Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [12.09.2011]Ansøgning Casual – Smellybelly

Default [12.09.2011]Ansøgning Casual – Smellybelly

Hej SD!

Indledningsvis vil jeg gerne give udtryk for at jeg har læst, forstået ogaccepteret det regelsæt m.m. som er skitseret på denne hjemmeside.

Jeg er en yngre mand på 25 år + nogle måneders livserfaring (nogle vil meneat det hele løber op i en alder af 37år, men de lyver!!!). Jeg bor sammen meden dejlig kvinde og tilsammen har vi 3 piger med bopæl i Odense. Det er meget østrogensamlet under et tag, men så er det jo godt, at man har sin computer. Det mesteaf tiden de sidste 2 år har gået med familie, arbejde og andre RL ting. Det erførst nu, hvor visse ting er begyndt at bundfælde sig, at tiden og muligheden ertil at kaste sine krafter over noget andet såsom WoW. Af profession er jegsygeplejerske og arbejder på nuværende tidspunkt med sundheds-IT i form af EPJpå OUH.

Troværdighed, ærlighed og integritet kendetegner nok mig som person plus enufattelig dårlig humoristisk sans, selvironi og selvsarkasme, en rendyrketveksel mellem at være introvert og ekstrovert osv. osv. - sagt på en anden måde,så er jeg en fornuftig person med benene så godt plantet på jorden og med enjordforbindelse så intakt, at det kun er min næsetip der stritter op

Udfra hvad jeg har hørt og hvad jeg kan tilgå af insider-information har jegkun hørt positivt om SD og kunne derfor godt tænke mig at blive en del af SD.Det som tiltaler mig ved SD er, at SD rummer det hele … HC-raiding og så detcasual, at det er personen man tager i guildet og ikke personens gear, at mandyrker det sociale i og omkring WoW etc.. Synes selv at jeg over årene harbrugt min tid på useriøse loot greedy 8 årige børn. Jeg har ingen planer fornuværende at joine som HC-raider da tiden ikke er til det. Men når dette ersagt så skal der også understreges at selv om jeg ikke bruger 80+ timer på WoW,så hjælper jeg gerne andre osv., når jeg er på. Det skal være hyggeligt. Det erkvalitet frem for kvantitet

Jeg har spillet WoW i næsten hele den periode, hvor WoW har eksisteret –dette dog med pauser(har bl.a. brugt noget tid på RL og så EQ2 hvor jegHC-raidede) og serverskift (startede på Argent Dawn som alliance.- gik så tilStormreaver og endte på Tarren Mill grundet RL-venner, der flyttede hertil – enaf dem er bl.a. Nilfen som i kender (forhåbentligt for noget godt) Sidstegang jeg var med i et seriøst WoW guild var da det hedengangne danske guildLokes List eksisterede.

Jeg har x-antal toons hvor 2 af dem er lvl 85 – en hunter og en DK. Minhunter var min første main jeg havde på Tarren Mill. Med min DK har jeg grindetFireland solo-content, så jeg har fået min mount og fået åbnet op for diversemerchants. Den toon jeg søger optagelse med er kun lvl. 68, da jeg har skiftetmain toon. Det er en goblin warlock med det borgerlige navn Smellybelly. Sådansom det er nu er han destr.specced og jeg er ved at lære klassen at kende.
    Håber ikke at jeg har glemt noget ellers kan dette tilføjes i et ruf. Ellersglæder jeg mig til at høre fra jer.

Venlig Hilsen

Ricco

Hej Ricco

Velkommen til Der vil komme en officer forbi din ansøgning på et tidspunkt, og indtil da er det bare ud og gruppe op med en masse SD'ere - selv er jeg frisk på at heale lidt za/zg/hc halløj hvis du sku få brug for det

//Renez

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @Smellybelly

Din ansøgning ser jo fin ud, dog mangler du lige at have læst vores 5 Værdier, og godkendt dem.

Din opgave nu er at få fat i 10 thumbs up fra andre SD'ere på en måned. Din bedste mulighed er at joine vores ingame channel kaldet /semperdanica og spørge efter grupper den vej. Der kan godt være lidt dødt ind-imellem men så kan du prøve at skrive whispers til vores medlemmer og hører om de er friske på et eller andet (HC f.eks).

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at spørge @Galicia eller jeg.

Held og lykke med din ansøgning! :-)

Forum Senior Nilfen's Avatar

Jeg vil gerne varmt anbefale Ricco til Semper Danica!

Vi har efterhånden kendt hinanden i mere end 20 år og har drukket øller, spillet rollespil, spillet D2 og Baldur's Gate sammen gennem årerne. Som mmorg'er er han tålmodig og hyggelig at spille sammen med. Det kan godt være han ikke er den første i end game, til gengæld spiller han efter raiderne er blevet trætte af spillet.

Morf, du glemmer lige at nævne, at du også spillede EQ2 og var med i Mighty Danes (eller husker jeg helt galt?).

Men ind med ham asap - Semper Danica og festerne blive absolut mere hyggelige med ham i guilden
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Forum Learner

Haha der kom morfar jo... Kender osse Ricco fra langt tilbage, og kan kun give Nilfen ret, i det han skriver om ham.
    Han er sgu en hyggelig fætter og passer bestemt lige ind i SD!
    Og sådan som jeg læser linie 2, har Ricco læst vores regelsæt aka værdier
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!

Tak for de ord som jeg har fået med på vejen Tak Nilfen, fik nævnt EQ2 men glemte Mighty Danes (bliver ældre med de konsekvenser det nu har for hukommelsen) og som Herous læser linie 2 sådan skal det også forståes men det er nok formuleret for indforstået så jo jeg har læst SD´s værdigrundlag og anerkender disse.

Forum Convert

Hmmm her vil jeg så sige at jeg er en gammel RL ven af Ricco, og normalt ville jeg ikke tøve med at anbefale ham til SD. Men denne gang må jeg udbede mig tid til at tænke mig godt og grundigt om.... Af den specifkke grund at Ricco har hugget navnet SmellyBelly fra mig! Det er bare ikke godt nok Ricco!

SD Medlem Forum Disciple

Jamen velkommen til og du ser jo ud til at få en god start, da flere allerede kender dig.

Som Marwen siger, så skal du igang med at få samlet nogle - bare sæt nilfen og de andre i sving med at finde grupper .
    Husk at det er dig som person, vi tager ind i guilden, ikke din char. Så hvis du bliver medlem, kan du sagtens spille med og joine guilden med alle de chars, som du nu ønsker.

Held og lykke med det hele.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej

Vi har pr. dags dato lavet meget om i vores ansøgnings procedure. Dette har betydning for dig som ansøger.
    Her er linket til den nye information

For dig betyder det at du en af de følgende dage skal have en VT snak med en SD WoW officer, eller Marwen som er Sergeant for at vurdere om du skal komme direkte på ingame trial.

Du bedes læse hele informations tråden så du er opdateret med ændringerne, og har du spørgsmål kan du rette henvendelse til mig direkte via en PM her på forummet.

Held og lykke videre med din ansøgning

Mvh Jeoparty

Forum Learner

Ha ha Zromb det var lige min første tanke da jeg så tråden, at det var et navn du havde brugt
    Og Ricco Herous er P, hvis du ikke vidst det i forvejen
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!

Hej

Jeg har læst det informationsmateriale som SD har liggende på deres hjemmeside angående medlemskab og ansøgning om samme og ser frem til en hyggesnak med et medlem fra SD så i kan vurdere om jeg er noget i ønsker at få lukket ind i SD Har downloaded og installeret VT jvf. SD´s anvisninger men min mikrofon er væk (børn ). Jeg køber en ny i morgen torsdag og vil derfor være tilrådighed til en kammeratelig samtale når muligheden er der.

Det kan godt være at jeg er gammel men Alzheimers har ikke fået mig endnu ... Du har haft navnet Herous i alle de MMO´s vi har spillet sammen P, så jeg antog at det var dig

Venlig Hilsen

Ricco

SD Medlem Forum Disciple

Hej Smellybelly,

Som Jeo har skrevet, så har vi lavet nogle nye ansøgningsprocedurer og derfor vil jeg da gerne invitere dig til en vt samtale.
    Har du tid lørdag eller søndag aften?

Galicia

Hej Galicia

Jeg stiller mig gerne til rådighed lørdag eller søndag aften. Ved ikke lige helt præcist hvornår jeg logger på da der lige er nogle børn som skal puttes etc.men logge på skal jeg nok og det bliver inden midnat

/Smellybelly

Forum Neophyte

Hej alle

Det var da på tide Morfar..

Jeg har kent og spillet med ham i ja ca 20 år + - ,,, hvis i spør mig skal han helt klart ind i SD.
    Jeg har kun gode ting og oplevelser med ham.Så få ham ind plz.
    Vi ses min gamle ven...

Vh, Unk

SD Medlem Forum Disciple

Jeg har mulighed for at være online ons-lør efter kl 21 i denne uge, så enten fang mig ingame eller smid en pm, så finder vi en dag.

Gali

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Har lige haft den fornøjelse at lege tank for Smellybelly. Han klarede sig fint og der kom ingen brok overfor min tanking evner! KLART SD materiale!

SD Medlem Forum Apprentice

Spillede et par HC med Ricco igår, gik rigtig fint synes helt klart han er SD materiale. Selvom Linda tankede som en noob :P, var der ingen brok overhoved, det er sgu nice.
    Thumbs up herfra

takker for de pæne ord ... det var en fornøjelse ... håber det kan gentage sig jeg dødede et par gange men som sædvanligt så var det healerens skyld

/smellybelly

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen på trial Smellybelly. Hyggelig snak vi havde med Galicia. Glæder mig til at lære dig at kende.

Hej

Jeg kan kun sige tak og i lige måde ... selv om Galicia til tider havde svært ved at koncentrere sig da hun havde "Vild med dans" kørende i baggrunden
    Håber at det næste stykke tid gør det muligt for mig at overbevise jer om at jeg er SD-materiale.

See you in-game

/Smellybelly

Forum Learner

Gz og velkommen til morf

SD Medlem Forum Disciple

Hej Smellybelly,

Hvordan går det med din ansøgning? Det er bare ud og få spillet med flere SDere og sørg for at få dem du spiller med også skriver herinde. Ryk dem gerne indtil de gør det, for det er dit medlemsskab det gælder. SDs medlemmer ved udemærket godt at de skal smide et par ord i ansøgningerne, men nogle gange går det lidt for hurtigt i glemme bogen.

Galicia
    Last edited by Galicia; 25-10-2011 at 5:45. Reason: Arhhh forkert navn jeg havde brugt sry :-)

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Var lige i en dungeon med SmellyBelly (på hans DK) tidligere idag. Det gik super smertefrit. Selvom vi ikke var på vt, var der go gang i chatten

Der er ikke noget at sætte en finger på der, så her fra.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Smellybelly,

Af din ansøgning kan jeg se, at du kender nogle stykker i guilden, som siger god for dig. Derudover har du fået anbefalinger fra 3 andre SDere, som har spillet med dig. Jeg har stor tillid til vores medlemmer i guilden og især når de anbefaler andre kommende medlemmer, men det er ikke godt nok arbejde at skaffe sig 1 anbefaling i sin trial periode.

Vi har lempet ansøgningsprocedurerne og har gjort det meget nemt at komme ind på trial i Semper Danica. Dette for at gøre det en hel del nemmere for vores ansøgere at komme i kontakt med vores medlemmer, men ikke for at ansøgerne kan læne sig tilbage og blot vente 1 mdr på medlemsskab. Der skal arbejdes lige så meget for et medlemskab som før i tiden.
    Jeg har set dig online mange gange, så jeg tænker, at du også har spillet med mere end 1 SDer i den sidste måneds tid.

Jeg vil lade din ansøgning stå indtil ca 1 nov, hvorefter vi vil lave den endelige vurdering af dit medlemsskab. I de næste dage synes jeg, at du skal se at få spillet med nogle flere SDere eller få fat i nakken på de medlemmer, som du allerede har spillet med og få dem til at smide nogle ord herinde.

Du er velkommen til at pm mig, hvis du synes at det er en svær og stor mundfuld på under en uge eller hvis du har spørgsmål.

Galicia
    Last edited by Galicia; 25-10-2011 at 6:41.

Forum Warden Eworc's Avatar

Var i hc med Smellybelly igår og det gik fint. Spillede stabilt og fornuftigt.
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.