Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: [06.09.2011]Ansøgning Casual. - Larsvegas 85 Holy Priest

Default [06.09.2011]Ansøgning Casual. - Larsvegas 85 Holy Priest

Hey SD!

Først og fremmest vil jeg gerne lige sige jeg har læst næsten hele jeres forum, bla. Jeres 5 værdier, som jeg er indforstået med, og helt enig med.

Info om mig som person

Jeg hedder Martin og er 19 år gammel, jeg bliver kaldt af Lars af mine irl venner, så derfor blev navnet nået så seriøst som Larsvegas.. Jeg er lige pt. Igang med at fuldføre min studenter eksame på et VUC (HF). Som jeg håber på jeg kan komme igennem. :-)
    Ellers har jeg et.. Ja, et lorte arbejde i føtex som kasseassistent (jeg skal jo tjene til de bajere jeg får ned i weekenden) Hvilket jeg gør en gang om ugen, nemlig onsdag fra 17 - 20:15.
    Men som jeg allerede har været lidt inde på, elsker jeg at drikke bajere sammen med gutterne dog holder jeg det i weekenden så jeg også kan få tid til bla. Wow.
    Jeg har i snart 3 år spillet bas, og elsker meget forskelligt musik (mest af alt det hårde) Og studerer også musik i skolen. Ellers syntes jeg at jeg har været meget godt igennem hvilket person jeg er, spørg endelig ind hvis i har noget på hjertet, jeg har intet at skjule.

Info om min wow char: http://eu.battle.net/wow/en/characte...rsvegas/simple

Min char hedder som sagt Larsvegas, jeg har lige pt 362 item level, og er klar til Firelands, men har ikke haft muligheden for at prøve kræfter af i firelands endnu. Da jeg tidligere har været i en anden dansk guild (Wrath of Neophyte) men desværre blev den opløst. Anyway det jeg ville frem til er, jeg har spillet på standby i deres raids siden FL kom ud, på grund af noget splid imellem officere + raiders.
    Anyway, jeg elsker at heale og har spillet holy priest i 3 år. Dog blev mit tidligere account hacket lige før cata, så dette er en ny priest! Tidligere spillede jeg alliance på Tarren Mill under navnet "Angeleye" - Og den tid spillede jeg i nogen meget core guilds, altså nogle der lå øverst på rank listen på tarren mill, og det har jeg ingen idé om at gentage.

Øverige info:

Efter jeg har læst omkring jer, er jeg blevet lidt ligeglad om i har lyst til at bruge mig som core raider, eller bare som et back-up member. Da i lyder som en (undskyld udtrykket) Pisse hyggelig guilden.
    Min computer er under et halvt år gammel og kostede mig tæt på 17k. Orker ikke at skrive alle specs så håber i kan tænke jer til hvad der er i den
    Jeg har en microfon, og elsker at sidde på ventrilo til en lille snak (bare det ikke bliver for sent, så jeg vækker hele huset)

- Jeg vil glæde mig til at hører mere fra jer, imens vil jeg joine jeres in-game channel, og smutte en tur på ventrilo.
    Og så kan i godt begynde at give mig et par så jeg kan komme med i guilden!
    (Skrevet lidt sent, undskyld for stavefejl)

Hilsen Martin

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til SDs forum

Kan se du har sat dig ind i tingene og har fået udarbejdet en fin ansøgning. Du kommer selv omkring de forskellige veje at samle anbefalinger så nu skal du bare ud og give den gas med at samle 10+ anbefalinger i den kommende tid.

Skulle du have nogle spørgsmål eller lignende så fang @Galicia eller @Marwen som står for vores rekruttering.

Held og lykke med din ansøgning

Jo mange tak.
    Det eneste spørgsmål jeg har er.. Har jeg glemt noget?

P.s Så du kommer fra bornholm, så ville lige tilføje jeg er halvt bornholmer. Men har boet i København hele mit liv.

Omkring selve ansøgningen ser den fin ud, du kan altid smide lidt mere ind om hvem du er som privat person, samler du på tyske märklin togskinner eller er du helt pjattet med at dyrke pingpong alene osv

Hvor på Øen er du så halvt fra?

Hehe..
    Har ikke så meget mere at tilføje til det personlige, da jeg ikke laver mere end hvad jeg har skrevet.

- Min mor kommer fra Rønne, og halvdelen af min familie bor stadigvæk derhenne, så er tit henne på ø'en

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Hej Martin (eller Lars) og velkommen til SDs forum

Se at få joinet /semperdanica kanalen og lav nogle heroics/raids med os.
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Fin ansøgning.
    Hvad er det for noget musik du spiller?

Regio: Skal jeg nok, når jeg engang kommer online lidt senere idag

Agge: Og mht musik, tja det er rimelig hårdt henne i metalcore/post-hardcore genren, lidt hen af Pakrway Drive / Underoath ligger vi os meget hen af. Men spiller mange forskellige genre jeg når f.eks er i skole, så har en meget bred musik smag
    Last edited by Larsvegas; 08-09-2011 at 14:38.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Heysa, @Larsvegas

Fin ansøgning, der mangler jo ikke andet end du lige skal få gruppet med nogle SD'ere :-)

Jeg ønsker dig alt held og lykke med din ansøgning, og som nævnt - skulle du have spørgsmål er du velkommen til at spørge.
    Du kan også oprette dig på vores Raidplanner og se om du kan prøve at få signet til nogle af de raids der er derinde.

-Marw
    Last edited by Marwen; 07-09-2011 at 16:20.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Vi har en tråd hvor folk lægger lidt musik ud til offentligt skue hvis det var noget http://www.semperdanica.dk/showthrea...d-produktioner.

Jeg har været i en enkelt HC med Lars, og der er ikke noget at sige udover det gik fint. Og bange for at snakke på VT er han jo ikke...

Thumbs up!

jeg har været i en HC med lars og i et enkelt MC run. Det gik skide godt, ikke noget at sige noget ondt om.

Thumbs up! herfra.. Super dude!

Jo mange tak Marwen og Daniel F (Salumar?)

- Jeg fik at vide fra Jeo jeg skulle skrive ned dem jeg har spillet sammen med fra SD, og efter idag har jeg groupet op med følgende: Jeolix - Stormlord - Schepke - Jaybied - Marwen - Tokamon - Zuló - Salumar - Renezmae - Relephant
    Og det har været pisse hyggeligt så håber da på flere thumbs op
    Last edited by Larsvegas; 07-09-2011 at 23:53.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by Larsvegas View Post

- Jeg fik at vide fra Jeo jeg skulle skrive ned dem jeg har spillet sammen med fra SD, og efter idag har jeg groupet op med følgende: Jeolix - Stormlord - Schepke - Jaybied - Marwen - Tokamon - Zuló - Salumar - Renezmae - Relephant
    Hvis du finder deres forum navne kan du give dem en notice om tråden ved at sætte et @ foran, feks. @Jeoparty, @Stormlord, @Renezmae, @Relephant etc. etc. :-)
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Lavede en almindelig hc og en za sammen med larsvegas...
    Du skal være lidt bedre til at heale når både jeo og jeg er med, ellers har man jo ikke råd til at løbe med dig j/k

Det gik fint og du var hyggelig på vt. Thumbs up herfra

Jeg var også med igår, men det var kun i MC - Vi havde en hyggelig aften på vt, men vil gerne lige løbe nogle hc's med dig inden jeg smider min tomle i vejret

Dog må det blive med mig som healeren, da jeg sutter max til dps

Du får også en thumbs up fra mig. Var nogle hyggelige runs igår.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Dog må det blive med mig som healeren, da jeg sutter max
    nå nå ja ja ... sådan er det også en måde at få nye folk i guilden på `? :P he he

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Jep Daniel F = Salumar

Også herfra, havde nogle hyggelige ikke super seriøse runs i går og rart at se du ikke er bange for at lade Stormlord dø :-)

Jeg siger tak for de fine op og jeres thumbs up
    Dog vil jeg lige sige til .. Trine?/Renezmae jeg sutter også max som DPS på min Priest.

Dog vil jeg lige sige til .. Trine?/Renezmae jeg sutter også max som DPS på min Priest.
    Den må jeg huske -- at kalde @Renezmae for Trine!!! :P

Kan fortælle dig at navnet er Tania :P Men der findes da også en Trine i guilden

Og dernæst - så er det jo dig som person (og ALLE dine toons) der søger ind i SD, ikke kun din priest, og nu har jeg jo set at du har en shaman, så mon ikke vi kan løse dps-problemet? :P

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Trine/Tania kartoffel/kartoffel
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Apprentice

Tro det eller lad være... uden yderligere opfordring vil jeg hermed give en Thumbs up, for nogle hyggelige runs med Larsvegas den anden dag.
    bare surt jeg skulle lave al dps'sen selv :P