Results 1 to 15 of 15

Thread: Hvornr er der k?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Default Hvornr er der k?

P server 8 ??

Jeg havde kun k de frste 2 dage, siden er jeg kommet ind uden k eller med max 50-100..

Er det blevet bedre for alle?
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Blev disconnected fuldstndig umotiveret i gr lidt i 20:00 - der var ken omkring 170 - det tog under et kvarter at komme ind igen.
    Flay
    Torrick

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Ken er p primetime ca 10-15 min nu. S det er ingen problem. Bare log ind lidt inden man vil spille.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Recruit

oplevede en k igr p 22 min men det overlever man vel nok

Socialt Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Der var i alt fald ikke k i aftes (nat)
    Kims lov 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov 2: Ved tvivlstilflde....se 1

Forum Learner

Jeg oplevede ca. 10 min k i gr omkring kl. 20.00. Hvis det holder sig p det niveau er det da til at leve med. Men da jeg jo er ny i WOW sammenhng ved jeg ikke hvad det normale er.

Har ikke oplevet nogen stor k heller, nu er det hvertfald hjst 15 minutter fr du er inde.

Meget bedre end et at vente en time eller 2

Guest

Syntes kun at der kan vre k i tidsrummet omkring kl 18:00 - 23:00 men det er ikke mere end det er til at overleve.

Her for en times tid siden var der k p 120-160 stykker...det til at lave med, men det stinker fandme nr man s crasher og skal hele pisset igennem igen...nok mig der er utlmodig, men de ker der irreterrer mig fandme...isr nr man ikke har hele dagen til at spille mere, men kun en time eller to engang imellem :?

Forum Recruit MadMuffinDK's Avatar

Har ikke spillet p server 8 siden FB kom op.. Der var simpelthen for meget k i starten - har dog ikke checket om det er blevet bedre..

Nr WoW kommer i retail spiller jeg self p den af SD udpegede server :wink: Indtil vidre er jeg p server 1 ( low ok ikke pvp desvrre ) :cry:
    Tidligere medlem af SD - Spiller causal p Auchindoun med Alliance og IRL venner :-)

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by crash
    Her for en times tid siden var der k p 120-160 stykker...det til at lave med, men det stinker fandme nr man s crasher og skal hele pisset igennem igen...nok mig der er utlmodig, men de ker der irreterrer mig fandme...isr nr man ikke har hele dagen til at spille mere, men kun en time eller to engang imellem :?
    Jeg har oplevet 10-15 min k om aftenen de sidste par dage. Det er ingen problem. Men jeg bliver heller ikke smidt af..
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Quote Originally Posted by MadMuffinDK
    Har ikke spillet p server 8 siden FB kom op.. Der var simpelthen for meget k i starten - har dog ikke checket om det er blevet bedre..

Nr WoW kommer i retail spiller jeg self p den af SD udpegede server :wink: Indtil vidre er jeg p server 1 ( low ok ikke pvp desvrre ) :cry:

Synd for dig at du ikke joiner SD ogs i beta, det er her vi lre hinanden at kende. Hvis jeg var dig ville jeg skifte med det samme til SD server.

Bare en ide.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by MadMuffinDK

Fjollet imo, der var kun seris k de frste 2 dage, og smk de nste.. Jeg har slet ikke vret i k de sidste par dage....

Du misser SD stemningen med 30-50+ ingame samtidig :shock: :-D
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Socialt Medlem Forum Recruit

Jeg har heller ikke haft nogen problemer med k de sidste 3-4 dage. Nogen gange er der lidt lag nr der er et raid igang selvom man ikke er i nrheden af det. Men er meget bedre end det var de 2 frste dage og jeg synes det er positivt at se at serverne kre vsentligt bedre end de gjorde i us beta.
    Mht. til SD players m der mindst vre 30-50 SD ingame nsten hele tiden, man mder dem overalt hvor man frdes selv klokken 4 om natten :-D

Guest

havde kun lige k de frste 2 dage men de var tilgengld ogs enormt lange, sad den ene gang 50min bare p at komme ind men ellers har der ikke vret det store andet end man bliver disconnected engang imellem(skyldes hjst sandsynligt tdc)