Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Ansøgning til SD SWTOR - Haddock(DeeMan)

Forum Recruit

Default Ansøgning til SD SWTOR - Haddock(DeeMan)

Rigtige navn: Daniel Johansen

Gamer nick: Haddock

www.swtor.com nick: DanielJohansen (Jeps jeg kan være enormt kreativ når det sådan griber om sig)

Alder: 30 Jyske somre

Kort beskrivelse: Mit navn er som sagt Daniel. Jeg er oprindeligt fra en bette by ved navnet Bur, 12 km. vest for Holstebro. Jeg flyttede i 2002 til Aalborg hvor jeg læste til civil-ingeniør i sundhedsteknologi, og har efter færdiggørelsen af dette, arbejdet på en erhvervs-PhD. Mit projekt går ud på at forbedre styresystemet i nye typer af håndproteser, så jeg venter bare på at Darth Vader ringer . Jeg bor med min kæreste i Ø-gaden i Aalborg, og er blevet så glad for ”storbyen” så jeg håber at kunne finde noget arbejde heroppe, sådan at jeg kan blive hængende efter mit PhD projekt er blevet færdigt.

Fritid: Spiller lidt PS3 og PC, Spiller vollyball, elsker god øl (hvem gør ikke), og så spiller jeg nogle brætspil med en flok venner når vi kan få tid (Bl.a. Descent, Arkham Horror & Runewars), kæresten vil sige det mere er en undskyldning for at vi kan drikke os stive i portvin (Hvilket hører til et rigtigt brætspil). Derudover har vi en madklubaften hver uge med nogle venner, mega hyggeligt.

Tidligere MMO erfaring Lineage 2, WoW, Vanguard, AoC og Aion. Lineage 2 spillede jeg bare som opvarming til WoW sammen med min daværende Roomie. I WoW var min main en Rogue der hed Malign på Korgall, men jeg måtte ændre det til Cruel da vi flyttede server på et tidspunkt Jeg spillede WoW frem til og med ToC patchen. I Vanguard, AoC og Aion spillede jeg diverse tank klasser, men ingen af spillene holdt mig fanget mere end et godt halvt år.

Guild erfaring: Jeg kan faktisk ikke huske navnene på de guilds jeg spillede i i WoW, jeg var casual raider i Phalanx på et tidspunkt tidligt i forløbet, (så måske Salewen kan huske mig, ellers kan du formentligt huske min roomie der spillede i Phalanx fra start på en Paladin der hed Fromm). Efter Phalanx gik i opløsning startede nogle af vennerne fra Holstebro et andet guild op, som jeg også blev en del af. Inden WotLK udvidelsen havde jeg en pause på et halvt års tid, og skiftede så server til Ravencrest for at spille med en kollega i hans Guild. Igen er guildnavnet væk. Her raidede vi i guildet til og med ToC. Herefter spillede vi udelukkende Arena, men Hunter/ Rogue blev aldrig virkeligt godt i 2v2, vi havde det dog sjovt . Hvis ikke vi havde vundet inden 30 sec. så ville vi højst sandsynligt tabe.. actionpacked det var det sgu.

Spillestil: Jeg er nok primært PvE-mand. Jeg har altid været fasineret af historien/handlingen i et spil. Derfor bruger jeg meget tid på at få så meget muligt med. Se alle områder og møde NPC’s, gennemføre alle quests, instances og raids. Jeg fik dog nok af al den samlen reputation i WoW. Det blev for meget spild af tid at lave de samme quests 100 gange dagligt. Crafting fandt jeg lidt sjovere at bruge min tid på, selv om tidspildet nok var det samme . PvP-delen fangene mig dog også i løbet af min tid med WoW. Jeg har bare altid været mere til strategi og eftertænksomhed, så jeg skulle lige omskoles til at handle uden knap så meget tænken og analyseren. Men jeg må sige jeg er kommet til at holde af PvP også. Det bliver altid lidt sjovere når man ikke nødvendigvis bliver rykket rundt hver eneste gang man bliver blandet ind i noget . Så PVP-delen af SWTOR skal helt sikkert også udforskes, dog er og bliver jeg en PvE-kind-o-guy. Jeg spillede primært min rogue i WoW, elskede at kunne smide noget dps gennem lan-kablet, men jeg har siden spillet meget tank, synes det var mere udfordrende roller man fik i et raid på denne måde. Men nu må vi jo se hvordan tingene kommer til at hænge sammen i SWTOR. Jeg tænker at skulle spille Trooper-tank, men jeg skal nok have prøvet det hele de første 10 lvls. Inden jeg tager en sidste endlig beslutning om hvem der bliver min personlige stjernekriger-avatar.Jeg er en meget tålmodig og glad person. Kan jeg bidrage med viden, ideer eller andet til guilden gør jeg det hellere end gerne, jeg forventer ikke nødvendigvis noget til gengæld, men håber jo at guildies har samme indstilling til tingene, sådan at det aldrig behøver blive et issue der skal debateres.Jeg bliver aldrig en Hardcore raider, jeg elsker raids, men 4-5 dage i ugen kommer jeg aldrig til at bruge på raide i et computerspil. Dertil har jeg mine volleytræninger, ugentlige madklubaftner og casual-druk med vennerne for kære. Jeg satser på at være online 3-5 aftner om ugen, men højest tilgængelig for raids 3 gange i ugen. Jeg er dog seriøs omkring de aftner jeg så bruger på raids, jeg er der til tiden og er forberedt, både hvad angår min char, men også hvad angår taktik til bosser og lignende. Jeg lærer hurtigt af mine fejl, og elsker suset når en boss går ned for første gang.Jeg kan til hver en tid tilslutte mig det regel og værdisæt SD ligger for dagen. MMO’s er jo til for at man kan hygge sig sammen med andre.

Hvorfor søge ind: SD virker på alle mulige måder som et sted hvor jeg ville kunne falde til og hygge mig med andre online, og samtidig finde folk med fælles interesser og ambitionsniveauer.

Hvad kan jeg tilbyde?: Som sagt er jeg hjælpsom, ”smilende” (over VT), og seriøs. Jeg håber at kunne være få lov at raide med et guild 2-3 gange i ugen, om det bliver som indskifter/afløser eller om det bliver på andetholdet er mig ligemeget, så længe folk går til det med samme seriøse indstilling (uden dog at glemme at det primære formål stadig er at blive underholdt)

Forventninger af SD: Jeg håber på at møde en masse ligesindende stjernekrigere, med ambitioner og humor og humør.

De venligste hilsner
    Daniel Johansen
    Last edited by Shade; 18-01-2012 at 10:01. Reason: Ændring af gamer nick

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Wow utroligt flot ansøgning velkommen til fra en fellow ansøger

Håber du falder godt til rette

Forum Recruit

Tak tak , Ja nu må vi jo se om der stadig er plads, jeg krydser fingrene.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej @DeeMan

Utrolig flot ansøgning du har lavet. Du kommer godt omkring de mener som vi i ledelsen mener at en god ansøgning bør indeholde.

Fra nu af gælder det bare om at være aktiv på forumet både her i din ansøgningstråd og andre steder på vores forum.

Stormlord eller jeg skal lige have en VT samtale med dig på et tidspunkt inden release. Det er ikke noget 3-grads forhør, vi stiller bare lidt spørgsmål til din ansøgning og du har mulighed for at stille os nogle spørgsmål.

Ellers vil jeg bare sige velkommen til, jeg håber du hurtigt finder dig til rette på vores forum.

/Mortor

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Daniel,

Også et hej herfra... Jeg ved sgu ikke hvordan det kan lade sig gøre, men Mortor kommer altid før mig Må se at få tidligere fri fra arbejde tror jeg
    Nå, men Mortor har jo sagt hvad der skal siges, så herfra bare et held og lykke og et velkommen til forum

/Storm

Forum Recruit

Tak skal I have begge to, Jeg har fået installeret VT , og fundet jeres server. Jeg prøver at logge på nogle aftner for at se om jeg kan fange jer. Men tusind tak for jeres svar. Jeg vil se frem til at toure galaksen rundt med jer

Forum Recruit

Hej StormLord og Mortor

Hvis jeg skal fange en af jer på VT, hvad tid passer så jer bedst? Jeg kiggede lidt på VT efter jer igår aftes, men uden held . Så tænkte hvis der var en aften jeg med sikkerhed kunne fange en af jer, så skulle jeg ikke tænke så meget på det indtil da.

Mvh
    Daniel

Der er tråd omkring VT samtaler hvori vi skriver hvornår vi er online. Men måske i aften, jeg har meget travlt med arbejde og har meget overarbejde.

Forum Recruit

Ja i aften er heller ikke en mulighed for mig, før ret sent. Jeg skal til 30 års fødselsdag så det kunne måske gribe om sig.
    Men jeg prøver at finde den tråd du henviser til om ikke andet. Ellers så når vi det jo nok også inden de åbner serverne .

Hack & Slash
    /Daniel

Ingen problem

Tak for en behagelig VT samtale her i aften. Du lyder jo som en rigtig rar gut

Forum Recruit

Selv tak.. og lige over da ... Håber det kan blive til mere snak fremover

Hej Daniel

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step,
    som er SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) der er bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137
    Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.
    Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Forum Recruit

Tusind tak for trial status'en, jeg glæder mig til at spille med jer, og forhåbentligt tilbringe en masse dejlige timer sammen med jer på VT og i galaksen

FYI Linket til velkomsttråden virker ikke

Mvh
    Daniel

Jeg har fundet ud af at det link jeg skrev til vores velkomsttråd ikke virker.

Det her skulle gerne virke

http://www.semperdanica.dk/showthrea...ern-adgang-nu.

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Også en af dem som holdt flot ud i vores wipefest på Taral V

tommelfinger herfra!
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Forum Recruit

Takker.... Ja det holdt hårdt... lidt offheal havde måske kunne hjælpe ... men det lykkedes da til sidst
    Wisdom of the day...
    En giraf kan løve... men en løve kan ikke giraf...

Forum Trainee Fastillion's Avatar

Var i Taral V sammen med DeeMan, og bortset fra et par enkelte wipes så gik det ganske fint og smertefrit Havde det hyggeligt både i spillet + på VT. Thumbs up herfra
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very
    disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more
    important than that."

Bill Shankly

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Quote Originally Posted by Fastillion View Post
    Var i Taral V sammen med DeeMan, og bortset fra et par enkelte wipes så gik det ganske fint og smertefrit Havde det hyggeligt både i spillet + på VT. Thumbs up herfra
    Nu var jeg jo også med som tank!

Det var et super run. Vil gerne give DeeMan tommelfinger op.
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703

Forum Recruit Salewen's Avatar

Selvom jeg selv er trail, vil jeg da lige nævne at Deeman er rigtig hjælpsom og tålmodig (det var noget med den der Datacron man skal være to til, hvor jeg failede det jump +10 gange )
    Det var egentligt bare lige det jeg ville tilføje

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Har løbet et par flashpoints med @DeeMan / Haddock og han skal helt sikkert have en herfra - flink og rar på vt, og holder tanken i live (og måske også de andre men who cares ) - sådan skal det være
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

SD Medlem Forum Convert

Jeg lavede lige et par runs i The Red Reaper med Deeman. Meget positivt førstehånds indtryk.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Flink fyr, Haddock er god til at starte diverse groups op. Klart et kommende aktiv for SD

Forum Elder Deadlock's Avatar

spillede Red Reaper med Haddock idag, virker som en flink fyr og har styr på sin class så fra mig

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.