Jeg er kæmpe Vikings fan og sad på kanten af sofaen hele anden halvleg.. ^^ mega fed kamp..
Det var en f-ing vild kamp i går. Er selv Pats fan, men stor respekt til begge hold for kæmpe underholdning!
Som Eaglesfan synes jeg pats vs vikings lyder som en megadårlig ide![]()
Historien i en Eagles vs Jax kamp kunne også være fed. Ingen af holdene har vundet en SB før og tror godt Jax’ forsvar kan gøre ondt på Brady.
Ang. forsvaret på det sidste play igår, så har en af analytikerne på NFL Network lavet en fin grafik som også tyder på at coachingen fejler voldsomt, selvom Wiliams også fejler slemt
Vikings vandt ikke den kamp. Williams tabte den. Det gør ondt i mit Saints hjerte.
Hvordan kan man spille i nfl og ikke vide at man bare skal lade manden gribe bolden for så at stoppe ham og dermed lade tiden løbe ud.
Det kan ikke blive mere basic end det.
Nøj for en kamp. Brady er vild men heldigvis ikke vild nok til at slå mine Eagles
Fucking vild kamp ^
Var godt nok en fed kamp!
Ved at @Dake var HELT oppe at ringe over det, langt om længe lykkedes det for hans Eagles at vinde noget :-)
I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.
Patriots select Arkansas G Hjalte Froholdt No. 118 in the 2019 NFL Draft![]()
~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !
Jeg er på ingen måde patriots fan.. Men kan være jeg skal til at blive det ^^
Hvordan udtaler amerikanerne Hjalte ?
Jalt ?
Jialtee ?
"Hotkey baseret combat er fyldt med nederens nektar" - Kebra
de udtaler det højst sandsynligt forkert![]()
Hjalte Froholdt ligner en fit Nicolas Bro![]()
"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"
Det er fedt!![]()
Bliver spændende at følge ham.
/Munch
D3: Munch#2694
Spiller primært Witcher 3 for tiden..
Snuser lidt til Patriots.
Hvad jeg kan forstå, så har de en god staff, som formentlig vil være til gavn for Hjalte.
Og han skal være glad for at det ikke er f.eks. Colts der har drafted ham