Page 4 of 21 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 501

Thread: Andre NFL Fans ?

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    You just want me for my cakes...
    its cozy =(

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Quote Originally Posted by Freakazoide View Post
    its cozy =(
    Jeg er sikkert på at vi kan finde en dato hvor du kan kommer herover og æd dig ihjel. Men der er kun få pladser på min sofa til Superbowl Sunday og jeg vil helst have dem der elsker NFL med.

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    Jeg er sikkert på at vi kan finde en dato hvor du kan kommer herover og æd dig ihjel. Men der er kun få pladser på min sofa til Superbowl Sunday og jeg vil helst have dem der elsker NFL med.
    Helt fair, bare skriv hvis der er en extra plads :P kan da godt se noget sport

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Ser lidt LFL ind imellem pt men ikke NFL , syntes de går til den ind imellem.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Endnu en sejr til PAAAAATRIOTS over NY Jets..

Forum Apprentice

Og 49´ers slagtede Bucs, nu begynder det at se rigtig fornuftigt ud

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Så det igen tid til endnu en aften i nfls tegn sidst var det med en øl i hånden.. Nu er det med en baby i armen og mælk på flaske

Bliver en rigtig lækker kamp mellem bills og Giants

Forum Recruit Scrups's Avatar

øl og endnu en Steelers sejr god måde at fejre sin fødselsdag
    Republic siden:

Scrups lvl 50 sage -
    Scrubs lvl 36 commando -

empire siden
    bobascrups lvl 40 BH

Forum Senior Wacky's Avatar

Fed Giants kamp, var bestemt værd at se
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Forum Apprentice

Og 49´ers kører der ud af... nu med en udebane sejr over ellers ubesejrede Lions, så er vi 5-1.... bedste start siden 1998

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Quote Originally Posted by Bael View Post
    Og 49´ers kører der ud af... nu med en udebane sejr over ellers ubesejrede Lions, så er vi 5-1.... bedste start siden 1998
    True ... Men selvom jeg er Niners fan synes jeg det hele virker sådan lidt .. meh ... Det virker ikke rigtigt som om der bliver spillet super fodbold - Stabilt, men slet ikke dominerende... Tror Niners får det MEGET hårdt imod rigtig gode hold - Men playoffs ligner bestemt en mulighed men så heller ikke meget mere end det :-)

Edit: Men playoffs er bestemt fremskridt :-))
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Quote Originally Posted by hqx View Post
    True ... Men selvom jeg er Niners fan synes jeg det hele virker sådan lidt .. meh ... Det virker ikke rigtigt som om der bliver spillet super fodbold - Stabilt, men slet ikke dominerende... Tror Niners får det MEGET hårdt imod rigtig gode hold - Men playoffs ligner bestemt en mulighed men så heller ikke meget mere end det :-)

Edit: Men playoffs er bestemt fremskridt :-))
    Du har helt ret.. De virker super stabile men heller ikke mere end det, og er ret sikker på de ryger i sviget enten i december eller i playoffs

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Du har helt ret.. De virker super stabile men heller ikke mere end det, og er ret sikker på de ryger i sviget enten i december eller i playoffs
    Jeg er ret sikker på de nok skal komme i playoffs, da Seahawks, Rams og Cardinals stinker. 49´ers har et rigtig godt forsvar, og det er det vigtigste på et hold, der hvor det kniber er i angrebet, men så længe Alex Smith ikke fucker for meget up( 2 turnovers igår - 1 fumble - 1 interception) og så længe Frank Gore løber så godt som han gør for tiden, har jeg tiltro til at de kan klare de fleste, måske lige med undtagelse af top 4 holdene.

Quote Originally Posted by Bael View Post
    Jeg er ret sikker på de nok skal komme i playoffs, da Seahawks, Rams og Cardinals stinker. 49´ers har et rigtig godt forsvar, og det er det vigtigste på et hold, der hvor det kniber er i angrebet, men så længe Alex Smith ikke fucker for meget up( 2 turnovers igår - 1 fumble - 1 interception) og så længe Frank Gore løber så godt som han gør for tiden, har jeg tiltro til at de kan klare de fleste, måske lige med undtagelse af top 4 holdene.
    Vi får at se når de i uge 12 skal møde Ravens på udebane og i uge 15 tager imod Steelers.
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Patriots!

Og WTF med Buffalo? Kunne det virkelig være deres 'tid'? Naaw.. de har masser af tid at dumme sig

Well, Buffalo manglede tre startere på Defence i går, så det er nok lidt tidligt at afskrive dem helt

Forum Apprentice

Synes bare det er fedt at nogle af de hold som i årevis har ligget i bunden af ligaen, endelig begynder at rører på sig. Det er det der er så fedt ved NFL, det er så uforudsigeligt.... "on any given sunday" og alt det der

Det her har været en rigtig fed sæson so far.. Med masser af overraskelser og fede kampe

Forum Convert MuniaXe's Avatar

Man får sku en lille tåre i øjet hver gang man ser Giants vinde , var ked af jeg ikke havde muligheden for at se kampen igår lorte Telia.

"You're all clear Kid, now let's blow this thing and go home"
    There is no emotion, there is peace. There is no ignorance, there is knowledge. There is no passion, there is serenity. There is no chaos, there is harmony.
    There is no death, there is the Force.

Er der forresten en raiders fan, der kan forklare mig Carson Palmer traden? Bengals griner jo hele vejen til ban... æhh draften...

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    Er der forresten en raiders fan, der kan forklare mig Carson Palmer traden? Bengals griner jo hele vejen til ban... æhh draften...
    Det er den største joke so far.. Haha raiders er blevet taget godt bag i.. Men man kan sku kun håbe de får bare noget ud af ham selvom je tvivler meget voldsomt på det.

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Quote Originally Posted by Wacky View Post
    Fed Giants kamp, var bestemt værd at se
    Jeg så kampen live i Søndags, det var super fedt og kanon stemning fordi hjemmeholdet vandt
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    Det giver lidt mening, men ikke meget ... Det kommer MEGET an på hvilket niveau Palmer er på. Hvis han har genfundet sit gamle jeg og blevet skaderne kvit, ja så snakker vi om en 31 årig elite QB som meget vel kan spille 5 år endnu.

Det er dog langt fra sikkert at han rammer det niveau eller at han ikke bliver meget skadet som han jo har v æret tidligere i sin karriere.

Imo er det klart bedst for Bengals, men ikke helt så meget som det umiddelbart virker som om på papiret.

Så er det igen tid til en aften i NFL's tegn.. dog tidligere end det plejer pga vintertid

Forum Apprentice

Ja det er super fedt, specielt fordi de for en gangs skyld viser 49´ers, og da den allerede starter kl 21.15, har jeg en chance fo at se hele kampen God fornøjelse til jer alle