Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: DarkWaiter - Ansøger om trial plads i SWTOR Empire.

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Post DarkWaiter - Ansøger om trial plads i SWTOR Empire.

Som navnet nok antyder håber jeg lidt at jeg selv om jeg ikke er fuldt medlem kunne blive taget i overvejelse til at komme med i guildet på Empire siden.
    Planen er at spille Sith Warr. AC: juggernaut. (Det var Dengang, nu er BH min main og Sith Warr. Alt.)
    Men lige siden jeg så at Blizz kom som companion the Bounty Hunter bliver det nok min alt.
    r1003757c8eec.jpg
    Jeg har valgt søge om optagelse her da i virker til at være et seriøst dansk guild, der jo lader til at have haft succes i andre mmo's, og da jeg kan forstå at nogle flytter med over fra Wow er der jo stor chance for talentet kommer med.

Lidt om mig.
    Lige nu er jeg mellem job, saa det er ikke tiden der mangler.
    Jeg er 28 (Sikkert 29 inden eller lige omkring spillet kommer ud) jeg er single, har lige købt hus (ca. år siden men først ved at have det sat i stand nu her).
    Mit navn er Billy og er fra det Midtjyske.
    Det sidste årstid ikke rigtig fundet det sjovt at spille ligemeget hvilket spil jeg fandt, saa da jeg første gang hørte om swtor var det som om jeg igen så lidt frem til et spil igen, sidst jeg havde det sådan var tilbage da jeg var kommet med i wow beta'en. Til at starte med købte jeg saa en SE preorder. Men jo mere jeg så om spillet jo mere glædede jeg mig og jo bedre så det ud, saa for 2 dage siden købte jeg så en Collector's Edition.
    Så skulle der være nogle af jer der stadig mangler har jeg en Swtor Digital Standard Edition Pre-Order i overskud.

Andre MMOer jeg har spillet er bla.
    World Of Warcraft
    Dark Age Of Camelot
    Guildwars
    City Of Heroes
    APB
    APB Reload

Dog var det kun i Wow og DAoC jeg var i ambitiøse guilds.
    Jeg har læst og kan kun være enige i de værdier i forventer jer af dem der bliver optaget i guildet, da der jo gerne skulle være en form for harmoni, for selv om man ikke altid tænker over det er det jo faktisk rigtig mange timer man alligevel kommer til at tilbringe med folk, de sene nætter hvor man sidder snakker på VT om alt og ingenting, men også ingame for progress.
    Håber jeg alligevel kan komme til overvejelse selv om det er den falske side jeg helst vil på.

Mit navn på Swtor.com er KiggerBare.
    Last edited by DarkWaiter; 12-12-2011 at 18:36. Reason: Rettelser 12/12

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Held og lykke med din ansøgning selvom, vi nok ikke komme til at spille så meget sammen, da jeg har valgt den lyse side .

P.s. de flest plejer at sove klokken 02 om natten ikke skrive guild ansøgninger
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Heh, jaeh jeg ved det godt, men det var lige der jeg fik mig taget sammen.. Har ellers jævnligt været herinde siden jeg fandet siden på Swtor.dk engang der var en link til en guide herinde. Men eftersom jeg heletiden har vist jeg helst var Empire ikke ansøgt, men tænkte at jeg jo lige saa godt kunne tage chancen. Ellers er der jo ikke andet for end jeg maa følge med herinde og se hvilken server der bliver valgt og saa bare starte paa den server og komme ind "Paa den gammeldags måde" selv om det ville være sjovest at være med helt fra Early Access.
    Men godt at se at hvis jeg skulle komme ind er der ogsaa folk der er vågen ca. samme tid som mig.

Forum Trainee

Så vidt jeg ved rekrutterer vi ikke til Empire.... Men jeg har ikke lige fulgt så meget med den sidste måneds tid pga. studie, så det kan være at jeg tager fejl...

Forum Elder Mortor's Avatar

Hejsa

Det er en fin ansøgning du har lavet, men som nævnt så søger vi kun Trails til Republic her inden release. Jeg syntes at det er frisk af dig og skrive en ansøgning til the Dark side, men jeg bliver desværre nødt til afvise din ansøgning. Vi har i SD en rekruteringsplan som vi bliver nødt til at følge uden undtagelser.

Du er selvfølgelig velkommen til at søge ind som Republic som alle andre.

Ellers vil jeg sige held og lykke med at finde det du søger.

/Mortor

Ps. Du er selvfølgelig meget velkommen til blive hængene i vores åbne forum.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej @DarkWaiter

Efter aftale med Mortor, har jeg hermed flyttet din tråd ud i Empire ansøgningsforummet, og genaktiveret den, da vi nu har åbnet op for rekruttering der også...

Hej @DarkWaiter

Jeg vil lige minde dig om at du skal huske og opdatere din signatur med at du er ansøger jvf. vores stikcy Info til ansøgere

Jeg vil også lige byde dig velkommen til som ansøgere, du har jo tålmodigt ventet på at vi åbnede op for rekruttering til Empire

/Mortor

Heh, ja det maa man sige, og jeg takker mange gange, havde faktisk forstaaet det som om der ikke blev åbnet op for Empire før efter release, men det glæder mig da det skete inden alligevel, Og jeg er da bestemt ikke i tvivl om det er ventetiden værd. Jeg går ind og retter min signatur med det samme. Har bare ikke haft den paa før da min ansøgning jo startede med at blive afvist.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Havde en hyggelig snak med Billy her til aften... Er sikker på at du passer godt ind i SD.

For lige at opsummere det vi snakkede om ang. Trial, så er du ansøger nu, og har adgang til det åbne forum. Hvis du fortsætter den gode stil, og holder ud, så er planen, at du og andre ansøgere til empire siden, får Trial når der er release på swtor, og er med fra starten ingame, således at I kan samle thumbs up fra de andre SD members. En trial status, betyder så også adgang til det interne forum.

/Storm

Jeg kan kun sige det samme, og som jeg ogsaa sagde saa slipper i ikke lige sådan af med mig, og skal nok holde mig aktiv herinde til release.. Medmindre det skulle lykkes mig som jeg snakkede om at gøre som Cartmann i South Park og fryse mig ned til spillet udkommer..
    Til dem der ikke har set den endnu saa snyd ikke jer selv for det afsnit..
    http://en.wikipedia.org/wiki/Go_God_Go

Cartman is unable to wait three weeks until the Nintendo Wii console is released, causing him extreme insomnia and other symptoms (like hallucination, looking at the clock). He tries to go into cryonic suspension by getting in his refrigerator but his mother catches him. He finally gets Butters to freeze him in the mountains.

Last edited by DarkWaiter; 10-11-2011 at 9:01.

Hej Billy

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step,
    som er SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) der er bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137
    Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.
    Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Jeg syntes nok der var et eller andet galt da jeg loggede ind, jeg tjekkede forummet mens serveren var nede og markerede som læst, og da jeg saa lige vaagnede nu og kiggede under "New posts" var der en hel del nye emner, og kunne ikke forstaa hvordan forummet kunne være saa aktiv under stresstesten..
    Men jeg takker mange gange for det, men der gaar nok lidt inden jeg bliver saa aktiv herinde igen, lige nu er jeg her bare fordi jeg er nummer 108 i køen til at komme ind paa serveren.

Forum Learner Enutie's Avatar

Tillykke
    Alts: Emilia - Powertech. Athená - Sage. Legacy name - Deps

Jeg har fundet ud af at det link jeg skrev til vores velkomsttråd ikke virker.

Det her skulle gerne virke

http://www.semperdanica.dk/showthrea...ern-adgang-nu.

Jeg takker @Enutie .
    Saa er jeg ved at være kommet mig over den stresstest igen og er nu kommet tilbage til jeg ikke kan vente paa spillet kommer..
    Og ja det er ikke godt med det der copy/paste @Mortor selv om det ville være ulideligt skulle gennem saa mange ansøger uden at bruge det..

Hmm, jeg vælger ikke at tage nogle chancer saa jeg skifter tilbage til min "gamle" account, så mit navn på swtor.com bliver kiggerbare og ikke darkwaiter, den går til en jeg kender der ikke ville være kommet med i EA ellers.
    Retter det til i OP og skrive til "Tinke" naar jeg kommer ind for invite.. Saa maa ham jeg kender bare leave SD til han selv kommer paa trial herinde (han søger nok om et par dage).
    Der er alligevel næste 2 mdr. forskel paa hvornaar de keys blev registeret på deres hjemmeside..

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by DarkWaiter View Post
    Hmm, jeg vælger ikke at tage nogle chancer saa jeg skifter tilbage til min "gamle" account, så mit navn på swtor.com bliver kiggerbare og ikke darkwaiter, den går til en jeg kender der ikke ville være kommet med i EA ellers.
    Retter det til i OP og skrive til "Tinke" naar jeg kommer ind for invite.. Saa maa ham jeg kender bare leave SD til han selv kommer paa trial herinde (han søger nok om et par dage).
    Der er alligevel næste 2 mdr. forskel paa hvornaar de keys blev registeret på deres hjemmeside..
    ja du hiver bare fat i mig ingame

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

god fyr - SD materiale. hygelig på vt --- få ham bare ind nu!! vi har ownet lidt pvp og pve!! ownet....

HARZ
    Last edited by Harzul; 31-12-2011 at 0:07.

Tak for nogen hyggelige warzones

Jeg siger mange tak, og i lige maade. Selv om det ærger mig min computer var saa langsom til at loade jeg lige præcis ikke fik afleveret min weekly inden de resat den.

Ja det var lidt ærgeligt, men jeg nåede også kun lige at aflevere den før den var klar igen

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Var i gruppe med Dark i aftes. herfra.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Har lige brugt en time med Dark i BT og det var hyggeligt. Thumbs up herfra.

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Har været i ev og i pvp med manden...good to go.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hygget med denne flinke Jyde på VT nogle timer. Han skal ind i SD og det kan kun gå for langsomt.