Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53

Thread: [26.10.2011]Ansgning fra kologisk prot/retri pal

Thumbs up [26.10.2011]Ansgning fra kologisk prot/retri pal

Hej folkens
    RL navn: Daniel
    By: Hillerd
    Alder: 33
    Ingame: http://eu.battle.net/wow/en/characte...ill/kologisk/ kologisk lvl85 ms Prot ilvl374 palladin (ved ikke om link virker da jeg lige er rykket server) os retri.
    Proff: Tailoring 525/ Enchanting 525
    playtime: nr jeg ikke sover eller er ude hos andre og sndage fra 16-17 og nogle timer frem (sndag er familie-mad-dag s hjem og ha go mad hos de gamle)

Go'Dav folkens jeg er en stille og rolig spjs ftter p frtidspension med ADHD (indadvendt) der altid er villig til at hjlpe da jeg kun spiller for hyggens og chattens skyld . Graphx som jeg har spillet div online spil med siden 90erne har de sidste par mneder dagligt ringet og vkket mig for at hre om jeg havde rykket server, s nu er det gjort! s nu m du godt lade vre med at ringe og vkke mig s f timer efter jeg er get i seng! Normalt dyrker jeg en masse sport men pga drligt kn og ankel kan jeg ikke trne pt s det meste af min tid gr med at side i wow og glo ud i luften
    Har lst og forstet regler sger om simple casual status og IKKE hardcore da jeg ikke orker det ras mere, har spillet div mmorpg siden midt 90'erne diablo 1&2, UO, DAoC, EQ der brugte en del r i et high end guild, jeg startede wow i sin tid p terenas nogle mneder inden tbc nede lige at vre 60 i ca 2 mneder og s er det ellers get stille og roligt lvl raide pause, tilbage lvl raid pause(wotlk) der fandt jeg mit gamle EQ guild s der rykkede jeg til Skullcruser dengang med min anden pally som stadig er der men spiller ikke mere, og nu Cata startede da p dreanor med en helt ny char (den her) og nu er jeg her.
    Jeg er ikke den som skifter guild har i wow kun spillet i 3, 2 p terenas, 1 p skullcrusher som jo var mit gamle EQ guild der er kun 3-4 tilbage nu og de er der bare for chattens skyld og guildet p dreanor var det gamle fra terenas men alle dem jeg plejede at spille med var vk og kun folk jeg ikke snakkede med var tilbage, s vk skulle jeg, jeg har ikke raidet i Cata men har s har haft lvl en WL til 85 ind til jeg fik rd til at flytte server, ham har jeg ikke rd til at flytte pt. har ogs overvejet at flytte min gamle rogue hertil men har heller ikke rd endnu men det kommer mske en dag.. s har i nogle sprgsml s bare sprg, jeg nok besvare efter bedste evne

Venlig Hilsen
    kologisk/daniel

ps edit er tilfjelser og sm rettelser.
    Last edited by kologisk; 02-10-2011 at 14:22.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

kologisk?

EDIT: Ah, det er navnet p char'en. Jeg undrede mig lidt over hvordan en pally kunne vre kologisk. Kunne vre den var uden sprjtegifte....

ja tnkte kemiali ikke var s god ide
    men det ville mske ogs vre mere passende for en rogue alchemist
    Last edited by kologisk; 02-10-2011 at 14:36.

Rdsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Det giver jo ingen mening at du hedder kologisk, og s ikke er Herbalism+Skinning+Fishing+Cooking :/
    ​[uhb-see-kwee-uhs] adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej Daniel

Jeg vil da lige byde dig velkommen til vores forum.

Jeg er sikker p at @Galicia eller en af de andre WoW officer kommer forbi og hilser p dig snarest.

Held og lykke med ansgningen

SD Medlem Forum Disciple

Hej kologisk,

Velkommen til vores forum og Semper Danica.

Det er en fin ansgning som du har skrevet, men jeg vil gerne have at du uddyber den. Det er p baggrund af den og en vt samtale sammen et par officerer, at vi skal kunne vurdere om du skal have en trial.

Fx:
    Udover at du kender Grafx, hvorfor vil du s gerne ind i SD?
    Hvad kan SD give dig?
    Hvad kan du give SD - udover at du er hjlpsom?
    Hvordan er du som person? Glad, irriterende, sur, hygsom?
    Hvordan pvirker din ADHD din hverdag, dit humr, din mde at reagere p? Jeg kender personligt ikke meget til ADHD, og vil da gerne vide, hvad det er vi fr?
    osv osv.

Det er i den dur en samtale vil forlbe p vt. Ikke fordi vi gerne vil snage i dit liv, men fordi vi gerne vil vre sikre p at det er SD materiale, som vi giver trial. Jeg sprger dig her i din ansgning allerede nu, da jeg fler at det er lige s vigtigt for vores medlemmer, at lre dig endnu bedre at kende :-)

Hvis SD er vejen frem for dig, s kan jeg kun anbefale at du allerede nu grupper op med andre Sdere og lrer dem bedre at kende. Endelig bare f folk til at skrive et par ord her i din ansgning.

God fornjelse

Galicia

hvofor jeg vil ind i SD? for at have nogle at lave noget med og s siger graphx det er en hyggelig guild det er vel ogs det jeg forventer af sd, som person er jeg jo som alle andre kan have gode og drlige dage men for det meste er jeg stille og rolig afslappet og ved godt humr.
    Skal lige ha kbt en ny mic da min kanin har dt ledningen til min gamle.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Haha, sundt navn
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

ja ik' syntes jeg ogs selv

s har jeg prvet at lappe min mic.... ved ikke hvordan den virker endnu men tror den er ok

ja s min mic virker fint nu

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

En klar fra mig. Hyggelig fyr at spille med, og han er frisk p VT.

Han er aktiv meget, for tiden, og det virker som om vores medlemmer ikke joiner grp's med ansgere. Vil bare gre opmrksom p at med et dalende aktivitetsniveau fra wow members er det svrere at skaffe sine thumbs. Mske noget skal genovervejes - men ham her skal helt sikkert ind!

SD Medlem Forum Disciple

Hej kologisk,

Har du tid til en vt samtale sndag aften kl 21?

Gali

hej Gali
    ja det tror jeg godt jeg kan, jeg burde vre hjemme der
    mvh
    ko

SD Medlem Forum Disciple

Jeg vil gerne vide om du er helt sikker, s vi ikke stter aftenen af forgves.

sry jeg ikke fik svaret i tide, men kan vi finde en anden tid nu?
    jeg var p til den aftalte tid men frst da fik jeg set din post.
    mvh
    ko

SD Medlem Forum Disciple

Hej,

Vi er to officerer til de samtaler og derfor vil vi gerne med sikkerhed vide, hvornr du kan. Hvilke dage i denne uge har du tid?

Gali

hvad med idag ?
    eller i morgen?
    Last edited by kologisk; 10-10-2011 at 10:28.

SD Medlem Forum Disciple

Lige i dag og i morgen er lidt skidt. Vil tro at det helst skal vre onsdag eller torsdag, men skal lige hre @Jeoparty ogs.
    Last edited by Galicia; 10-10-2011 at 10:46.

jeg kan ikke onsdag der har jeg andre aftaler, s torsdag middag eller fredag.... regner ikke med jeg er hjemme torsdag aften fr sent

finder vi en anden dag eller hvad sker der?

SD Medlem Forum Disciple

@Jeoparty tager fat i dig en af dagene da jeg har meget travlt irl for tiden.

Galicia

ok det er bare super

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Stadig bedste ansgnings overskrift imo
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@Galicia hvornr skal vi tage en samtale med ham?