Results 1 to 3 of 3

Thread: flere NOOb ting fra mig hehe

Guest

Default flere NOOb ting fra mig hehe

Jeg ville høre om havd for en sever i ville komme til at spille på pvp eller pve ??

og lidt mere om mage og Warlock er det lige meget hvad race du spille for at komme ind i SD.

mage og Warlock hvordan er de at spille jeg har hørt en del om Warlock har i nogen gode side om mage og Warlock infor jeg kan læse om ???

Jeg tro jeg ville prøve wow når det kommer ud og se om det er noget for lille mig

Minister of the Board Kirneh's Avatar

EDIT... Ændrede mit ordvalg.....

Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd. Men dit første spørgsmål er altså ikke ok. Prøv lige at kig lidt på forummet. Der findes flere gode posts med info om hvor vi spiller, og flere af dem er med garanti Sticky og skrevet af wOOOOt.

Bruger gerne meget tid dagligt her til at hjælpe SD, men man kan også godt forvente bare lidt af medlemmerne !

Over and out.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kig i WOW forummet internt, der er alt samlet i øverste post. Som medlem kan du faktisk se dem i øverste announcement for hele forummet..

Så din overskrift er meget go! Kig lidt omkring så er alle svarene lige foran næsen på dig.

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.