Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: [16.09.2011] Casual - Death Knight Malediction

Forum Fledgling

Default [16.09.2011] Casual - Death Knight Malediction

Lidt om mig:

Navn: Kasper Graugaard
    Alder: 27
    Beskæftigelse: IT-Supporter
    Bopæl: Ribe
    Status : Kærste, villa, volvo og vovse.
    Planlagt class: Death knight Malediction

Vil lige starte ud med at sige jeg har læst de 5 bud og reglerne for optagelse i SD.
    Når det er sagt vil jeg fortælle lidt om mig selv. Jeg hedder Kasper som nævnt ovenfor, jeg er ikke den mest snakkesalig type, jeg er rolig og tager tingene som de kommer.
    jeg har købt hus i Ribe for godt et år siden så er stadig ved at vænne mig til at være hus ejer. Til daglig arbejde jeg som IT-supporter, det er jeg utrolig glad for. Jeg har det med
    arbejde på samme måde som jeg har det med guilds, det er ikke hvad jeg laver der, men med hvem jeg gør det med, som er vigtigt.
    Min fritid bruger jeg gerne på at game og det er alt fra wow, sc til cod bo.

I den tid jeg har spillet wow har jeg været i 3 guilds, 2 af dem danske. Den første var Sober kannibals(Neptulon) en social guild jeg var i indtil wrath.
    Da Wrath kom skiftede jeg over til Invader (Skullcrusher) hvor jeg var raid ansvarlig for deres anden hold. I slutningen af wrath droppede aktivitet
    og de fleste fandt andre græsgange og til sidst også mig selv. Jeg fandt sammen med en kammerat i Imbalanced (Jaedenar) hvor jeg var indtil jeg
    ikke kunne holde deres aktivitets niveau. Her på det sidste har jeg sammen med et par andre fra det tidligere Invader prøvet om vi ikke kunne få et
    casual raid hold op og køre. Det har så ikke kunnet lykkes så derfor søger jeg nu nye græsgange.

Det skal lige siges det er ikke fordi jeg forventer et raid spot overhoved. Men hvis jeg kunne komme med bare i ny og næ ville jeg blive glad.

Ond // Kasper
    Last edited by Malediction; 30-09-2011 at 9:46.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Kasper.

Tak for snakken ingame ("Trinepigen" her)

Jeg kan rigtig godt lide at læse, at det er ikke så meget hvad du laver, men mere med hvem der betyder noget. Det er en fed holdning til et spil som WoW, og passer rigtig godt ind i det sociale i SD.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt mere om hvem DU er. Har du nogle sjove hobbyer eller interesser? -samler på aflagte solbriller, eller elsker at trille ned af bakker?

Jeg er sikker på at vores to rekrutterings ansvarlige kigger forbi inden længe Så skal de nok guide dig videre. -du er dog velkommen til at "/join Semperdanice" chatten ingame og snakke lidt med os derigenne. Dog kan den chat godt være lidt død, men lad nu endelig ikke det skræmme dig væk.

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.

Forum Fledgling

Der er faktisk ikke så meget mere end det. Jeg leger lidt med biler engang imellem har en golf 3 vr6 som jeg går og roder lidt med ellers er jeg bare en Nørd med stor "N"

SD Medlem Forum Disciple

Hej Kasper og velkommen til vores forum .

Jeg synes, at din ansøging er god og giver et fint billede af dig som person. Det ser ikke ud til at du kender nogen i guilden, så det kunne være spændende at høre, hvad du forventer af SD som guild.

Vejen ind i SD er at gøre sig positivt bemærket og samle en masse anbefalinger. Allerede nu vil jeg foreslå at du ingame laver en /join semperdanica samt hænger ud på vores ventrillo . SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme af. Efter en uges tid på vores ansøgningsforum, hvor vores medlemmer har haft mulighed for at hilse på dig, da vil vi invitere dig til en vt samtale.

Hvis vi begge herefter er enige om at fortsætte ansøgningen, så vil vi på dette tidspunkt gerne tilbyde dig en trial. En trial varer en måneds tid og her er det vigtigt, at du får samlet dine anbefalinger. For at gøre det nemmere for dig at vurdere guilden og samtidigt bruge tid med vores members/samle grupper, så får du en invite til guilden ingame.
    Husk endelig at nævne for dem du spiller med, at du er ansøger og at de meget gerne må bevæge sig forbi din ansøgning og smide et par ord.

Vi har ligeledes en Raidplanner, hvor du kan lave din character og signe til nogle af de forskellige raids. Du er ikke garanteret en plads, men du kan skrive i note, at du er ansøger. Login er det samme som til dette forum.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din ansøgning og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig eller @Marwen.

Galicia

Forum Fledgling

Lyder fornuftig, skal lige siges at mine chars stadig er på skullcrusher og jeg regner med føst at flyt dem over når vi har haft vores samtale.
    Men ellers så forventer jeg ikke noget hardcore raiding med istedet en aktiv guild til at køre nogle dungeons og gerne noget pvp sammen med
    og meget gerne nogle ingame guild events.

Jeg har raided en del siden wrath og vil da også gerne med engang imellem men da kærsten har sørget for nok aktivitet i hverdagen har jeg ikke
    haft mulighed for det her på det sidste men vil da arbejde mig der hen af engang igen dog ikke mere end de 1-2 gange om ugen som jeg kan se
    i har et par hold der køre.

Men mest af alt forventer jeg bare en aktiv guild.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Ondundengrund,

Jeg beklager at jeg i den forgangne uge ikke har haft tid til at hive folk ind til Vt samtaler, men jeg vil gerne invitere dig til en samtale onsdag eller torsdag aften i denne uge. Lad mig høre om du kan og hvilken dag der passer dig bedst.

Galicia

Forum Fledgling

Jamen skal vi ikke bare sige torsdag, engang efter spisetid ?

SD Medlem Forum Disciple

Vi kan sige torsdag kl 20?

Forum Fledgling

Det lyder fint.

SD Medlem Forum Disciple

Hey,

Kan vi sige 20.30 istedet for så vil Marwen gerne være med?

Forum Fledgling

Ingen problem

SD Medlem Forum Disciple

Hej Ondudengrund,

Vi vil meget gerne tilbyde dig en trial, så når du har fået dine chars over på tarren mill, da kontakter du blot en officer for invite. Evt med henvisning til din ansøgning.

Som vi snakkede om så er du på trial i ca 1 mdr og i den periode da skal du ud og samle anbefalinger.

Held og lykke med det hele og du skriver endelig hvis du har nogen spørgsmål til enten mig eller marwen.

Galicia

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Har her i eftermiddag løbet x antal Dungeons med Ondudengrund.

Virker som en stille og rolig og hyggelig fyr, der helt sikkert vil passe godt ind i SD

herfra!

/Moon

jeg var i en instance igår med Kasper, super cool person meget stille (mon ikke det ændre sig) ^^)
    han virker lige som typen der passer ind i SD, så du får stor 5 tal af mig

// Salu

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Har været i et par BG's her til aften med Kasper og Spooff. Virker som en rolig og afdæmpet fyr (kunne være rart med flere af dem i guilden )

Heads up herfra !

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Disciple

Hej Malediction,

Hvordan går det med din ansøgning? Det er bare ud og få spillet med flere SDere og sørg for at få dem du spiller med også skriver herinde. Ryk dem gerne indtil de gør det, for det er dit medlemsskab det gælder. SDs medlemmer ved udemærket godt at de skal smide et par ord i ansøgningerne, men nogle gange går det lidt for hurtigt i glemme bogen.

Galicia
    Last edited by Galicia; 16-10-2011 at 10:00.

SD Medlem Forum Disciple

Hej Malediction,

Der er ret stille i din ansøgning, du har ikke været på forum siden 1/10 og du har på nuværende tidspunkt 3 anbefalinger. Der er ikke så lang tid til din trial udløber, så synes da, at du skal give den en skalle her til sidst. Få fat i de folk, som du har spillet med og kom afsted med nogle flere.

Du er meget velkommen til at PM mig, hvis du har nogen spørgsmål.

Gali

Forum Fledgling

Hej Galicia, Det er skam ikke fordi jeg ikke har været inde og kigge siden d 1/10 har bare ikke være logget på da jeg tit er på fra arbejde af
    skal nok lige prøve at hive fat i folk igen.

Mvh
    Malediction

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har lige kørt instance med Malediction og det gik sku godt ikke helt tilfreds med han vandt damage meget Men det må jeg leve med
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Var også på "hurtig" HC med malediction. Og humøret var højt og det tæller for den her
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Knight Stormlord's Avatar

Lavede lidt Random BG med Malediction, Marwen, Salumar og ziggi her til aften... Rigtig sjovt, og han virker som en, der vil passe godt ind i SD. Thumbs up herfra ihvertfald

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Som Storm siger, lavede jeg lidt PvP med Maldediction - vil gerne spille lidt mere med dig før jeg kan give min stemme til godee

SD Medlem Forum Neophyte

har kørt nogle rbg med ham og han spiller sku godt nok flink på vt så thumps op

Malediction var med på TT FL raid, det gik ganske fint så intet negativt at bemærke, vil dog gerne spille lidt mere med dig i noget hc eller noget - hvor du rent faktisk også har en chance for at få et ord indført (og så jeg kan lære dig bedre at kende )

SD Medlem Forum Disciple

Yes Malediction var med i Firelands i går på Team tirsdag. Altså godt nok tager vi det roligt og hyggeligt, men vil nok sige at præstationen i går absolut ikke lever op til, hvordan det normalt plejer at gå :-)

Nå det er sagt, så synes jeg, du tog det ganske cool og var behagelig at have med på vt. Jeg har en god fornemmelse af dig og tager dig gerne med en anden gang. Du får en herfra og du kan ti en hver tid gå ind og signe dig op til vores raids. Vil dog sige, at det ikke er så tit, at vi har brug for afløsere, men man ved aldrig.

Til sidst vil jeg lige sige, at du ikke er glemt, men vi vurderer først ansøgninger i næste uge pga julefrokost mv.