Results 1 to 20 of 20

Thread: [26.09.2011]Ansøgning til casual Discipline / Holy priest (Hatthealer)

Officer Forum Neophyte

Default [26.09.2011]Ansøgning til casual Discipline / Holy priest (Hatthealer)

Hermed bekræfter jeg, at jeg har læst, forstået og accepteret Semper Danica's ansøgnings- og medlemsbetingelser. Hermed følger min officielle ansøgning til SD WOW guild

Lidt om mig:

Navn: Lars Newton
    Alder: 42
    Beskæftigelse: Pædagog
    Uddannelse: kontor, Pædagog
    Bopæl: Helsingør
    Planlagt class: Priest Disc/Holy ( Hatthealer )

Jeg er en frisk, humoristisk ung mand der har nået at opleve at blive 20 for anden gang
    Jeg bliver som regel kaldt Hatt eller Newton og det har jeg det helt fint med.
    Jeg arbejder som pædagog i et mindre fritidsklub i Helsingør, hvilket jeg er glad for. Mine arbejdstider er fra 9:00 til 22:00. dog kun onsdag og torsdag om aften.
    Jeg har spillet WOW i en hel del år nu ( Kan ikke huske hvor mange ), men har aldrig rigtigt spillet seriøst. Jeg har dog været lidt med på store raids, men det er efterhånden lang tid siden. Har holdt en pause på ca. 1 år idet jeg lige var et tur Afghanistan. De år jeg har spillet har primært været healer (priest) el. mage. Her spille som alliance lige til nu, men syndes det kunne være sjove at prøve en ny server samt nyt guild idet dem jeg spillede med på en anden server begyndte at springe fra. Spiller ikke andre online spil pt. da jeg også har en søn som jeg gerne vil bruge min tid, på så jeg vil have mulighed for at spille 2 - 3 gange om uge fra kl 20 til 24. Det er godt at se de 5 værdier i har (Respekt, Ærlighed, Loyalitet, Viljen samt Engagement) hvilket jeg syndes kende tegner et godt og seriøst guild.
    Har skype samt ventrilo
    Jeg håber på et positivt svar og ser frem til at game med jer.

I velkommen til at spørge løs.

Mvh

Hatthealer

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa og velkommen til vores forum

Beklager den lange response tid, det beklager jeg.

Din ansøgning ser fin ud, men ville gerne vide lidt mere om hvem du er som person og hvad du laver mere ud over WoW

Som du har læst har vi for nyligt ændret lidt i vores ansøgnings procedure. I den kommende uge skal du hilse på members, og folk vil kigge forbi og stille spørgsmål hvis de har noget de vil vide. Du er velkommen til at joine vores ingame channel /join semperdanica og snakke med os også. Vores VT er altid åben og du er ligeledes velkommen der for at hilse på.

Om nogle dage vil Galicia og/eller Marwen fange dig til en VT snak om løst og fast. Skulle den samtale falde godt ud vil du inden ugens afslutning få en ingame invite som trial member. Denne trial varer en måned hvori du skal samle x antal anbefalinger fra vores members. Disse bruges til en evaluering af din trial periode og om du skal blive medlem. Selve forum adgangen til det interne vil du modtage den dag du bliver medlem.

Har du nogle spørgsmål så send gerne til @Galicia eller @Marwen og de vil være dig behjælpelige. Du er også velkommen til at kontakte mig.

Mvh Jeo

SD Medlem Forum Disciple

Hej Hatthealer,

Tak for din ansøgning og velkommen til

Jeg tilslutter mig Jeos post, da han er kommet godt omkring procedurerne. Men ja vi kunne rigtig godt tænke os, at lære dig endnu bedre at kende og jeg er sikker på, at der er sket mange spændende ting i dit liv :-) Du kan evt kigge lidt rundt på nogle af de andre ansøgninger.

Som Jeo skriver, så er næste skridt, at du skal ud og samle anbefalinger og derfor vil vi gerne invitere til en samtale, så vi kan vurdere en trial til dig. Hvad siger du til onsdag eller torsdag aften i denne uge?

Lad mig høre fra dig.

Galicia
    Last edited by Galicia; 27-09-2011 at 7:05.

Officer Forum Neophyte

Hejsa

Tak for svaret. jeg er en person som nyder livet som pædagog i en fritidsklub/Ungdomsskole hvor jeg bla. laver LAN weekends for de unge. Hvor der bliver spillet Counter Strike, WoW m.m. Klatre også lidt med dem. Er åben og ud af vendt, en der lytter samt en lives nyder. Men søn kommer i første række over alt andet også wow . Jeg spiller ikke andre online spil idet jeg bare slapper af har haft lidt stress efter min tur i afghanistan. tager ud til fodbold med min søn når det er muligt.

Galicia vi kan godt snakken onsdag eller torsdag aften, men det må blive efter kl 22.15 idet jeg har aften arbejde.

Mvh.

Hatthealer

SD Medlem Forum Disciple

Jeg vender lige tilbage med dag.

SD Medlem Forum Disciple

Skal vi sige torsdag kl 22.15?

Officer Forum Neophyte

Ok det siger vi + / - 5 min idet hvis jeg ikke lige kan komme ud af døren til tiden ok ?

Mvh.

Hatthealer

SD Medlem Forum Disciple

Hej Hatthealer,

Marwen og jeg er enige om, at vi gerne vil se dig på trial, så velkommen til endnu engang.

Du fanger bare en officer ingame og beder om en invite evt med henvisning til din ansøgning her.
    Derefter skal du inden for den næste måned gerne have samlet min 10 anbefalinger og det gøre som vi snakkede om enten ved at gruppe med folk, være på vt og ellers bare gøre dig positivt bemærket. Husk at minde vores medlemmer om at kugge forbi din ansøgning og smide et par ord.

Held og lykke med det hele og har du nogen spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte Marwen eller jeg.

Venligst

Galicia

har lavet lidt sammen med hatten super flink dude klart en oppe fra mig

// Salu

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var på Firelands Raid med Hatten vi fik 6/7 og havde det sjovt og hyggeligt på VT og Raid gik super. Fik et enkelt try på Ragnabassen...

Så en er da på sin plads her

Forum Apprentice

har været i FL med hatten flink gut på VT så her fra

SD Medlem Forum Disciple

Hej Hatthealer,

Hvordan går det med din ansøgning? Det er bare ud og få spillet med flere SDere og sørg for at få dem du spiller med også skriver herinde. Ryk dem gerne indtil de gør det, for det er dit medlemsskab det gælder. SDs medlemmer ved udemærket godt at de skal smide et par ord i ansøgningerne, men nogle gange går det lidt for hurtigt i glemme bogen.

Galicia
    Last edited by Galicia; 16-10-2011 at 9:59.

Jeg har pvp'et en lille smule med Hatthealer idag, virker som en fin fyr men vil gerne spille lidt mere med dig og lære dig bedre at kende inden du får min

//Renez

Officer Forum Neophyte

Tak til Renezmae og @Shadowbox samt @Salumar for lidt hyggeligt PVP håber der bliver mere af det

Officer Forum Neophyte

Hej Galicia
    Har prøvet at få den til at skrive noget, har være med et par gang i alt raid til FL, men skal nok hold dem til ilden idet der er jo ikke lang til trail løber ud

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Orv, var da forresten på raid med Hatthealer i lørdags. Super hyggeligt raid i BoT Go healing, aktiv på vt og virkede som en hyggelig fætter, så der er herfra

Forum Apprentice

virker som en hyggelig dood har nu været i Bot og FL med ham så her fra

Forum Greenhorn

Jeg kan også kun sige god for hatthealer har været i FL et par gange med ham 6 bosser hver gang god stemning.
    Han virker som en flinker fyr som passer godt ind i SD.

Jeg kan kun sige han ved hvad han laver og han Raider på Team Fredag / Lørdag med mig.
    han passer fint ind i SD :-)

SD Medlem Forum Disciple

Hej @Hatthealer

Vi vil gerne byde dig velkommen som member i SD

Gali og Marwen