Results 1 to 16 of 16

Thread: Installationsproblemer

Default Installationsproblemer

Jeg har endelig fået downloadet clienten (igen), men jeg har stadig det samme problem som før. Allerede tidligt i installationen stopper den helt, og fortsætter ikke igen..
    Dette sker ved terrain.MPQ.

Nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

..Frustreret.. :evil:

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Her du prøvet med tålmodighed?

terrain.MPQ fylder over 1 GB udpakket, så den tager LANG tid at installere. Hos mig tog den 5 - 10 min. hvor det så ud som om der ikke skete noget.

Jep, det har jeg også prøvet nu.. Den har lige stået i 4 timer, mens jeg har været ude og køre - still nothing!

Men det er da lidt mærkeligt eftersom jeg har hentet 2 clienter, og de begge stopper samme sted.
    Skal jeg virkelig hente een gang til? :cry:

Hvor meget fri plads har du på din harddisk(e)?
    Flay
    Torrick

Jeg har omkring 130gb, så det burde ikke være min hæmsko.. (staves det sådan?)

Er det hele på en disk/partition? Eller er der en der tæt på at være fuld?
    Flay
    Torrick

Guest

Det lyder da underligt. Har du prøvet og vælge et andet install dir? Ved ikke om der har noget og sige, men nogen gange er putere underlige Håber du får det til og virke!

Quote Originally Posted by bane
    Er det hele på en disk/partition? Eller er der en der tæt på at være fuld?
    Selve installationsfilerne på de 2,5 gb ligger på min 200gb harddisk, og spillet forsøges installeret på min 80gb der er delt op i 2.

Quote Originally Posted by qutanis
    Det lyder da underligt. Har du prøvet og vælge et andet install dir? Ved ikke om der har noget og sige, men nogen gange er putere underlige Smile Håber du får det til og virke!
    Ja, det tænkte jeg også på, så jeg har også prøvet at installere på den anden partition, men heller ingen held her..

:roll:

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Prøv at vælge samme partionen som install filerne, virker det ikke så prøv dit system drev- som nævn- comps kan være totalt utilregnelige en gang i mellem...
    Quinn - One name. One legend

Nu har jeg prøvet at installere på alle partitioner, og harddiske jeg har til rådighed - og til ingen nytte.. :evil:

Men ok, en af mine kammerater skulle gerne få det ned senere idag, og så må jeg prøve med den install..

Forum Acolyte

Ellers er der ikke andet for end at du kopier din kammies version efter han har installeret det. Det var hvad jeg gjorde, uden problemer, i us open. Wow behøvede, i hvert fald på det tidspunkt, ingen for for registringskode eller andet.
    Held og lykke med det!!
    Wuncher
    Muncher
    Pvm
    Pm

Forum Apprentice

Du kan tjekke om tjecksummen er korrupt via Blizzards Support Side. Det sker nogle gange at terrain.mpq ik lige virker, men hvis du henter den igen så kan det rette sig ud.
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Nu har jeg forsøgt med kammeratens installation, men det giver nøjagtigt det samme resultat!
    Det er godt nok lidt irreterende..[/i]

Guest

Kære Jax,

Jeg har oplevet samme problemer som dig. Løsningen er imidlertid at forsøge at installere igen.

Jeg måtte genstarte min install ca. 15 gange inden den blev gennemført. Inden det lykkedes så oplevede jeg at installen standsede ved flere forskellige MPQ filer, hvorefter jeg blev nødt til at cancelle og starte forfra.

Det pudsige er at den MPQ fil som standser install den ene gang ingen problemer giver den næste gang. Go figure. Men løsningen er altså at prøve indtil det lykkes.

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Du har nok allerede gjort det, men hvis ikke, kan du også prøve at køre defrag. / scandisk på det drev du vil installere på.

AAAAHAHAH! :-D
    Så er jeg inde!! :-D

Jeg læste frem og tilbage inde og blizzards tech forum, men kunne ikk rigtigt finde noget specifikt.. Der var dog mange der klagede over fejl i spillet, kunne føres tilbage til deres ram.. Det ville jeg så lige prøve, så jeg smuttede ned i den lokale computerkiosk, købte nogle nye ram, hev de gamle ud og forsøgte at installere: Denne gang helt uden problemer!

Nu har jeg en dejlig Tauren Shaman lvl8! :wink: