Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 63

Thread: Sfinkz ansøgning

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

En hyggelig aften med lidt datacron jagt, så
    Games played:
    Too many ...

Forum Apprentice

Hoppede lige på raid som standin med @Gadrielz og hans hold, var morsomt nok, gik igennem ev og trasher med dem på min alt alpha

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

dejligt med at få Soa ned, og tak for hyggeligt raid
    Games played:
    Too many ...

Officer Forum Warden

Tak for du gad og hoppe ind og hjælpe os =)

herfra for at hjælpe os med raid

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Herlig fyr, Tog en datacron sammen med ham på hans første level 50.
    Desuden så har jeg fundet ud af han spiller og følger med i SC2 og da jeg selv kun ser det og ikke spiller eller følger saa meget med i det må han da med så jeg har en der kan fortælle mig hvornaar de gode kampe er..
    Så en herfra.

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for Hygge datacron jagt i søndag og for hjælpen igår på raid var super hygge. Helt klart sd materiale

Forum Apprentice

Mine bekymringer som jeg har luftet for et par folk et par gange er ikke blevet bedre det sidste stykke tid, der er ikke noget hjælp at hente fra sd på empire siden, har prøvet det bedste jeg har lært at blande mig at spørge dagligt 3-4 gange, hjælpe alle jeg kan for at få ingen svar tilbage når jeg så har brug for det, har endelig kommet i et raid og så¨bliver det smadret "a fair nok grunde" efter 1 gang. har ingen udsigter til raids i nærmeste fremtid i sd, så skal pug mig vej frem, og det gider jeg ærlig talt ikke. Jeg vil lede efter et guild der passer mig mere, jeg siger tak for denne gang og håber i klarer jer, men der er nogle issues med empire der ikke lige passer ind i min hverdag. Så hermed trækker jeg min ansøgning tilbage fra sd.

nærmere kan jeg lige kort nævne første toon Alpha ingen jeg spillede med, men det var pga jeg var foran alle, så det er fair nok, min anden toon gamma nåede jeg på 1-50 1 gang at spille med en fra sd "shoutout drekz" på lvl 50 efter 2 uger hvor jeg spørger dagligt har jeg stadig ikke været med members i instances "ud over 1 raid" har snakket på vt med @Nerror om det og det bunder mest af alt i at der simpelt hen ikke er nok lvl 50 endnu, kan være det kommer kan være det ikke gør.

Eneste jeg har lavet med sd members er lidt pvp, hvilket er sjovt nok, men det er de samme 2 som altid.

Shoutout til Duane han er sku en boss!
    Shoutout til @Valdemax du er sej!
    Shoutout til @Lack for bare at være social! (og svare)

Anyways nåede ikke at lære så mange at kende så¨nok ikke så meget at sige. snakkes drenge og piger!

Forum Elder Mortor's Avatar

Quote Originally Posted by Sfinkz View Post
    Mine bekymringer som jeg har luftet for et par folk et par gange er ikke blevet bedre det sidste stykke tid, der er ikke noget hjælp at hente fra sd på empire siden, har prøvet det bedste jeg har lært at blande mig at spørge dagligt 3-4 gange, hjælpe alle jeg kan for at få ingen svar tilbage når jeg så har brug for det, har endelig kommet i et raid og så¨bliver det smadret "a fair nok grunde" efter 1 gang. har ingen udsigter til raids i nærmeste fremtid i sd, så skal pug mig vej frem, og det gider jeg ærlig talt ikke. Jeg vil lede efter et guild der passer mig mere, jeg siger tak for denne gang og håber i klarer jer, men der er nogle issues med empire der ikke lige passer ind i min hverdag. Så hermed trækker jeg min ansøgning tilbage fra sd.

nærmere kan jeg lige kort nævne første toon Alpha ingen jeg spillede med, men det var pga jeg var foran alle, så det er fair nok, min anden toon gamma nåede jeg på 1-50 1 gang at spille med en fra sd "shoutout drekz" på lvl 50 efter 2 uger hvor jeg spørger dagligt har jeg stadig ikke været med members i instances "ud over 1 raid" har snakket på vt med @Nerror om det og det bunder mest af alt i at der simpelt hen ikke er nok lvl 50 endnu, kan være det kommer kan være det ikke gør.

Eneste jeg har lavet med sd members er lidt pvp, hvilket er sjovt nok, men det er de samme 2 som altid.

Shoutout til Duane han er sku en boss!
    Shoutout til @Valdemax du er sej!
    Shoutout til @Lack for bare at være social! (og svare)

Anyways nåede ikke at lære så mange at kende så¨nok ikke så meget at sige. snakkes drenge og piger!
    @Sfinkz jeg sender dig lige en PM

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Noooes Gamma.. Hvem skal jeg saa snakke SC2 med.. Haaber du kigger ind forbi VT engang imellem og snakker med mig.. Og paa Friends er du kommet saa skriv hvis du er fresh paa noget, hvis jeg ikke er for skæv er jeg med paa det meste.. Og skulle du vælge søge ind igen senere, vil min altid være der..

Jeg har skrevet sammen med Sfinkz hvor jeg siger at jeg er ked af at hans valg, og at han altid er velkommen til at vende tilbage hvis han ombestemmer sig.

Held og lykke fremover

De bedste hilsner

/Mortor

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Ærgerligt at høre synes jeg. Men jeg håber meget du finder et godt sted at være i det mindste.

Forum Apprentice

tak for de pæne ord på vejen, og husk jeg har ikke noget mod folkende, det er bare at der ikke er udsigt til raids foreløbigt, og det er vigtigt for mig
    håber selv af jeg finder et sted at være ellers må man jo finde et random pvp guild og hoppe derind,

Forum Knight Stormlord's Avatar

Øv Sfinkz,

Den havde jeg sgu ikke set komme. Du var faktisk kun et mulehår fra at blive medlem, da du passer som fod i hose, ind hos SD.

Var det ikke noget du selv kunne sætte op sådan et Raid?

Om ikke andet så ønskes du held og lykke i din videre færd,

/Storm

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Argh Sfinkz, nu må du lige skrue hovedet fast. Jeg bruger jo ikke min tid på VT med hvem som helst

Tag så og læs dine PMs!

Forum Apprentice

@Stormlord og @Jeoparty ej hvor er i onde og søde på samme tid. Jeg er tosset med guilden og kan ikke sætte en finger på andet en meget meget få, men vil sku gerne raide i swtor kom bare på det forkerte hold ^^

Forum Adept Dax's Avatar

Skam at se dig smutte Sfinkz, og jeg håber da at empire får styr på noget mere raiding hurtigt så du kan finde nogle at spille med.
    Last edited by Dax; 19-01-2012 at 2:59.
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

SD Medlem Forum Disciple

Det er jo altid kedeligt at sige farvel til et muligt medlem - men held og lykke med det hele.

Har du overvejet at joine den anden server for en tid?

Forum Apprentice

@Galicia Det havde jeg faktisk, men efter 2 gange 50 så har jeg brug for lidt pause i lvling

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Kan du ikke blive i sd også pugge raid til du kommer på et sd hold? Du kan jo være afløser på gadrielz hold? Ved godt du ikke vil pugge men syntes det synd du forlader os hvis du er glad for at være her!!! Jeg har ikke selv spillet med dig, men du virker som en der er fornuftig og vil passe ind i sd! Aldrig giv op før den fede kone har sunget

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

What? smutter du fordi der ikke er udsigt til raid?
    Hvad med om i får sat jer sammen og lave nogen hold?
    Jeg så dig som en SD'er, og er ked af du tager en alt for forhastet beslutning som denne.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice

Ok, efter 24 timer hvor folk har skrevet til mig at jeg fucker op så¨kan det godt være det har været forhastet, og jeg er villig til at prøve forfra. Det som jeg så kan prøve er at se om man kan skrabe nogen sammen igen til et raid, skal dog sige at hvis der ikke sker noget på raid fronten inden for den næste månedes tid er jeg nok nødt til at sige sd ikke er for mig. jeg vil give den hele armen som jeg hele tiden har gjort, og indtil jeg eller helst en anden stabler noget raid på benene skrev @Jeoparty om et tilbud jeg kan bruge. Jeg ved udemærkede godt jeg starter på¨bunden igen og vil gerne hører om i vil jeg skriver forfra eller hva, jeg også helt indforstået med at jeg er bare ansøger et par måneder eller hvor lang tid i dømmer rigtigt, da medlem eller ikke medlem ikke er det der betyder noget for mig, det er de folk jeg spiller med. Hvis det kan accepteres ellers fortæl hvad og om der skal/kan ske noget i den retning, Jeg er meget rørt over dem der har skrevet til mig både her og i pm, for troede virkelig ikke der var nogen der ville savne mig.

Quote Originally Posted by Sfinkz View Post
    Ok, efter 24 timer hvor folk har skrevet til mig at jeg fucker op så¨kan det godt være det har været forhastet, og jeg er villig til at prøve forfra. Det som jeg så kan prøve er at se om man kan skrabe nogen sammen igen til et raid, skal dog sige at hvis der ikke sker noget på raid fronten inden for den næste månedes tid er jeg nok nødt til at sige sd ikke er for mig. jeg vil give den hele armen som jeg hele tiden har gjort, og indtil jeg eller helst en anden stabler noget raid på benene skrev @Jeoparty om et tilbud jeg kan bruge. Jeg ved udemærkede godt jeg starter på¨bunden igen og vil gerne hører om i vil jeg skriver forfra eller hva, jeg også helt indforstået med at jeg er bare ansøger et par måneder eller hvor lang tid i dømmer rigtigt, da medlem eller ikke medlem ikke er det der betyder noget for mig, det er de folk jeg spiller med. Hvis det kan accepteres ellers fortæl hvad og om der skal/kan ske noget i den retning, Jeg er meget rørt over dem der har skrevet til mig både her og i pm, for troede virkelig ikke der var nogen der ville savne mig.
    Jeg kan forsikre dig om at du ikke starter forfra med din ansøgning..... Er der nogen som har bemærket at Sfinkz har været væk... Nej godt så, din trialstatus er hvor du slap

end of story people move along nothing to see here
    Last edited by Mortor; 19-01-2012 at 21:10.

Officer Forum Warden

Valdemax er igang med at få jeres raidhold igang igen. Så afsted skal i nok komme.

Glad for at se du har fortrudt.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Valdemax er igang med at få jeres raidhold igang igen. Så afsted skal i nok komme.

Glad for at se du har fortrudt.
    Lyder sku godt.