Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: DeSoCo - SWTOR ansøgning

Default DeSoCo - SWTOR ansøgning

Om mig:
    Jeg hedder Per, og er 27 år. På nuværende tidspunkt bor jeg lidt uden for en by der hedder Børkop, som ligger mellem Vejle og Fredericia. Jeg er single og har ingen børn.
    Jeg er uddannet som IT-Supporter i Vejle, og arbejder pt. som system konsulent i en 2nd-line hos Atos, som har lokation i Høje Tåstrup, og har arbejdet for Atos i snart 4 år i DK og ca. 1 år i Irland.
    Min fritid går med at dygtiggøre mig inde for IT, game, fixe xbox 360'er (firmware eller hardware mæssigt), lege amatørfotograf og se diverse serier. Yderligere overvejer jeg også at starte med at spille Hardball.

Når folk lære mig at kende, vil de bemærke at jeg kan være sarkastisk (med måde self. det har sit tid og sted.), hjælpsom, teamplayer, stædig, loyal, humoristisk, stille.
    Jeg sætter pris på at folk ikke pakker ting ind, og siger tingene som de er.

MMO erfaringer:

Til at starte med skal jeg lige nævne at min main som regl altid hedder DeSoCo.
    Som spiller kan jeg nævne at jeg altid er frisk på at hjælpe, det være hvis der skal grindes mats, instances, eller hvis det blot er en hånd til quests.
    Min spille stil vil være casual til at starte med, men det kan være det ændre sig alt efter hvordan spillet viser sig at være.

Jeg startede med at spille WoW i 2003 og kom med i en guild der hed Devils Rejects på Kul'tiras og blev "Class officer" for Rogues, og var det ca. 6 måneder. Hvorefter at TBC kom og guilden ikke rigtig kørte efter et GM skift.
    Det endte med at jeg og nogle af de andre officere samt nogle medlemmer stiftede en ny guild, som kom til at hedde "Devoted Ones", med mig som guild master. Det holdte dog ikke ret lang tid, da jeg fik job i Atos og flyttede til Irland, og ikke længere have tid/lyst til at spille, som GM og Hardcore raider.
    Så jeg stoppede helt med WoW i en periode, og begyndte at prøve kræfter med andre mmo's:

Allods Online
    AoC
    Aion (social guild som hed "The Rigante")
    Warhammer Online (samme guild og folk som Aion) (spillede RvR som en sorceress, stoppede pga. for mange bugs)
    Fallen Earth
    Lotro,
    Mortal online (vild med sandbox og fuld loot table, men var svært at komme igang med)
    Star trek online
    Vanguard (i en guild der hed "Legions of Valhalla" som også spreder sig over flere mmo's)
    World of Tank (hvem kan ikke lide at gå amok i en tank fra WWII ?)
    Pirates of the Burning Sea
    Og sikkert nogle flere jeg har glemt.

Pt. spiller jeg on/off WoW med en Mage som ny main og er med i en Guild der hedder Hive på Shadowsong, som er klar over at jeg bare venter at SW:tor kommer. Dog spiller jeg pt. ikke min main ret meget, da spillet kun er tidsfordriv. Så tiden går med at lvl en druid op samme en kollega.
    Hvis den ikke lige står på WoW, så vil jeg være at finde i Battlefield play4free, hvor jeg spiller som en recon.

I SW:tor har jeg endnu ikke bestemt mig for, om jeg enten skal prøve kræfter med en tank rolle, eller om jeg skal forblive i min komfortable range rolle.

SWTOR forum: DesSoCo

Regler og værdier:
    Jeg kan kun støtte op omkring SD's værdier, og jeg skal gøre mit bedste til at være aktiv på forum'et og hoppe på vent fra tid til anden :)
    Jeg vil også se, om jeg ikke kan få frigjort min weekend omkring SD's julefrokost, så jeg evt. kunne komme med når nu I invitere ansøgere.

Lidt at tænke over:
    Hvis Jesus er guds eneste søn, men vi er alle guds børn, hvem/hvad er vi så ?
    Last edited by Desoco; 21-03-2012 at 16:19. Reason: swtor.com forum navn
    Shut up and listen
    You'll be surprised what you learn when others fill the silence

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Desoco

Rigtig fin ansøgning. Som du har læst, så er det bare at være aktiv på forum frem til release. Vores rekruteringsofficer @Stormlord, kigger lige forbi ved lejlighed og hilser på. Det er også ham du skal skaffe dig en VT samtale med.

Kunne jeg logge dig til at skrive dit swtor.com forum navn ind i din ansøgning?

Så indtil videre er der bare at sige velkommen til forum, og held og lykke med din ansøgning
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

jo da, hermed gjort og tak. Så må jeg se om jeg ikke kan fange ham

Forum Elder Mortor's Avatar

VT samtale done

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Hej Desoco Pøj pøj med ansøgningen. Rart at se en fra trekants området også. Bor selv i Fredericia. Vi ses sgu nok i SWTOR

Tak tak, det håber jeg da. Fredericia lige frem, ikke dårligt, ikke dårligt.
    Shut up and listen

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Fredericia er næsten Fyn. Så I er gode nok.

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Tjaa, det tæller vel også lidt at jeg rejser over Fyn dagligt, med stop i både Odense og Nyborg.
    Shut up and listen

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Quote Originally Posted by Desoco View Post
    Tjaa, det tæller vel også lidt at jeg rejser over Fyn dagligt, med stop i både Odense og Nyborg.
    Ja, "pludselig blev samtalen meget hyggeligere" ...
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

hmm får jo helt lyst til en kold nu
    Shut up and listen

Kære Desoco

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step, som er
    SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) der er bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Tillykke med at komme igennem det første nøglehul Dessoco....
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Quote Originally Posted by Nidapmi View Post
    Tillykke med at komme igennem det første nøglehul Dessoco....
    Hehe du skulle lige gøre opmærksom på mit stammen på en staveplade... og tak.

Tak for trial invitationen, så må jeg bare se om jeg ikke kan nå det sidste skridt også
    Shut up and listen

Forum Neophyte Sly's Avatar

Tillykke Desoco ! er lige i hælene på dig, forhåbentlig
    Er ansøger til Semper Danica - SWTOR

følg min ansøgning her: http://www.semperdanica.dk/showthrea...-til-SD-SW-TOR

www.swtor.com - SlySD

Forum Trainee vaff's Avatar

Ja, tillykke med titlen

Forum Trainee

Tillykke med Trial
    The Settlers Online - Drakenmore
    SWTOR - Barzarel 50lvl Juggernaut Empire(Retired) Shazai 50lvl Sorcerer Empire(Retired)

SD Medlem Forum Apprentice bOOmer's Avatar

Tillykke med trial næsten-nabo

Tak tak
    Shut up and listen

R.I.P.

Fiberboks
    Fabrikeret: 2008
    Død: 5.11.2011
    Da min fiberboks desværre har valgt at tage springet, vil jeg ikke være at finde online (som det ser ud lige nu) resten af ugen.

Derudover vil jeg gerne sige tak for en hyggelig dag i lørdags.
    Shut up and listen

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Godt at se dig til festen!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

yay, så er der kommet lige i fiberboksen igen (allerede i onsdags). Yderligere er jeg også ved at være ovenpå igen efter en gang forkølelse, hvilket jo nærmest er en dødelige sygdom for mænd...
    Shut up and listen

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

wb til livet så!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Jeg er selv lige ved at komme mig efter en nær døde oplevelse aka influence.

Godt og høre at du også overlevede

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

vil bare give en , groupede med Desoco på Tatooine og det gik helt fint.
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Learner Zopanik's Avatar

Har spillet med Desoco et par gange nu, og syntes han er flink og hjælpsom. Ser ham gerne som fuldt medlem
    Zopanik, formerly known as Zoron på SDs forum.