Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42

Thread: [12.09.2011]Ansøgning Casual – Smellybelly

Hej

Jeg har været medlem af adskillige guilds herunder HC guilds både i WoW og i andre MMO spil så jeg er ganske udemærket klar over at der er visse ting man ikke kommer sovende til - her i blandt et guild membership.
    Må erkende at jeg åbenbart ikke "værdig" som medlem af SD som det ser ud lige nu grundet manglende hvilket er fair nok da det er de regler man har søgt optagelse under og det er de paremetere man blive valideret ud fra.

Vil sige tak til de personer som jeg har haft glæde af at at spille sammen med den sidste måneds tid ... det har virkeligt været super hyggeligt - hvilket var forventeligt ud fra det jeg havde hørt om SD SD er og bliver et gedigent dansk guild man kan være stolt af at tilhøre.

Alt godt herfra til SD og dens medlemmer

Med venlig hilsen

Smellybelly

Forum Warden Eworc's Avatar

beklager du ikke fandt det du ledte efter hos SD, håber du finder et godt sted at være
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hejsa @Smellybelly

Hvis du føler at du ikke har nået dit kvote af kan du altid skrive til @Galicia eller undertegnet hvis du gerne vil have extended din trial periode. Det er ikke altid vi gør det men har du en årsag til at du ikke lige har fået de anbefalinger du skal, eller bare generelt har brug for mere tid pga. irl skal du endelig ikke holde dig tilbage med at skrive en PM.

Vi ser jo ikke at du vil hen i en anden guild fordi du mener at Semper Danica er der du vil passe ind (Især når du kender slacker @Nilfen).
    Jeg ser nødig at du giver op på forhånd (no offense) men blot kæmper videre for at få medlemsskab.

Er du i tvivl om noget så skriv endelig!

_Marwen

SD Medlem Forum Disciple

Hej SmellyBelly,

Jeg vil da ligesom Marwen sige, at det er ærgerligt at se dig stoppe din ansøgning nu. Især når du nu kender nogen i guilden og du udelukkende stopper den pga ansøgningsprocedurerne. Ville da have ønsket at du personligt havde taget fat i en af os der har med rekutteringen at gøre, da verden jo ikke altid er firkantet, sort og hvid. Vi ønsker, at følge procedurerne men vi er da til at snakke med, hvis du virkelig vil det her og alt andet er fuldstændigt umuligt.

Du kan jo tænke over det et par dage.

Galicia
    Last edited by Galicia; 31-10-2011 at 8:27.

Forum Convert

Hey Ricco. Jeg installerer gerne wow igen for at spille lidt med dig. /høeg

Forum Senior Nilfen's Avatar

Quote Originally Posted by Zromb View Post
    Hey Ricco. Jeg installerer gerne wow igen for at spille lidt med dig. /høeg
    Du vil gøre ting for ham, du ikke vil gøre for mig!!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Forum Convert

True

Hej

Nu ønskede jeg ikke at skabe problemer eller det der ligner med min sidste post på dette forum (og håber heller ikke at det blev opfattet sådan - vi alle har vist fået vores dosis af drama queens og små popdrenge i forbindelse med det at spille MMOs ) ... som jeg skrev så har jeg været en del af MMOs i lang tid og ved at der er ting man ikke skal tage for givet. Så drog bare den naturlige konsekvens da jeg ikke kunne nå at komme i mål inden den 1/11 grundet RL etc..

Jeg mener stadigvæk at SD er et gedigent dansk guild man kan være stolt af at være medlem af ... hvilket var grundet til at jeg søgte ..... at RL venner som slackeren Nilfen og Zromb er i samme guild er kun en bonus (hvi´s man kan kalde det det )

/Smellybelly

SD Medlem Forum Disciple

Vil du prøve at skaffe de sidste ? Jeg tænker bare, at du er jo rigtig tæt på målet.

Vi har ikke tid til at vurdere ansøgninger før i næste uge pga julefrokost mv, så du har et par dage endnu.

Hej

Vil godt prøve at se om jeg kan give den gas det næste stykke tid .... og krydser fingre for at jeres julefrokost bliver forholdsvis human så der er nogle medlemmer i live så det er muligt at teame op

/Smellybelly

Officer Forum Warden

SD Medlem Forum Disciple

Jeg har aftalt med Smelly, at han skal tage fat i en officer ingame for et invite til guilden.

Var med Smelly i et par dungeons idag, det gik helt fint, intet negativt at bemærke - dog lidt stille på vt, men det skal du nok komme efter
    herfra

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Klart han var stille... du snakkede jo ørene af os alle sammen
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Ja jeg fik jo min ilddåb som tank på de runs vi lavede og Smelly's stilhed var nok mest fordi at Renez var sød tilat svare på mine spørgsmål. Men Smelly var da ikke bange for at spørge når han var i tvivl og det er det rigtige at gøre.
    Vi kom igennem uden for mange wipes så det er vel en succes og tonen var godt også på VT. så jeg vil gerne give den her til Dig.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Jeg er jo sådan opdraget at jeg afbryder ikke folk når de taler Var travlt bekræftiget med at få min nye lock til at fremstå som en dps-klasse og så lige få styr på den nye addon IU som jeg havde installeret i går så det gjorde ikke noget at der var andre som holdt VT kørende

/Smellybelly

SD Medlem Forum Disciple

Hej SmellyBelly,

Jeg vi gerne byde dig velkommen som medlem i Semper Danica

Jeg vil ændre din status ingame til "medlem" når jeg kommer online i aften og ellers er du velkommen til at hive fat i en officer for ændringen.

Tillykke med det

Gali