Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: DeSoCo - SWTOR ansøgning

Default DeSoCo - SWTOR ansøgning

Om mig:
    Jeg hedder Per, og er 27 år. På nuværende tidspunkt bor jeg lidt uden for en by der hedder Børkop, som ligger mellem Vejle og Fredericia. Jeg er single og har ingen børn.
    Jeg er uddannet som IT-Supporter i Vejle, og arbejder pt. som system konsulent i en 2nd-line hos Atos, som har lokation i Høje Tåstrup, og har arbejdet for Atos i snart 4 år i DK og ca. 1 år i Irland.
    Min fritid går med at dygtiggøre mig inde for IT, game, fixe xbox 360'er (firmware eller hardware mæssigt), lege amatørfotograf og se diverse serier. Yderligere overvejer jeg også at starte med at spille Hardball.

Når folk lære mig at kende, vil de bemærke at jeg kan være sarkastisk (med måde self. det har sit tid og sted.), hjælpsom, teamplayer, stædig, loyal, humoristisk, stille.
    Jeg sætter pris på at folk ikke pakker ting ind, og siger tingene som de er.

MMO erfaringer:

Til at starte med skal jeg lige nævne at min main som regl altid hedder DeSoCo.
    Som spiller kan jeg nævne at jeg altid er frisk på at hjælpe, det være hvis der skal grindes mats, instances, eller hvis det blot er en hånd til quests.
    Min spille stil vil være casual til at starte med, men det kan være det ændre sig alt efter hvordan spillet viser sig at være.

Jeg startede med at spille WoW i 2003 og kom med i en guild der hed Devils Rejects på Kul'tiras og blev "Class officer" for Rogues, og var det ca. 6 måneder. Hvorefter at TBC kom og guilden ikke rigtig kørte efter et GM skift.
    Det endte med at jeg og nogle af de andre officere samt nogle medlemmer stiftede en ny guild, som kom til at hedde "Devoted Ones", med mig som guild master. Det holdte dog ikke ret lang tid, da jeg fik job i Atos og flyttede til Irland, og ikke længere have tid/lyst til at spille, som GM og Hardcore raider.
    Så jeg stoppede helt med WoW i en periode, og begyndte at prøve kræfter med andre mmo's: