Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: vaff's ansøgning til SD's SWTOR Guild

Forum Trainee vaff's Avatar

Default vaff's ansøgning til SD's SWTOR Guild

Jeg søger ind i Semper Danica fordi jeg skal til, at spille SWTOR og jeg derfor søger en guild, som jeg kan være aktiv i. Jeg har af min ven Twestersoe fået anbefalet SD som værende en samling tosser og ulidelige hængerøve, men jeg har sku valgt, at søge ind alligevel

Min main character: vaff.
    - Class: Jedi Counselor/Sage
    - Crafting: Unknown.

Hvem er jeg:
    Jeg hedder rigtigt Dan, er lige fyldt 30 år her i sommers, kommer fra Billund, men er lige flyttet i et nybygget hus i Allingåbro (Norddjurs) sammen med kone. Det er stadigvæk lidt underligt, at sige, for vi har kun været gift i 14 dage idag faktisk. Og huset fik vi for en uge siden, så der er lidt travlt lige de her dage med, at få det hele på plads. Men det nærmer sig. Vi får da internet på tirsdag (d. 20. september).

Af andre ting kan jeg sige, at jeg er uddannet MultimedieDesigner i 2010, men arbejder nu som webudvikler som et firma, hvor jeg primært sidder med implementering, support og kursusuddannelse. Jeg har erfaring i, at arbejde med PHP, ASP og (lidt) Python og selvfølgelig de gængse (HTML, CSS, JavaScript) ... hvis der er nogen som har interesse indenfor sådan noget, eller har spørgsmål kan jeg altid hjælpe eller tage en lille diskussion.

Som person er jeg udadvendt og glad og somregel klar til, at hjælpe hvis der er nogen der har brug for en hjælpende hånd eller et godt råd. Jeg er et stort konkurrence menneske og kan godt lide det konkurrence element man får ud af, at spille f.eks. online spil. Derfor har jeg i sin tid brugt meget tid på, at spille FPS spil som DoD (Day of Defeat), CS, CoD (Call of Duty). Eller det gjorde jeg ihvertfald indtil, jeg faldt over SWG (Star Wars Galaxy) som jeg spillede en del sammen med nogle venner indtil WoW kom i open beta, siden da har det mest heddet WoW og især WoW raiding. Jeg har blandt andet fungeret som Mage officer og som raidleader i nogle af de guilds jeg har spillet i.

Af MMO's har jeg spillet:
    Star Wars Galaxy (SWG)
    Final Fantasy XII (FFXII)
    World of Warcraft (Alle tre expansions)
    Warhammer (Faldt dog hurtigt fra tilbage til WoW)
    Conan (Faldt næsten endnu hurtigere fra tilbage til WoW)
    Rift (Kun som trial)

Hvilken spillertype er jeg:
    Jeg har næsten altid spillet caster, selv i Diablo II spillede jeg næsten altid Sorc, fordi jeg bare bedste kan lide, at spille caster classer. Det har også afspejlet sig i min WoW karrierer hvor jeg har spillet den samme character i næsten hele den tid jeg har spillet (en human female mage). Og det er ikke fordi jeg har spillet lidt, jeg har bare godt kunne lide den char jeg har spillet, og har ikke rigtigt set det som nødvendigt, at skulle lvl andre toons, derfor er det også blevet til utroligt mange timer på min main + det har givet et stort kendskab til hvordan klassen er sammensat. Og den type er jeg nok, både i mit arbejde og på den måde jeg spiller. Jeg er nysgerrig og læser altid en masse materiale omkring hvordan man kan forbedre sin char og (i mit tilfælde som mage) sin dps. Jeg har derfor i sin tid brugt meget tid på, f.eks. at sidde på Elitist Jerks og nærstudere spreadsheets. Nogle vil nok kalde det for nørdet, jeg syntes dog det er fedt, at optimere sin char bedst muligt. Det er nok også derfor jeg, i de guilds jeg har været med i, har været meget aktiv både på Mage forum, men også i mage channel og endte endda i min sidste guild med, at blive mage officer og raidleader.

Hvorfor søger jeg så ind i SD:
    De første to ting som jeg sætter pris på er, at det er en dansk guild, for folk der er 18+. Nu er jeg jo selv lige blevet 30, så derfor syntes jeg det er dejligt, at kunne spille sammen med nogen som er i samme vogn og ikke nødvendigvis er 10, 15, 20 år yngre end mig selv.

Derudover har jeg i de guilds jeg har spillet i, altid fundet sammen med andre danske members, for når jeg spiller et MMO er sammenholdet lige så vigtig en del som selve spillet og når alle snakker det samme sprog, er det nu engang lidt nemmere.

Desuden kender jeg Twestersoe som er en god ven IRL og jeg ser frem til, at ville kunne spille sammen med ham.

Hedder vaffen på SWTOR.com
    Last edited by Hest; 26-01-2012 at 13:28. Reason: forum rich text editor fuckup ?

Der tages forbehold for stavefejl og ordkløveri, jeg må hvis hellere lige få læst igennem imorgen når jeg er lidt mere frisk

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Vaff,

Velkommen til SD's forum. Tak for din ansøgning som er lige præcis som vi gerne ser den.
    Nu gælder det om, for dig, at være aktiv på forum, så vi kan lære dig at kende inden du får Trial status. Derudover skal vi lige hilse på dig på VT. Dette er ikke noget der haster, men bare noget vi skal ha' nået inden release.
    Indtil da, så kig dig lidt omkring på det åbne forum her.

mvh
    Storm - Lars

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Fin ansøgning.

Held og lykke med den.
    Last edited by Emoaw; 18-09-2011 at 6:47. Reason: Jeg var for langsom

Siger mange tak til jer begge jeg er allerede igang med, at læse lidt forskellige posts på forum. Der er jo nok, at gå igang med

Forum Neophyte

krydser fingre for dig!
    JEG ER SWTOR TRIAL I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...942#post504942

Forum Nestling

Velkommen til Vaff

Super fin ansøgning men du mangler hvis lige at skrive at du acceptere SD's værdier ...ellers held og lykke her fra.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Kindenra View Post
    Velkommen til Vaff

Super fin ansøgning men du mangler hvis lige at skrive at du acceptere SD's værdier ...ellers held og lykke her fra.
    Oh ja det er rigtigt. Havde jeg ikke lige fået skrevet. Tak til kindenraa

Selvfølgelig accepterer jeg dem ...

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

hej.... hvorfor lige allingåbro?? og det skulel vel ikke være Ådalen du er flyttet ind i ? jeg spørger da konen er fra allingåbro - og derfor medvirkende til at jeg er flyttet til djursland (grenå) min teori er at man kun flytter til Allingåbro, hvis man har en god grund svigerfamilien bor der, ellers kunne jeg såmænd også været havnet der... jeg er bare lidt nysgerrig

Min kæreste eller nu kone ( blev gift for 14 dage siden ) kommer fra Auning.Og ja grunden er faktisk god, for det er pga. En meget billig grund, at vi er flyttet til Allingåbro (802m2 til 160k Inc. Tilslutning). :P

Forum Elder Mortor's Avatar

Jeg vil da også lige byde dig velkommen.

Jeg regner med at være online på VT i aften fra kl ca. 20.30 Så kom og hils på hvis det passer ind i din aften.

/Mortor

jeg ved ikke helt om det passer ind endnu, jeg er PT. kun på nettet gennem min iPhone, fordi vi først får internet i vores hus her på tirsdag :P

Det er ingen hastværk, du kommer bare på hvis det passer dig eller finder vi en anden dag

Fortsat god søndag

/Mortor

Tak for en hyggelig snak her til aften

ye, var hyggeligt, da jeg endeligt fik det til, at virke

Tak for snakken idag, og dine skrevne ord inden du fik VT til at fungere

Forum Apprentice

Hej vaff, tak for snakken på vt idag, var meget underholdende, lad os får flere af dem . snakkes mester

Uha ... Vi har fået Internet og tv idag!! Det koster kun 733 kr om måneden for 14/1 mbit ... Gotta love TDC. Skal dog lige siges det er for tv, internet og fastnet telefon (som vi nok aldrig får brugt)

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Det er da ikke så slemt. Er det den store TV-pakke?
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

ja, det er det faktisk vi har fået viasat pakken også ... så selvfølgelig skal det koste, men syntes ikke en 14/1 forbindelse er det bedste, især ikke når den kører som en 5/1 mbit :/

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Næh, men igen, det er TDC. Håber da det bliver bedre..?
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

jaja, det gør vi da også, eller regner jeg med, at jeg bare kontakte derm

Så er vi endeligt faldt helt til i det nye hus, der mangler egentlig kun græsplænen, men det venter vi sku med til det bliver forår, det bliver sikkert alligevel dækket med sne her til vinter

Hej Dan

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step,
    som er SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) der er bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137
    Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.
    Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen