Results 1 to 3 of 3

Thread: D&D er mere end bare et brætspil, men faktisk noget som hjælper mange.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default D&D er mere end bare et brætspil, men faktisk noget som hjælper mange.

Som nogen måske har bemærket, så spiller jeg nu mere D&D rollespil i stuen bl.a. med gamle SD'ere, end jeg spiller PC spil.
    Jeg spillede D&D dengang i 80'erne, hvor det var nyt og spændende i gymnasiet.
    Og sidste år fandt jeg D&D frem igen, og det har været super fedt.

Denne lille doku, giver lidt historie om tabuerne ved D&D i gamle dage, og fortæller om den opblomstring spillet har nu.
    Men topic er faktisk at D&D også hjælper mange. Og det kan jeg faktisk genkende. Efter et år med en del triste ting, så er mine 3 ugentlige aftner med D&D ugens højdepunkter.
    Og det er jo meget lig hvad mange af os bruger PC spil til - at slippe lidt væk fra hverdagens problemer, og bare have det sjovt med venner og ligesindede.

Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Havde min første D&D oplevelse forrige måned, noget jeg normalt nok aldrig troet jeg sku prøve. Men det var super fedt og helt anderledes end jeg havde forestillet mig. Kan kun anbefale at give det et skud!

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Startede nyt arbejde på en special skole her i torsdags. Mit skema indtil videre siger bordrollespil alle dage, med forskellige grupper af børn. Der ud over, skal jeg finde på noget til nogle børn, som skal spille single bordrollespil.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.