle dage sidden med @Nerror hvor vi fik roddet noget tingel tangel ud selv om manden vil snakke seriøst med mig kl 5 om morgenen !!?!?!?!.

Derudover har jeg spammet lidt for at få folk i et par hc´s men virker ikke helt endnu men skal nok komme i ugens løb. er skrevet op til de næste par raids og syntes godt nok de"bioware" har fået en cool operation selv om jeg var newboooiiii on the block der.

Mit gear er efterhånden nået op til gode nok levels til jeg ikke er leech mere og glæder mig til mere agro.

Nå det var update fra mig, ved godt jeg ikke skriver ofte, men gider heller ikke skrive tak hver gang en skriver her. men endnu engang, tak ti'l alle ovenover og til dem der kommer nedenunder

Forum Initiate

Jeg har lavet en del med HM og raid med Sfinkz her fra
    JEG SPILLER PÅ SWTOR EMPIRE, EN DEL AF TEAM TRIAL - Klik her

for datacron jagten