Results 1 to 20 of 20

Thread: [26.09.2011]Ansøgning til casual Discipline / Holy priest (Hatthealer)

Officer Forum Neophyte

Default [26.09.2011]Ansøgning til casual Discipline / Holy priest (Hatthealer)

Hermed bekræfter jeg, at jeg har læst, forstået og accepteret Semper Danica's ansøgnings- og medlemsbetingelser. Hermed følger min officielle ansøgning til SD WOW guild

Lidt om mig:

Navn: Lars Newton
    Alder: 42
    Beskæftigelse: Pædagog
    Uddannelse: kontor, Pædagog
    Bopæl: Helsingør
    Planlagt class: Priest Disc/Holy ( Hatthealer )

Jeg er en frisk, humoristisk ung mand der har nået at opleve at blive 20 for anden gang
    Jeg bliver som regel kaldt Hatt eller Newton og det har jeg det helt fint med.
    Jeg arbejder som pædagog i et mindre fritidsklub i Helsingør, hvilket jeg er glad for. Mine arbejdstider er fra 9:00 til 22:00. dog kun onsdag og torsdag om aften.
    Jeg har spillet WOW i en hel del år nu ( Kan ikke huske hvor mange ), men har aldrig rigtigt spillet seriøst. Jeg har dog været lidt med på store raids, men det er efterhånden lang tid siden. Har holdt en pause på ca. 1 år idet jeg lige var et tur Afghanistan. De år jeg har spillet har primært været healer (priest) el. mage. Her spille som alliance lige til nu, men syndes det kunne være sjove at prøve en ny server samt nyt guild idet dem jeg spillede med på en anden server begyndte at springe fra. Spiller ikke andre online spil pt. da jeg også har en søn som jeg gerne vil bruge min tid, på så jeg vil have mulighed for at spille 2 - 3 gange om uge fra kl 20 til 24. Det er godt at se de 5 værdier i har (Respekt, Ærlighed, Loyalitet, Viljen samt Engagement) hvilket jeg syndes kende tegner et godt og seriøst guild.
    Har skype samt ventrilo
    Jeg håber på et positivt svar og ser frem til at game med jer.

I velkommen til at spørge løs.

Mvh

Hatthealer

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa og velkommen til vores forum

Beklager den lange response tid, det beklager jeg.