Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: [12.09.2011]Ansøgning Casual - Holy Paladin Vepzen

Forum Egg Vepzen's Avatar

Default [12.09.2011]Ansøgning Casual - Holy Paladin Vepzen

Hej SD-folk.

Hermed en uopfordret ansøgning til guilden, som jeg håber i vil kigge lidt på.

Lidt om mig:

Navn. Thomas Troelsen
    Alder: 22
    By: Aalborg
    Karakter: Social, imødekommende, venlig. åben og velformuleret.
    Character: Main: Vepzen : Holy Paladin med Protection OS, Alt: Ildkuglen: Mage Arcane/fire

Til dagligt arbejder jeg som Erhvervs-konsulent hos Telenor i Danmark og det har jeg gjordt de sidste 2 år. Udover det så bor jeg i Aalborg hvor jeg er født og opvokset. Her får jeg tiden til at gå med løb, styrketræning, golf, fodbold og hvad jeg ellers kan finde på at kaste mig over.

Det var egentligt ikke meningen at min apply skulle opfattes som raider udelukkende, da jeg slet ikke raider i øjeblikket. Så casual vil være helt fint på nuværende tidspunkt. Mon ikke der bliver mulighed for at raide og løbe lidt dungeons på den måde også

Jeg har spillet WoW på Tarren Mill i omkring 3 år snart, og har faktisk spillet en del forskellige classes. Men det seneste halvandet års tid, har det primært været på min paladin, som jeg virkelig nyder at spille. Jeg startede med at raide seriøst i WotLK - Her som healer. Jeg raidede med guilden Ars Moriendi, som dog er mere eller mindre inaktiv i dag. Progress i WotLK nåede 11/12 på HC. HC progress var dog på min warlock Hvepzen grundet replace i lineup.
    Jeg er en social og åben type når der ikke raides, men i de timer der raides, er jeg mere seriøs, da jeg mener at god progress fremmes af koncentration og dedikation - Der skal være plads til sjov og spas, men bestemt også til seriøsitet.

Jeg har igennem et længere stykke tid overvejet at finde ny guild, således jeg igen kan komme igang som seriøs raider, da jeg mest render rundt og pugger samt leveler nye characters nu. Jeg har aldrig været i en dansk guild før, men kan mærke at det er lige præcis det som at jeg har lyst til nu. Jeg er efterhånden blevet så "gammel" at de kerneværdier som i har, det er lige nøjagtigt hvad jeg leder efter i mit spil. Så dette er den perfekte mulighed for at komme igang igen.
    Min progress i Cataclysm er ikke prængende, men har da klaret BoT, BwD og 2/7 i Firelands. Så lidt har jeg da forsøgt mig med.

http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Vepzen/simple --- Jeg ved godt at der er noget PvP gear på, men det skyldes simpelthen at jeg var nødt til at hæve mit ILVL for at komme med i PUG's før jeg havde achivements. Det er desværre sådan spillet er blevet efterhånden synes jeg. Gear over skills. Men de enkelte stykker PVP gear som jeg render rundt med, vil naturligvis hurtigt blive skiftet ud, så snart jeg kommer igang med at raide. Det er ikke fordi jeg nyder at løbe rundt med Resilience fremfor Mastery bla.

Men jeg har som sagt spillet holy paladin i et godt stykke tid nu, og har derfor opbygget en solid erfaring omkring dette spec, så jeg vil mene at jeg mestrer dette 110%, da det er blevet helt naturligt for mig at spille netop dette.

Hvad får i?

I har allerede en ordentlig røvfuld gode spillere, og står måske og mangler den næste. Derfor synes jeg at i skal vælge mig. Jeg har erfaringen med raid samt min class. Jeg er moden, udadvendt og positiv. Jeg er ikke en slasker, dvs. jeg møder op til raids 30 minutter før såfremt dette er muligt, så der ikke er nogen tvivl om at jeg er forberedt. Jeg kan tage ansvar og er en god lytter, siger damerne

Såfremt i har nogle spørgsmål, så synes jeg bare at i skal skyde løs - Jeg holder et åbent øje med tråden.

Til sidst vil jeg bare sige, at jeg håber i kan se igennem fingrene med min knap så gode progress i Cataclysm og give mig en chance. Det skal vi nok få noget sjov ud af.

Mvh. Thomas "Vepzen" Troelsen
    Last edited by Vepzen; 12-09-2011 at 16:34.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Thomas og velkommen til vores forum .

Din ansøgning bærer meget præg af, at du er raider og det er det du gerne vil satse på. Som tingene ser ud i vores guild på nuværende tidspunkt, så er vi ret casual og har ikke et decideret "officielt" raiderhold. Derimod har vi et par 10 mands hold som kører HC Firelands. Umiddelbart lader de dog til at være fyldte.

Jeg tænker lidt om Semper Danica kan opfylde dit behov for raiding.

Samtidigt vil jeg sige, at det ikke er din/dine chars som vi optager i SD - det er DIG. Så vi er meget interesseret i at vide, hvem du er :-) Hvad arbejder du med, hvad laver du i din fritid, har du andre hobbyer osv osv osv.

Vejen ind i SD er at samle en masse positive anbefalinger fra SDere, så vi/de kan vurdere, om du passer ind. På en måneds tid skal du gerne have samlet 10+ . Husk endelig at nævne for dem du spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Så beslutter du dig for at give det et forsøg, så er det ellers bare i gang med at finde folk at spille med, hæng ud på vores ventrillo og du kan med fordel ingame lave en /join semperdanica. SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme af. Du kan også sende et tell til lidt SDere for at høre om de måske har lyst til at lave en gruppe eller om de vil smide spørgsmålet ud i guilden.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansøger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen .

Galicia

Forum Initiate

De dersens Holy paladins, de tanker for vildt, så thumbs up!

Hej Thomas

Velkommen til

Var afsted med Thomas idag i Za/Zg - han gjorde det helt formidabelt som tank, på trods af hans mainspec er holy, så GJ der! Lidt stille på vt, men mon ikke det kommer i løbet af de næste par runs? Du skal i hvert fald ikke være bange for at bryde ind - der er kamp om taletiden så du må bare råbe op

Er frisk på at heale nogle flere runs, så du kan få et par tomler

//Renez

Btw - herfra også

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg har lige løbet en enkelt HC-Z med @Vepzen hvor han tankede. Det var et super smooth run, hvor kun Marwen døde (no surprise there!). Han var aktiv på VT, så derfor får han min tommelfinger opad.

Og super du lige opdaterede med information om dig selv --

Jeg har ændret tråden til at du søger ind som Casual efter den snak vi tog. @Galicia
    Last edited by Marwen; 12-09-2011 at 17:25.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hej @Vepzen

Fik lige en varm anbefaling af dig fra @Marwen, vi står og mangler en tank til på torsdag
    Team >> raider torsdag fra 1845 til 2300 hvis du har lyst til lidt raiding, hygge og nogle mulige thumbs så er du velkommen

Du kan bare smide mig en pm eller fange mig online er nok på min drood naturnez

//Hunt

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej

Vi har pr. dags dato lavet meget om i vores ansøgnings procedure. Dette har betydning for dig som ansøger.
    Her er linket til den nye information

For dig betyder det at du en af de følgende dage skal have en VT snak med en SD WoW officer, eller Marwen som er Sergeant for at vurdere om du skal komme direkte på ingame trial.

Du bedes læse hele informations tråden så du er opdateret med ændringerne, og har du spørgsmål kan du rette henvendelse til mig direkte via en PM her på forummet.

Held og lykke videre med din ansøgning

Mvh Jeoparty

Det er meget muligt det er blevet lavet om han får stadig en her fra

GG

//Hunt

SD Medlem Forum Apprentice

Så kan jeg også give en thumbs up

lækker wipefest igår på Ragnaros, Thomas gik til den i 4 stive timer uden at whine, fik sagt hvad der skulle siges på VT.

edit : endnu et godt HC run igår med Vepzen, må sige det er klar SD build vi har fat i her
    Last edited by Schepke; 21-09-2011 at 10:47. Reason: mere info

Forum Apprentice

ville lige skrive her gik fint med nogle timer wipe fest på ragnaros var er godt raid og selv om det er lavet om ville jeg lige skrive anyways thumbs up

Var lige i en ZA igår med Vepzen og det gik super, og han virker som en flink, stille og rolig fyr
    Screw Heaven and Hell !!!
    I´m going to Valhalla...

So far, tak for al den positive tilbagemelding. Det er utroligt så mange venlige sjæle der er at finde herinde!

Keep up the good work!

Thomas - Vepzen

SD Medlem Forum Disciple

Hej Vepsen

Vi skal have fundet en dag til en VT samtale for at vurdere en trial til dig.

Kan du lørdag eller søndag aften?

Galicia

Hej Gali

Søndag aften lyder som noget vi sagtens kan finde ud af.. Hvornår passer det bedst?

Vepzen

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Vepzen er en god dreng og en flink fyr.
    Havde en rigtig god tur med Team>> hvor han kom med som afløser.

Han klør på med krum hals og er god til det taktiske.

Alt i alt er det helt bestemt herfra, jeg glæder mig til at se dig på trial
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Forum Elder Deadlock's Avatar

selvom jeg kun er trial vil jeg også lige sige at Vepzen virker som en flink fyr og super han gad komme med og hjælpe os på raid på Team >>, udfyldte sine opgaver godt

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Raidede Firelands med Vepzen. Jeg synes han virker som et rigtig godt match til Semper Danica så han får min anbefaling.

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Vepzen View Post
    Hej Gali

Søndag aften lyder som noget vi sagtens kan finde ud af.. Hvornår passer det bedst?

Vepzen
    Søndag kl 18?

Det lyder helt fint. Søndag kl 18.00 it is

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Vepzen View Post
    Det lyder helt fint. Søndag kl 18.00 it is
    Godt så siger vi det. Marwen vil være tilstede også, så det skal nok blive hyggeligt.

Forum Learner Stinkbox's Avatar

jeg har være4t med vepzen i ZA/zg og på raggy og på raid og har kun gode ting at sige om ham bortset fra manden bruger mac

store thumbs up fra mig!

Forum Knight Stormlord's Avatar

Var med Team >> igår hvor Vepzen tankede i FL. Fin fyr, som jeg godt kan se i SD. Thumbs up herfra.

Dog skal han lige lære at, selvom han er den eneste tilbage på en boss, og der mangler 900k liv, så er det altså ikke iorden at dø, og dermed wipe raidet

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Velkommen på Trial @Vepzen,

Og tak for snakken. Nu skal du jo bare holde din ansøgning aktiv og ikke bare "falde tilbage med slack" .

Held og lykke.

GZ med trial

SD Medlem Forum Disciple

Ja held og lykke med det og endelig bare minde dine medspillere om at kigge forbi din ansøgning.

Marwen og jeg kigger på din ansøgning igen om 1 måned.