Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: SWTOR casual ansøgning - Kalmani

Forum Initiate

Default SWTOR casual ansøgning - Kalmani

Hej allesammen

Mit navn er Anders jeg er en frisk ung fyr på 26 år, fra svendborg.
    Som er pt er på kontant hjælp men regner med at starte på udd. til marts til næste år.
    jeg er nok mere den socialt anlagt person ingame frem for en raider typen.

min mmo erfaring kommer fra WoW hvor spillede på Tarren mill som en warrior lvl 85 mysai,
    og en paladin lvl 80 kalmani sammen med min bror chromez som også er medlem af SD.
    raid erfaring har jeg næsten ingen af da jeg kun har været med i lichking 10 man 8/10 achievementen.
    Har tidliger prøvet at søge ind i WoW SD, men blev afvist da jeg ikke havde skrevet ret meget i min ansøgning og rigtigt havde de fem værdier.

ja lidt om mig selv og en af mine interessere, er børn da jeg arbejder med dem på frivilig basis i noget der hedder DUI leg og virke som er lands dækkende orginisation.

så interesser jeg mig også lidt for musik, da jeg spiller lidt guitar engang imellem. så regner jeg også med jeg vil tage en uddannelse inden for den pædagogiske verden, er pt. single og har ikke nogle børn.

mine planer for SWTOR er nok mest på det casul plan, med en hjælpene hånd når muligheden er der.

Det jeg kan tilbyde SD SWTOR er nok mest en hjælpene hånd og en fin og sjov humor ingame, hvis der kommer en dag hvor jeg vil til at raide jeg typen der lære af min fejl.
    men denne gang har jeg læst de fem værdier og tilkende giver at jeg er enig med dem.

det jeg godt kan lide ved at spille i en guild er det sociale netværk og de forhåbelig mange sjove timer man kan få sammen med sine guildies, at man giver en hjælpene hånd når der er behov for det og hvis man selvfølgelig har mulighed for det.

Det jeg forventer af SD er at jeg kan og forhåbeligt vil få nogle fede stunder sammen med nogle cool SD´er.

og så er jeg altid klar på at tage en snak på VT.

er oprettet på SWTOR.com som bazze, har også pre-ordret THE GAME så er gOOd to go

håber at min ansøgning falder i god jord hos jer
    hilsen Anders aka Kalmani.
    Last edited by kalmani; 01-12-2011 at 16:01.

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Hej Anders,

Velkommen til og tak for ansøgningen. Som du så ved fra WoW SD, så vil vi meget gerne vide noget om vores ansøgere. Det samme gør sig gældende i SWTOR afdelingen.

Kan du fortælle lidt mere om hvad du er for en fidus? Hvad interesserer dig udover gaming? Har du børn og familie?

Hvad kan du godt lide ved at spille i en guild? Hvad forventer du SD kan gøre for dig?
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Jeg har spillet lidt Diablo 2 og LOTRO med kalmani og han virker som en flink fyr, han er ofte på VT og er som regel frisk på at hygge snakke lidt mens man spiller

Jeg kender desværre ikke kalmani fra nogle spil som SD er officielt aktive i pt men han virker som en flink fyr, at han er i familie med Chromez trækker selvfølgelig ned men det må vi jo leve med
    "Med tid kommer rod"

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Kalmani

Som Saenjania er lidt inde på, så vil vi gerne lære dig bedre at kende.
    I SD er det ikke dine mmo skills eller en char vi tager ind. Det er dig som person =)
    Så fortæl eks. lidt om interesser irl, og planer til SWTOR.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Initiate

ja lidt om mig selv og en af mine interessere, er børn da jeg arbejder med dem på frivilig basis i noget der hedder DUI leg og virke som er lands dækkende orginisation.

så interesser jeg mig også lidt for musik, da jeg spiller lidt guitar engang imellem. så regner jeg også med jeg vil tage en uddannelse inden for den pædagogiske verden, er pt. single og har ikke nogle børn.

mine planer for SWTOR er nok mest på det casul plan, med en hjælpene hånd når muligheden er der.

det jeg godt kan lide ved at spille i en guild er det sociale netværk og de forhåbelig mange sjove timer man kan få sammen med sine guildies, at man giver en hjælpene hånd når der er behov for det og hvis man selvfølgelig har mulighed for det.

Det jeg forventer af SD er at jeg kan og forhåbeligt vil få nogle fede stunder sammen med nogle cool SD´er.

og så er jeg altid kalr på at tage en snak på VT.
    Last edited by kalmani; 25-09-2011 at 10:38.

Quote Originally Posted by kalmani View Post

så interesser jeg mig også lidt for musik, da jeg spiller lidt guitar engang imellem. så regner jeg også med jeg vil tage en uddannelse inden for den pædagogiske verden, er pt. single og har ikke nogle børn . ...........

og så er jeg altid kalr på at tage en snak på VT.
    Tak kalmani.

Det er godt at vide lidt mere om dig.

Godt at se en fynbo i øvrigt. Jeg savner lidt at få burger på Jette's Diner. Kan være man skal forbi snart.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Forum Initiate

hey det er ikke min skyld jeg er i familie med chromez jeg kan ikke gøre for det , jeg må trækkes mere med ham end jer desværre for han har jo lidt skruere løst.

P.s det skal i ikke sige til ham jeg har sagt for så får jeg bare bølle bank.
    Last edited by kalmani; 25-09-2011 at 10:01.

Forum Initiate

den er jeg med på for det godt nok 100 år siden jeg sidst har været der .

De har nogle ret søde piger stående bag skranken.

Forum Initiate

ja det tror jeg gerne på for det gjorde der også sidst gang jeg var der nede.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Kalmani

Det er en lidt kort ansøgning du har lavet, men du får svaret på de spørgsmål de andre stiller dig. Vil du måske gøre os den tjeneste og Edit det ind i din oprindelige post, det gør det mere overskueligt for dem der kigger forbi din ansøgning.

Ja du kan jo ikke gøre for at du er i familie med chromez Spøg til side, det er bestemt ikke en ulempe at være i familie med et SD medlem.

Fra nu af gælder det bare om at være aktiv på forum, både i din ansøgning her, men også andre steder på forumet.
    @Stormlord eller jeg vil gerne lige have en kort VT samtale med dig på et tidpunkt.

Og så er det jo et stort plus hvis du tilmelder dig vores årlige julefrokost, som du kan læse mere om her

Skulle du have spørgsmål af nogen art, så kan du enten spørge nogen af vores mange gode medlemmer, eller du kan sende en PM til mig eller Stormlord.

Ellers vil jeg bare sige velkommen til

/Mortor

OBS Du skal lige huske og skrive dit SWTOR.com navn i din oprindelige post.
    Last edited by Mortor; 25-09-2011 at 10:38.

Forum Initiate

jo jeg edit´er det med glæde ind i min oprindelige post og har gjordt det.

til samtalen på VT siger i bare til er næsten på hver dag og rent faktisk på lige nu.

det med jeres årlig jule frokst lyder bare super

Forum Elder Mortor's Avatar

Tak for en hyggelig samtale på VT

Forum Initiate

hehe jo tak og lige måde

Forum Convert

Quote Originally Posted by Electricardo View Post
    Jeg har spillet lidt Diablo 2 og LOTRO med kalmani og han virker som en flink fyr, han er ofte på VT og er som regel frisk på at hygge snakke lidt mens man spiller

Jeg kender desværre ikke kalmani fra nogle spil som SD er officielt aktive i pt men han virker som en flink fyr, at han er i familie med Chromez trækker selvfølgelig ned men det må vi jo leve med
    You SIR!

Get ready to a kick in the nuts!

Quote Originally Posted by Saenjaina View Post
    Tak kalmani.

Det er godt at vide lidt mere om dig.

Godt at se en fynbo i øvrigt. Jeg savner lidt at få burger på Jette's Diner. Kan være man skal forbi snart.
    Glæder mig til du gir en burger dernede :P
    hey det er ikke min skyld jeg er i familie med chromez jeg kan ikke gøre for det , jeg må trækkes mere med ham end jer desværre for han har jo lidt skruere løst.

P.s det skal i ikke sige til ham jeg har sagt for så får jeg bare bølle bank.
    Too late..... Du er lillebror og mindre brøder skal holdes nede så et par slag er på vej mod dig!

Derud over så er det jo min bror....

Og i det han har gjort SD opmærksom på det i sin ansøgning skulle man tro han ikke ønskede at joine SD :P :P :P

Spøg til side, det er en go lille bror jeg har når han bliver holdt nede og jeg er sikker på at de andre SD members vil have det godt med ham.

Han hjælper gerne når andre har brug for det og som han selv skriver så er han nok mere en social gamer end en raider.
    Han er altid med på VT hvor han sidder og snakker med og bare hygger sig frem for hardcore raids.

Gl med ansøgningen lille bror, vi ses når de slag du skal ha for de sviner du har skrevet om mig i din ansøgning skal indfries!

Ps: Vær glad for det ikke var stormlort du snakkede med han havde afvist dig for langtid siden ca der omkring du nævnte mit navn....
    Last edited by Chromez; 25-09-2011 at 12:31.

Forum Initiate

hey hey jeg starte ikke med at svine dig til jeg hoppede bare med på vognen hehe

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hey der...

Krumme har helt ret. Havde jeg set din ansøgning før de andre, var du blevet afvist prompte pga din uheldige familierelation. Normalt så er det en stor fordel at have familie i SD som ansøger, men absolut ikke i dit tilfælde. Tværtimod...

Spøg til side.

Tak for din ansøgning og velkommen til SD som ansøger. Kan se du allerede har fået opdateret din OP med mere Info så det er bare super. Fremover skal du bare holde dig aktiv her på forum indtil release, hvor du også kan samle thumbs up ingame.

/Storm

P.S.
    Hvis du bare snakker halvt så meget som din bror, hvordan kan i to så snakke sammen, uden at afbryde hinanden? Og hvornår trækker i vejret?

Forum Convert

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Hey der...

Krumme har helt ret. Havde jeg set din ansøgning før de andre, var du blevet afvist prompte pga din uheldige familierelation. Normalt så er det en stor fordel at have familie i SD som ansøger, men absolut ikke i dit tilfælde. Tværtimod...

Spøg til side.

Tak for din ansøgning og velkommen til SD som ansøger. Kan se du allerede har fået opdateret din OP med mere Info så det er bare super. Fremover skal du bare holde dig aktiv her på forum indtil release, hvor du også kan samle thumbs up ingame.

/Storm

P.S.
    Hvis du bare snakker halvt så meget som din bror, hvordan kan i to så snakke sammen, uden at afbryde hinanden? Og hvornår trækker i vejret?

/ Kick!

Forum Initiate

Hey der...

Spøg til side.

/Storm

P.S.
    Så var det jo godt at du ikke læste den som den første, for jeg kan desværre ikke gøre for at mine familierelationer er lidt messed up.

spøg til side.

tak for de venlig ord

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

lol
    "Med tid kommer rod"

Forum Initiate

hehe men heldigvis snakker jeg kun en tiendedel af hvad min bror gør

hehe men heldigvis snakker jeg kun en tiendedel af hvad min bror gør
    Det er stadig meget, men nok til at leve med

Forum Convert

@Stormlord du læner dig op af en stor røvfuld
    Last edited by Chromez; 26-09-2011 at 10:47.

Forum Initiate

Kan du ikke lade vær med tro folk med røvfulder i min tråd. folk vil bare tro at det her er chromez's verbale øretæve tråd

Hej Kalmani,

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step, som er
    SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) er der bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen